חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בוטיק בצפון – חוויה של חופשה אחרת

מאת: משה אלוןבתי מלון09/04/20121153 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מלון בוטיק הינה חווית חופשה שלא הכרתם. מלון בוטיק הינו מקום חלומי לחופשה זוגית או חופשה משפחתית ברמה אחרת לגמרי ממה שהכרתם ובאוירה שונה לחלוטין ממלונות רגילים ומצימרים מזדמנים. מלונות בוטיק בצפון הם התשובה לכל החלומות שלכם אודות חופשה כמו בחו"ל במחירים של הארץ ובמרחק נסיעה סביר מכל מקום בארץ. מלונות בוטיק בצפון ניתן למצוא גם בצפת וגם בטבריה ובעוד מקומות רבים. מלון בוטיק בצפון מבטיח לכם חופשה איכותית ויוקרתית.

ההבדל בין מלונות בוטיק בצפון לכל מקום חופשה אחר בצפון


אל האטרקציות בצפון יכולים כולם להגיע. השאלה היא באיזה מקום תתאכסנו כשאתם מתכננים חופשה בצפון ואיזה סוג של חוויה אתם מחפשים. מלון בוטיק בצפון איננו המלון הרגיל שאתם מכירים. מלון בוטיק בצפון ממוקם במקום הטוב ביותר שניתן להשיג והנוף הנשקף ממנו הוא המדהים ביותר. מלון בוטיק בצפון מאפשר לכם ליהנות מכל מה שמלון מציע לכם, אבל באווירה אינטימית, אישית ומפנקת ששום מלון סטנדרטי לא יוכל להציע לכם לעולם. מלונות בוטיק בצפון ממוקמים במבנים מיוחדים ולא בקופסאות רגילות של מלונות גדולים. מלונות בוטיק בצפון מכילים כמה עשרות חדרים ולא כמה מאות. האוכל המוגש במלון בוטיק הרבה יותר מוקפד ולא תעשייתי והנוחות של כל אורח ואורח היא מירבית. כל אחד נהנה מפינה שקטה ואין מאות אנשים שמסתובבים ברחבי המלון ומחפשים אטרקציות מיידיות. מלון בוטיק בצפון מיועד למשפחות ולאנשים שיודעים להעריך שקט, פרטיות ואינטימיות. מלונות בוטיק בצפון כוללים את כל הפינוקים של מלון גדול אבל באוירה פרטית ויוקרתית.

מלון בוטיק בצפון – מה נמצא בתוכו ?


מלון בוטיק בצפון יהיה ממוקם בבניין היסטורי או בניין עתיק שהוסב למלון והוא ממוקם במקום עם נוף חלומי. החדרים במלון מרווחים ומתאימים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. כל החדרים ממוזגים כמובן וכוללים מקרר וכל הנחוץ להכנת משקאות חמים כמו תה וקפה. במלון בוטיק ניתן לקבל הסברים אודות המבנה הישן, ולמה שימש בעבר וברבים יש גלריות לאמנות, מסעדת גורמה ואף מרתף של יינות מקומיים ובין-לאומיים.


מספר החדרים במלון בוטיק הוא בדרך כלל כמה עשרות, כדי לא להפוך את המקום להמוני ולרעשני מידי. מספר החדרים הקטן יחסית למלונות סטנדרטיים מאפשר יחס אישי וחם של חברי הצוות לכלל האורחים ולא רק למספר מצומצם של אורחים מועדפים.


מלון בוטיק בצפון כולל מסעדה, בר משקאות עשיר ודלפק קבלה שפועל 24 שעות סביב השעון. ניתן לעשות הזמנת שירות חדרים ולהתפנק בארוחות רומנטיות בחדר ללא צורך לצאת. החדרים כוללים בדרך כלל גם מתקנים לבעלי מוגבלויות, כספת, מיזוג אויר וכל הנוחות המתבקשת ממלון איכותי ויוקרתי. יש חדרים ללא עישון וכן בריכת שחייה ומרכז ספא. מלונות בוטיק בצפון כוללים גם שירותי מלון כגון: גיהוץ, מכבסה, שמרטפות לילדים, המרת מטבע, צחצוח נעליים, ארוחות צהריים ארוזות לקחת לדרך, שירותי משרד ופקס וכדומה. החנייה צמוד למלון ובחינם.

מלון בוטיק בצפון – חוויה מושלמת


מלון בוטיק בצפון זה אומר הכל. שירותי מלון רגיל ברמה אישית ומפנקת הכוללים את כל הפינוקים של מלון רגיל אבל באופן אינטימי ללא המולה וללא רעש אין סופי של אורחים וילדים המתרוצצים במסדרונות. מלון בוטיק בצפון זה אומר קירבה לכל האטרקציות שהצפון יכול להציע לכם החל משייט אבובים על הירדן ועד לסיורים מודרכים באתרים היסטוריים, דרך חורשות פיקניקים ירוקות, רכיבה על סוסים, טיפוס על מצוקים ועוד ועוד. מלון בוטיק בצפון מאפשר לכם ליהנות מכל מה שצפון הארץ יכול להציע לכם באוירה אחרת ומפנקת שלא הכרתם.

 



תגיות המאמר: מלון בוטיק בצפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153918 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152775 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica