חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונית חדשה לנשמה

מאת: nati bentovרכב16/04/2012796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל נסיעה הורגת את כדה"א עוד קצת. כמה זמן נראה לכם שנשרוד? קיים בי רצון לראות את עצמי כיותר ידידותי לסביבה, ברצינות שאני מנסה; אני ממיין אשפה, אני טבעוני, וכד'... אבל לעיתים קרובות ברור לי שאפשר לעשות עוד. בשנה-שנתיים האחרונות קראתי יותר על רכב חדש. למי זה יעזור? מייד תבינו.

הנפט מגביל אותנו


במהלך העשורים האחרונים, האדם הפשוט אימץ בלי לדעת רמת תלותיות גבוהה במשאב הנפט; בעיית התלות הינה קשה גם מהבחינה הגופנית וגם מהפן האקונומי:

מהבחינה הבריאותית, אנחנו כבר יודעים על כל התסריטים שהתפרסמו בכל מקום בנושא זיהום הסביבה וכל השלכותיו על האקלים בכדור הארץ. באותו ההקשר, "הזהב השחור" גם הרסני כלפי הדגים וחיות החוף, שגוססים לאיטם באופן מזעזע - בעקבות דליפות במיכליות דלק.

מההיבט הפיננסי, הדלק - מחירו רק מתייקר עם כל שנה, מדינת ישראל הקטנה מפרקת מאות מיליונים בכל שנה ושנה על השגת אנרגייה מחוץ לגבולות המדינה ועל טיפולים פרמקולוגיים בבעיות הבריאותיות של אזרחיה. סכומים אלו ראוי שיהיו מגוייסים למען מערכת הביטחון ושירותים סיעודיים.

איני בא להוכיח, ועד לא מכבר גם אני התייחסתי לחומרת זיהום האוויר די בביטול, משום שלא הכרתי כל חלופה ראויה. מה הפתרון?

עוזרים לפלנטה עם המכונית החשמלית

על ידי אימוץ שינוי תפיסתי המוני, אולי איכשהו נצליח לשפר ולהציל את שאריות הכוכב שלנו ולשפר את חיינו בעתיד הלא רחוק. נסו לדמיין רכב שלא מרעיש, נסו לדמיין לעצמכם ימים שלמים בלי עצירות מעיקות למילוי דלק ושמן (כל אחד שטייל בספרד במהלך השנים האחרונות - מכיר את זה). אפשר רק לדמיין מיליוני דולרים אשר מוזרמים אל מערכת החינוך או לתקציב הבטחון, וברמת האינדבידואל - בוודאות תצליחו לחסוך סכום גבוה שנתית על הדלק.

תמיד אחפש איך להוסיף לדיון, אתם מוזמנים לכתוב תלונות, שאלות וכל חוויה אחרת שאתם רוצים לחלוק בעניין מכונית חדשה. אשמח יותר אם תכתבו לי תלונות נגד העמדה שנקטתי. אתאמץ לענות למגיבים.

למיטב ידיעתי, זהו פתרון עם פלוסים בלבד. סך הכל צריך להשאיר ראש פתוח כדי להבין שאפשר אחרת והפתרון נמצא אצלנו. אותי מעניין; כיצד אתם נוהגים למען שיפור העולם?
 



תגיות המאמר: רכב חדש, מכונית חדשה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121204 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121234 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121361 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121300 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121597 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121492 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121253 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213860 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213989 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214170 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204639 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195604 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196299 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193514 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica