חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היכרויות דיסקרטיות: המלצות עבורכם שלוקטו ע"י מומחים להיכרויות דיסקרטיות

מאת: דרור ברנעדייטינג09/04/20121929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בארצנו נמצאים אתרי אינטרנט הממוקדים בבחורים ובחורות אשר רוצים למצוא סטוצים. מכנים אותם גם אתרים של הכרויות דיסקרטיות או הכרויות למטרת סקס.

רוב אתרי אינטרנט הללו כרוכים בתשלום, חלקם מכל החברים וחלקם מהגברים החברים בלבד בגלל שיש רוב של גבריםבאתרי אינטרנט מסוג היכרויות סקס.

הנה כמה אתרי אינטרנט מסוג היכרויות סטוץנבחרים עם עלות כספית:

SexyLove- אתר הכרויות סטוצים היחידי אותו תצטרכו למציאת סטוץ, הכרויות דיסקרטיות
Freelove – אתר היכרויות אחרות שמספק הכרויות עבור סטוצים וסקס מזדמן
Makelove – אתר הכרויות סקס ופנטזיות מיניות
SexPalהכרויות סטוץ המבטיח זוגיות דרך סקס טוב
SexParty –הכרויות סטוצים. אפשר לראות כמה פרופילים בתור דוגמא.
Xlove –היכרויות סקס הנותן היכרויות וריגושים

אתרי היכרויות סטוצים חינמיים פחות שכיחים. העיקרי הוא atraf אבל תוכלו לשער שרמת החברים היא בהתאם…

באתרי סטוץ הכרוכים בתשלום, ניתן להיות סמוכים ובטוחים שלחבר השני יש לפחות חשבון בנק והוא אינו ילדון בן ארבע עשרה…

כדאי להתיישב ולכתוב את רשימת הדברים המהותיים לכם בהרפתקה רעננה זו. עשו מאמץ להיות ספציפיים לגבי מה שאתם רוצים ומה שאתם מקווים. בדרך זו, אין דברים לא צפויים בקשר למה שעתיד להתרחש, למעט אם אתם מחבבים ארועים כאלו.

אתרי אינטרנט של הכרויות דיסקרתיות ברשת מאפשרים להוסיף תמונות פרטיות שאם תרצו תוכלו לגלות אך ורק לחברים או חברות שאתם בטוחים לגביהם. כך ביכולתכם להבטיח את הפרטיות שלכם ודיסקרטיות כמו שאתם רוצים. 

אז נכון, לא קשה לעיין בפרופילים אישיים של חברים וחברות באתר הכרויות סטוצים כדי לגלות את האחת/האחד שאתם רוצים. ובואו לא נתייפיף, סטוץ/סטוצים הם בעצם דרך נהדרת לבריחה מחיי היומיום והסביבה הלוחצת בה נמצאים רובנו. לא מעט מגלים שהם תקועים במערכת נישואים לא מתפקדים או חברות ירודה אחרת או ללא זוגיות עכשיו. בין לבין הם חושבים להיות בזוגיות בלי התחייבות עם בן/בת זוג שאין בכוונתם לפגוש שוב אחרי שכייפו מספר ימים או מספר שבועות בסקס כייפי וקליל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור - מומחה הכרויות והכרויות דיסקרטיות כולל הכרויות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור ברנע

מאת: דרור ברנעזוגיות ואהבה01/05/141203 צפיות
כאשר מערכת יחסים מגיע לסיומה ושני אוהבים הפכו להיות חלק בלבד של העבר המשותף, זה קשה. המעבר מלהיות ביחד ובאהבה אל להיות לבד ולהיפגע, ולהישאר רק ידידים במקרה הטוב. דרוש הרבה כוח כדי להעמיד את עצמך בחזרה על הרגליים, אך מאמר זה יעזור. תהליך החלמה ממערכת יחסים שבורים מורכב מחמישה שלבים. כל שלב הוא חיוני אם אתה רוצה להתאושש באופן מלא ממערכת היחסים שהסתיימה . זה עלול לקחת אפילו כמה שנים, אבל הכרת השלבים אלה תעזור לך להתאושש מהפרידה שלך בצורה יעילה יותר.

מאת: דרור ברנעהכרויות28/02/148887 צפיות
אם אתה שוקל הכרויות לטווח ארוך או הכרויות דיסקרטיות באתרי הכרויות, ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור לך להפוך את החוויה למהנה יותר ומוצלחת.

מאת: דרור ברנעדייטינג03/03/131171 צפיות
חשוב עבורך לקחת את הזמן כדי ליצור פרופיל טוב . פרופיל כזה שיאפשר לך לקבל יותר תשובות וייתן לך סיכוי טוב יותר למצוא פרטנריות מתאימות יותר.

מאת: דרור ברנעהכרויות21/02/131838 צפיות
הכרויות ברשת בכלל והכרויות סקס בפרט יכולות להיות לא נעימות לעיתים או מביכות ואף מסוכנות. מצב זה אינו שונה למעשה מהכרויות רגילות במועדון או פאב. ליקטנו מספר עצות לעזור לך לצלוח בשלום את הדייט הראשון.

מאת: דרור ברנעדייטינג30/12/121181 צפיות
הפעם זה לא קשור ישירות לאתרי הכרויות או הכרויות סקס שאני בדרך כלל מדבר עליהם. הפעם מדובר בהתנהגויות אוניברסאליות. אני יודע שהכותרת אולי נשמעת כמו קלישאה, אבל זה נכון. בשלב זה או אחר כולנו אשמים בשיפוט משהו, או מישהו, המבוסס על מראה לבד. למרות שזה לא הדבר הנכון, אנחנו עדיין מראים נטייה להיות שטחיים. סוג זה של התנהגות יכול להזיק מאוד כשזה מגיע לפיתויה של אישה. נשים שוות רוצות להיות מוערכות על מה שהן, לא על פי איך הן נראות. אפילו נשים שיש להן יופי רב, לא בהכרח רוצות להישפט על מאפיין זה בלבד.

מאת: דרור ברנעדייטינג30/12/121425 צפיות
ראשית יש לאזור אומץ להגיע לשלב ולהזמין את הפגישה הראשונה. למעשה, רובנו אפילו לא מגיעים לנקודה של ההזמנה ארבע מתוך חמש פעמים. אז מה קורה אם אתה סוף סוף מקבל האומץ, ולשמחתך, היא אומרת כן? ובכן, ההרפתקאות שלך דרך ארץ הפחדים רק עומדות להתחיל.

מאת: דרור ברנעדייטינג10/12/122486 צפיות
כן, ניתן למצוא את הגבר או האישה של חלומותיכם האירוטיים באתר הכרויות דיסקרטיות. מאז שהוקמו אתרים אלו, היכרויות דיסקרטיות ברשת קירבו אנשים שסביר להניח שמעולם לא היו נפגשים בדרך אחרת. תוכלו ליהנות מהחוויה של הכרויות סקס דיסקרטיות רק הקפידו על התחלה טובה ברגל ימין.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152124 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica