חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות לבניית אתרים

מאת: גלעד רימרבניית אתרים17/07/20121005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות לבניית אתרים

בשנים האחרונות הלך והתפתח תחום האינטרנט עד שהפך לחלק הכרחי של ממש בחיי כולנו, ובמיוחד בחיים העסקיים שלנו. אתרים הפכו לחלק הכרחי מתעודת הזהות העסקית של כל חברה. יש בשוק הרבה חברות לבניית אתרים, ומאוד קשה לדעת באיזו צריך לבחור על מנת לקבל את הביצועים הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר. מה צריך לבדוק בכל הקשור לאתר עסיק באינטרנט ולחברות לבניית אתרים?

קודם כל, הפלטפורמה שעליה נבנה האתר חשובה מאוד. ישנם הרבה פלטפורומות שונות בעולם האינטרנט וחברות לבניית אתרים משתמשים בכל מיני סוגים שונים. הוויכוח על איזו פלטפורמה היא הכי טובה לבניית העסק שלך הוא וויכוח שניטש בין הצדדים השונים כבר הרבה מאוד זמן, שנים, הוויכוח העיקרי בין החברות לבניית אתרים הוא בין הוורדפרס והג'ומלה. וורדפרס הינה מערכת מאוד נוחה ומובנית לניהול אתרים. היא התחילה כמערכת לניהול בלוגים, ולא בדיוק כמערכת לניהול אתרים. המערכת כל כך קלה שכל אדם, לא משנה מה הרקע הטכנלוגי והטכני שלו, יכול ללמוד להשתמש בה בקלות וביעילות. ניתן לנהנל בצורה הזאת אתר אינפורמטיבי או תדמיתי ללא כל בעיה. הבעייה בוורדפרס היא שעבור אתרים מורכבים יותר, כמו אתרי ecommerceאו אתרים שמכילים בתוכם אפליקציות מסוג כזה או רח, המערכת נהיית מעט יותר מתוסבכת לתפעול. פה נכנסת הג'ומלה לתמונה, הג'ומלה מעט יותר מתוסבכת לתפעול. צריך רקע תכנותי כזה או אחר בעולם ה WEB על מנת להבין לעומק את הפלטפורמה והשימוש בה, אבל באופן כללי ניתן לומר שהיא מאפשרת למשתמש חופש פעולה רחב יותר ומפאשרת לו להכניס יותר מתפיסת עולמו אל תוך האתר.

רוב החברות לבניית אתרים יבחרו בעבורך פלטפורמה בהתאם לדרישות שתציב מולם. אתרים תדמיתיים, שמטרתם העיקרית היא לעורר מודעות, או אפילו לגרום ללקוח הפוטנציאלי להרים את מכשיר הטלפון ולחייג אליך לרוב יזכו לאתר שמבוסס על וורדפרס. אתרים אחרים, שמבוססים על פעילות יותר אינטנסבית, או לקוחות שרוצים שחברות לבניית אתרים יאפשרו להם יותר גמישות בתפעול האתר, לרוב יבחרו דווקא בג'ומלה כפלטפורמה המועדפת עליהם, כמובן ש-2 הפלטפורמות מצויינות ומדובר רק על עניין של ההעדפות בסופו של דבר.

 



תגיות המאמר: חברות לבניית עסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריך טיולים המתמחה ב: טיסה לניו יורק, טיסה ללונדון, טיסה לפריז, טיסה לברצלונה, טיסה לאמסטרדם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד רימר

מאת: גלעד רימראימון אישי - כללי23/02/131018 צפיות
למה אתה צריך להיות בעל ביטחון עצמי בשביל להבין מה הם סודות הפיתוי ואיך תצליח להשיג ביטחון עצמי שכזה.

מאת: גלעד רימררכב23/07/121005 צפיות
ההיסטוריה של כמה דברים שקשורים לרכב שטח ולהתפתחות שלו

מאת: גלעד רימרעסקים - כללי17/07/121723 צפיות
איך מוצרי פרסום יכולים לעזור לעסק שלך? לחץ פה בשביל לגלות

מאת: גלעד רימרעסקים - כללי08/07/121791 צפיות
למה כל כך הרבה בעלי עסקים עוברים לאחרונה למיקור חוץ?

מאת: גלעד רימררכב26/06/121031 צפיות
קצת על ההיסטוריה של מותג הרכב היפני הידוע - סובארו

מאת: גלעד רימרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/06/121716 צפיות
מה בעצם בודקי תוכנה עושים ומה החשיבות שלהם?

מאת: גלעד רימראבטחת מידע17/06/121050 צפיות
דרכים חכמות לשמור על הדומיין שלך ברשת.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213597 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172710 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172277 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica