חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות זולות לאפריקה

מאת: ענת סטיולים בחו"ל16/04/20121174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יבשת אפריקה מציגה מגוון גדול של  אטרקציות תיירותיות ולכן מיליוני מבקרים מכל העולם בוחרים להזמין טיסות לדרום אפריקה, אשר ממנה ניתן להמשיך גם  ליעדים אחרים באפריקה או למדינות שכנות ביבשת כמו זנזיבר, נמיביה או לאיים קרובים כמדגסקר, מאוריציוס. היבשת המלאה באוצרות טבע, בעלי חיים, ומגוון תרבויות ושבטים מרתקים, ומהווה בשנים האחרונות מקור משיכה גם לישראלים.

רק בשנים האחרונות צוברת היבשת השחורה פופולאריות כיעד  גם לתרמילאים, אשר מחפשים טיסות זולות.

הישראלים שמגלים  עניין במדינה יכולים לבחור בטיסות אל על סדירות ליוהנסבורג, שבה שדה התעופה הגדול באזור, ממנו ניתן לטוס טיסות המשך ליעדים מרתקים אחרים כמו קייפטאון, פורט אליזבת', דרבן ועוד. וכן טיסות ישירות לאדיס אבבה.

מאחר ודרום אפריקה כיום נחשבת ליעד מבוקש מאוד בקרב תיירים מכל קצוות העולם, ובנוסף, מרחק הטיסה מישראל, מחירי הטיסות יכולים לעלות מעט, ולכן יש לעשות סקר שוק כדי למצוא טיסות זולות לאפריקה.

מחירי הטיסות נקבעים בהתאם לעונת השנה  ולכן ניתן למצוא טיסות ליוהנסבורג בעיקר בחודשי הקיץ באפריקה- אוקטובר עד מרס.

אל על  מפעילה שתיים שלוש טיסות שבועיות הלוך ושוב ישירות ליוהנסבורג כמו כן גם חברות תעופה זרות מציעות טיסות זולות יותר לאפריקה אך להן יש בדרך כלל עצירות ביעד נוסף באירופה. כמו כן ניתן להשתמש בטיסות של  חברת התעופה הלאומית של דרום אפריקה סאוט אפריקה איירלינס SAA.

טיסות ליוהנסבורג של חברת  SAA יכולות להיות זולות יותר ולעיתים חברה זו חוכרת מקומות בטיסות אל-על.

בגלל מיעוט הקווים של טיסות ישירות לאפריקה מישראל , המחירים של הטיסות הללו אינם ממש זולים, ולכן, אם רוצים דילים של טיסות זולות לאפריקה יש  צורך לאתר למצוא דילים לדרום אפריקה בטיסות עם מספר נחיתות ביניים בדרך.  ובאפריקה לקחת טיסה פנימית ליעדים שרוצים להגיע אליהם.

טיסות זולות לאפריקה ניתן גם לעשות בטיסות שכר היוצאות מישראל לאפריקה במחירים מיוחדים ולשם כך כדאי לעשות סקר שוק באמצעות סוכני הנסיעות השונים , חברות התעופה ואתרי אינטרנט המתמחים בכך.

אפשרות נוספת של דילים כדאיים לטיסות זולות יותר לאפריקה הינם באמצעות רכישת טיסות לדרום אפריקה, שכוללות בית מלון, ורכב למשך החופשה, וגם כניסות לאתרים השונים. בצורה כזו  עלות הדיל יעלה פחות מאשר הסך הכללי של כל פריט .


חברות תעופה וחברות תיירות של נופש ישיר לסוגיהן מציעות גם הן טיסות זולות לאפריקה לאורך כל  ימות השנה תוך  שיתוף הפעולה עם חברות תעופה שונות בעולם, דבר המאפשר להן להציע מגוון טיסות סדירות לאפריקה.

גם ניירובי בירת של קניה, העיר בעלת השדרות רחבות, ובניינים מודרניים ומוזיאונים,  מרכז המסחר הבין לאומי של קניה. נחשבת בשנים האחרונות ליעד מבוקש בקרב תיירים מכל העולם, וישראל. לכן, סוכני הנסיעות החלו להציע מגוון רחב של טיסות זולות לניירובי, ובכל עונה בשנה יכולים גם אוהבי הטבע והחי  להזמין טיסות זולות לספארי בקניה, בשטחי שמורות הטבע וחיות הבר של אפריקה.

הטיסה מנתב"ג לדרום אפריקה אורכת כ-9 שעות ללא נחיתות ביניים.

אבל כאמור כדאי  למצוא דילים של הרגע האחרון של טיסות זולות לאפריקה, עם נחיתות ביניים באירופה, גם דרך חברות תעופה זרות.

 



תגיות המאמר: טיסות זולות לאפריקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131481 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131858 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131978 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131986 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196501 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica