חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום פטנטים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/20152775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בירור עם אנשי מקצוע

כך או כך, אם אתם חשים שאתם מחזיקים ברעיון מבריק, כזה שיענה על צרכיהם של אנשים רבים, עליכם לברר לעומק עם אנשי מקצוע לגבי האפשרות של רישום הרעיון כפטנט. בשלב הזה בדרך כלל עורך פטנטים לוקח על עצמו את תפקיד הסיוע ברישום הפטנט.

עליכם להגיע לחברה המתמחה ברישום של פטנטים. חברה כזו תוכל לעזור לברר אם הפטנט שלכם כבר רשום במשרד הפטנטים, כאשר לצד זאת, במידה והרעיון שלכם לא רשום, היא תשמח לעבור ביחד אתכם את ההליך הארוך והמייגע שכרוך ברישום פטנטים במדינת ישראל.

איך יודעים אם הרעיון טוב?

אף פעם אי אפשר להיות בטוחים אם הרעיון שלכם באמת יעיל, והוא כזה בעל ערך אמיתי. הדרך הטובה ביותר לדעת היא פשוט לנסות. אך בטח תשמחו לדעת שהחברה שתלווה אתכם בתהליך תשמח לייעץ לכם ולהציע לכם רעיונות לשיפור הרעיון והפיכתו ליותר פונקציונלי.

חשוב להבין שרישום של פטנט במדינת ישראל זה הליך שנמשך בדרך כלל שנתיים לפחות. כך שבזמן ההמתנה, תוכלו לגייס משקיעים שיעזרו לכם לפתח את הרעיון ולהפוך אותו מרק רעיון למוצר מהפכני בסופו של דבר. כל עורך פטנטים שתבחרו יצטרך בסופו של דבר לדאוג להליך רישום הפטנט שלו מתחילתו ועד סופו, על אף שמדובר בתהליך ארוך ומייגע, כאמור.

לסיום, אם אתם רוצים לרשום את הרעיון שלכם בראשכם כפטנט, פשוט גשו לחברה המתמחה ברישום פטנטים. החברה תחתום אתכם על הסכם סודיות, כך שאין לכם מה לדאוג מבחינת זה שיגלו את הרעיון שלכם לגורמים חיצוניים.

בכל אופן, גם אם התהליך הזה נראה לכם מעט מסורבל וארוך, אל תוותרו. עדיף לנסות לפחות להגשים את החלומות שלכם מאשר להתבגר בידיעה שאפילו לא ניסיתם. הרי בסופו של דבר חיים פעם אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153918 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאת: משה אלוןקייטרינג30/10/143778 צפיות
לכל אירוע יש מספר מרכיבים הכרחיים; מוזמנים, כיבוד ופעילות מרכזית. ברוב האירועים הפעילות המרכזית היא טקס וריקודים. כל מי שמארגן אירוע ואין זה משנה אם זו חתונה, ברית או אירוע עסקי, יודע שלפניו משימות שונות שהחיבור של כולן נועד לגרום למוזמנים שלכם ליהנות

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152524 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148152 צפיות
רובינו לא יודעים עד כמה קל להקליט אותנו. ציוד ההקלטה הקלאסי הוא זה שמקליט שיחות באיכות גבוהה מבלי לעורר כל חשד. מכשיר הקלטה סמוי מגיע במגוון צורות, וככל שהקונה משקיע יותר, כך יוכל לקבל מכשיר הקלטה סמוי שהינו קטן יותר. במאמר הבא נדבר על מכשירי הקלטה סמויים מסוגים שונים, ועל החוק העוסק בהקלטות סמויות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica