חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יצירת פרופיל אטרקטיבי באתר הכרויות סקס

מאת: דרור ברנעדייטינג03/03/20131170 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקפד לנהוג בכנות עם המידע שאתה שם בפרופיל שלך. אל תוסיף מידע שאתה חושב שאנשים היו רוצים לקרוא. אתה רוצה למשוך אנשים שהם המתאימים ביותר לנטיות האמיתית שלך ואת הדברים שחשובים לך בחיים שלך. זה יכול לקרות רק אם אתה אומר להם את מה שאתה באמת רוצה.

אתה חייב לעצמך לקחת את הזמן כדי שתהיה לך תמונה טובה לכרטיס האישי שלך באתר הכרויות סקס. אל תסתפק בתמונה שלא נראית מחמיאה.

מצא חבר שייקח את התמונה שלך עם מצלמה דיגיטלית והיראה נינוח בעת הצילום. אתה יכול גם לבחור באחת התמונות האחרונות שלך, כשאתה עושה דברים שאתה אוהב. תמונה כזו מייצגת אותך בסביבה המועדפת שלך ובמצב שבו אתה הכי בנוח.

כשאתה כותב את טקסט לפרופיל שלך, נסה לעשות זאת בהומור ייחודי שלך או להוסיף הערות שיגרמו למישהו לעצור ולשים לב. הדברים הללו גורמים לאחרים לרצות לקבל מידע נוסף וליצור קשר איתך.אתה יכול לקבל כמה רעיונות מפרופילים של אנשים אחרים, אבל לעתים קרובות עדיף פשוט לכתוב את שלך בדרך שלך ולא לתת לגורמים חיצוניים להשפיע על מה שאתה כותב.

תחשוב, כאשר אתה כותב את הפרופיל שלך באתר הכרויות או אתר הכרויות סקס, האם זה משהו שיגרום להן להבחין בך מתוך אלף פרופילים אחרים שיש להן לקרוא. אם אתה מוצא שהפרופיל שלך לא מעניין, אתה יכול להיות בטוח שרוב אנשים אחרים מרגישים אותו הדבר. כשאתה מוסיף הומור, היזהר במה שאתה אומר משום שלפעמים זה יכול להתפרש באופן הלא נכון ולהרחיק מתעניינות.

רעיון טוב עבורך הוא לכתוב כאילו אתה מדבר עם חברה. כך  זה ייתן לפרופיל שלך נימה ידידותית ורגועה שתעודד אחרות ליצור קשר איתך ותקווה לקבל תגובות נוספות. אם אתה מוצא שאתה לא מקבל את התוצאות שאתה רוצה בתחום של הכרויות סקס, תן למישהו או מישהי שאתה מכיר לקרוא אותו ולתת לך את דעתם על מה שהם חושבים והיכן אתה צריך לעשות שינויים.

לבסוף תמצא שהתחום של הכרויות סקס באינטרנט, כמו הכרויות בחיי היום יום, זה הרבה עניין של תרגול והתמדה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור - מומחה הכרויות והכרויות דיסקרטיות כולל הכרויות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור ברנע

מאת: דרור ברנעזוגיות ואהבה01/05/141203 צפיות
כאשר מערכת יחסים מגיע לסיומה ושני אוהבים הפכו להיות חלק בלבד של העבר המשותף, זה קשה. המעבר מלהיות ביחד ובאהבה אל להיות לבד ולהיפגע, ולהישאר רק ידידים במקרה הטוב. דרוש הרבה כוח כדי להעמיד את עצמך בחזרה על הרגליים, אך מאמר זה יעזור. תהליך החלמה ממערכת יחסים שבורים מורכב מחמישה שלבים. כל שלב הוא חיוני אם אתה רוצה להתאושש באופן מלא ממערכת היחסים שהסתיימה . זה עלול לקחת אפילו כמה שנים, אבל הכרת השלבים אלה תעזור לך להתאושש מהפרידה שלך בצורה יעילה יותר.

מאת: דרור ברנעהכרויות28/02/148887 צפיות
אם אתה שוקל הכרויות לטווח ארוך או הכרויות דיסקרטיות באתרי הכרויות, ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור לך להפוך את החוויה למהנה יותר ומוצלחת.

מאת: דרור ברנעהכרויות21/02/131838 צפיות
הכרויות ברשת בכלל והכרויות סקס בפרט יכולות להיות לא נעימות לעיתים או מביכות ואף מסוכנות. מצב זה אינו שונה למעשה מהכרויות רגילות במועדון או פאב. ליקטנו מספר עצות לעזור לך לצלוח בשלום את הדייט הראשון.

מאת: דרור ברנעדייטינג30/12/121181 צפיות
הפעם זה לא קשור ישירות לאתרי הכרויות או הכרויות סקס שאני בדרך כלל מדבר עליהם. הפעם מדובר בהתנהגויות אוניברסאליות. אני יודע שהכותרת אולי נשמעת כמו קלישאה, אבל זה נכון. בשלב זה או אחר כולנו אשמים בשיפוט משהו, או מישהו, המבוסס על מראה לבד. למרות שזה לא הדבר הנכון, אנחנו עדיין מראים נטייה להיות שטחיים. סוג זה של התנהגות יכול להזיק מאוד כשזה מגיע לפיתויה של אישה. נשים שוות רוצות להיות מוערכות על מה שהן, לא על פי איך הן נראות. אפילו נשים שיש להן יופי רב, לא בהכרח רוצות להישפט על מאפיין זה בלבד.

מאת: דרור ברנעדייטינג30/12/121425 צפיות
ראשית יש לאזור אומץ להגיע לשלב ולהזמין את הפגישה הראשונה. למעשה, רובנו אפילו לא מגיעים לנקודה של ההזמנה ארבע מתוך חמש פעמים. אז מה קורה אם אתה סוף סוף מקבל האומץ, ולשמחתך, היא אומרת כן? ובכן, ההרפתקאות שלך דרך ארץ הפחדים רק עומדות להתחיל.

מאת: דרור ברנעדייטינג10/12/122486 צפיות
כן, ניתן למצוא את הגבר או האישה של חלומותיכם האירוטיים באתר הכרויות דיסקרטיות. מאז שהוקמו אתרים אלו, היכרויות דיסקרטיות ברשת קירבו אנשים שסביר להניח שמעולם לא היו נפגשים בדרך אחרת. תוכלו ליהנות מהחוויה של הכרויות סקס דיסקרטיות רק הקפידו על התחלה טובה ברגל ימין.

מאת: דרור ברנעהכרויות09/09/121887 צפיות
כן, תוכלו להיתקל בבחור או הבחורה של הפנטסיות המיניות שלכם באתרי רשת מסוג הכרויות סקס. מהרגע שהן עשו את צעדיהן הראשונים, היכרויות סקס ברשת האינטרנט הפגישו אנשים שבצורה אחרת לא היה סיכוי שייפגשו. תוכלו להשתעשע בהתנסות הכרויות סקס (סטוצים) ברשת כאשר תתחילו ברגל ימין.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152123 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica