חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה רצוי לדעת על התחבורה הציבורית בלונדון טרם טיסה לשם

מאת: גלעד רימרטיולים בחו"ל15/04/20121059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית וטיסה ללונדון הרכבת התחתית ללא כל ספק תהווה נדבך חשוב מאוד בנסיעה שלכם. עיקר התיירים שטסים ללונדון לא שוכרים רכב. בלונדון נוהגים בצד ימין מה שמקשה על הנהיגה ועל כן מרבית התנועה שלכם בתוך לונדון תהיה בעזרת הרכבת התחתית ושירותי האוטבוס. הרכבת התחתית מורכבת מ12 קווים ותסייע לכם לנסוע לרוב אתרי התיירות המרכזים והמרכזיים פחות ללא מאמץ יחסית. אתם עשויים להיות מופתעים לאחר הטיסה ללונדון לגלות שגם ברכבת התחתית המפורסמת של העיר קורה מידי פעם שיש איחור מזדמן אולם אלו לרוב לא רציניים וניתן לסמוך על ה טיוב שתיקח אתכם מנקודה לנקודה.

במידה ואתם לא יודעים מראש לאיזה קו אתם זקוקים או איך להגיע בדיוק למקום שאליו רציתם להגיע ניתן לסמוך על צוות הרכבות שידע את התשובות וניתן לשאול אותם. בנוסף אחרי הטיסה ללונדון אתם תגלו שברוב תחנות התחבורה הציבורית יש מערכות אלקטרוניות מצוינות שיכולות לתת לכם תשובות בנוגע למקום חפצכם ואיך להגיע לשם. בנוסף בכל תחנת רכבת ישנן מפות שאפשר לבקש במשרדי הכרטיסים והן מקלות בצורה משמעותית על ההתמצאות.

כרטיס נסיעה בודדת ברכבת התחתית בלונדון עולה לא פחות מ4 פאונד (יקר ביותר) כמובן שזה לא המחיר שרוב הנוסעים משלמים בפועל. בלונדון ניתן להשתמש ב2 סוגים שונים של כרטיסיות אלקטרוניות, שמאפשרות להוזיל את מחיר הנסיעה בצורה דרמטית הכרטסים travelcard וה oyster מאפשרים למי שטס ללונדון לטעון נסיעות מראש או לרכוש כרטיס מעבר חופשי לתקופת זמן קצובה מראש ומורידים עלות נסיעה בודדת ממוצע של 4 פאונד ל 1.9 פאונד, יותר מ50 אחוז הנחה.

בקיץ יכול להיות דיי חם ברכבת התחתית בלונדון, אם הטיסה שלכם ללונדון מתוכננת לקיץ כדאי לדעת מראש שברכבת התחתית אין מיזוג אוויר והנסיעה עלולה להיות קצת לא נוחה בימים היותר חמים של השנה. בדרך כלל החום לא מגיע לרמות קיצוניות כמו בארץ אבל יש ימים חמים במהלך השנה שיכולים להפוך את חווית הנסיעה בתחתית ללא נעימה עבור הטסים ללונדון.

שירות הרכבת פעיל בין השעות 5 בבוקר ל00:30בערב אז יוצאת מהתחנה המרכזית של לונדון הרכבת האחרונה בימי ראשון השירות נגמר ב23:30

בנוסף, במידה ואתם נוסעים בקבוצה של חמישה אנשים, אתם עלולים לגלות אחרי טיסה ללונדון שמונית לא יקרה בעבורכם בצורה משמעותית יותר מהרכבת התחתית, והיא יכולה להיות מהירה בצורה משמעותית יותר אם המרחקים בין היעדים שלכם הם קצרים.

6 אזורי הנסיעה של לונדון מהווים שיטת תשלום ככל שהכרטיס שתרכשו יתפרס על פני יותר אזורים כך תשלמו יותר מומלץ בחום למי שטס ללונדון למטרות תיירות לרכוש כרטיס שמכסה את אזורים 1 ו 2 בלבד ולא מעבר לכך מאחר ורוב אתרי התיירות והאטרקציות נמצאות באזורים אלו במידה ואחרי הטיסה ללונדון אתם מתכננים לטייל גם בחוצות העיר אז כדאי לברר מהי חלוקת אזורי הנסיעה המועדפת עליכם

צעירים מתחת לגיל 16 יכולים לנסוע בשטחים 1-6 במחיר שעומד על  לירת סטרלינג אחת לנסיעה.

כרטיס אוייסטר(oyster) הינו כרטיס פלסטיק דיגיטלי שבו קונים נסיעות משולמות מראש. אפשרי להשתמש בו כמעט בכל אמצעי התחבורה הציבורית בלונדון(מלבד מוניות) ואפשרי להזמין אותו עוד בטרם טיסה ללונדון מהבית.

אפשרי אף לבצע תשלום בעזרת כרטיס האוייסטר בתעריף שהוא פר נסיעה, אך התעריף לנסיעה יכול להיות בצורה ניכרת זול יותר מתעריף התשלום במזומן ברכבת התחתית.

איך נעזרים בכרטיס אחרי טיסה ללונדון? בזמן העלייה לאוטובוס גע קלות עם הכרטיס על פני הקורא האלקטרוני כדי לוודא שהנסיעה נרשמה. ברכבת התחתית העבר את הכרטיס בנקודת הכניסה אך וודא כמו כן שאתה מעביר אותו בנקודת היציאה מן הרכבת התחתית כדי שהכרטיס יהיה יכול לחשב את עלות הנסיעה. במידה ולא תעביר את הכרטיס גם בנקודת היציאה הכרטיס עלול לעשות בעיות מאחר ומבחינתו הנסיעה עדיין נמשכת...בעצם יכול להיווצר מצב שבו הכרטיס חייב אותך עבור התעריף המקסימלי לנסיעה, וזה סתם בזבוז כסף מיותר.

הרכבת התחתית עוברת כרגע תקופת שיפוצים רצינית, מה שאומר שלעיתים קרובות הרבה תחנות נסגרות ונפתחות לסירוגין. ניתן לבחון את מצב התחנות בטלפון: +44 (0) 20 7222 1234

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריך טיולים המתמחה ב: טיסה לניו יורק, טיסה ללונדון, טיסה לפריז, טיסה לברצלונה, טיסה לאמסטרדם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד רימר

מאת: גלעד רימראימון אישי - כללי23/02/131018 צפיות
למה אתה צריך להיות בעל ביטחון עצמי בשביל להבין מה הם סודות הפיתוי ואיך תצליח להשיג ביטחון עצמי שכזה.

מאת: גלעד רימררכב23/07/121005 צפיות
ההיסטוריה של כמה דברים שקשורים לרכב שטח ולהתפתחות שלו

מאת: גלעד רימרבניית אתרים17/07/121006 צפיות
דברים שכדיא לדעת לפני שהולכים לברר על חברות לבניית אתרים

מאת: גלעד רימרעסקים - כללי17/07/121723 צפיות
איך מוצרי פרסום יכולים לעזור לעסק שלך? לחץ פה בשביל לגלות

מאת: גלעד רימרעסקים - כללי08/07/121791 צפיות
למה כל כך הרבה בעלי עסקים עוברים לאחרונה למיקור חוץ?

מאת: גלעד רימררכב26/06/121031 צפיות
קצת על ההיסטוריה של מותג הרכב היפני הידוע - סובארו

מאת: גלעד רימרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/06/121717 צפיות
מה בעצם בודקי תוכנה עושים ומה החשיבות שלהם?

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica