חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גניבת זהות היא פשע חמור, האם אתה מוגן?

מאת: רונן כהן צמחאבטחת מידע19/04/20121633 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה אנו דנים על חשיבות ההגנה מפני גניבת זהות. גניבת זהות מתרחשת כאשר מישהו עושה שימוש במידע האישי שלך כגון שם, מספר זהות, מספר כרטיס אשראי או מידע מזהה אחר, ללא רשותך ומבצע הונאות או פשעים אחרים. גניבת זהות היא פשע חמור האם אתה מוגן?

הגנה על נתוני החברה באקלים העסקי של ימינו הפך להכרח חיוני.כדי להשיג ביטחון מקסימאלי, ולמנוע כל הפרה של פרטיות, אנשי מקצוע מסתמכים על נתונים של מכשירים מקצועיים. יש מגוון אפשרויות שיכולות להגן על העסק כגון: סריקת מסמכים לתוך ארכיון דיגיטלי,  גריסת ניירת , אבטחת מידע ועוד. כל אלו ועוד יכולים להבטיח הגנה גבוהה לרשומות עסקיות ועד מסמכים צבאיים סודיים.

גניבת זהות היא פשע חמור אשר קורא תיגר על מערכות המשפט ברחבי העולם. בניגוד לאמונה הרווחת, גניבת זהות יכולה להתבצע בדרכים רבות, מלבד עסקאות מבוססי אינטרנט ואלקטרוני היו מספר מקרים של גניבת זהות כתוצאה מכרטיסי אשראי גנובים, מסמכים עסקיים ופנקסי המחאות.

מחקר חדש מאשר כי רק 11.6 אחוז פשעי גניבת זהות יתקיים באמצעות האינטרנט. מספר רב של עבירות גניבת זהות בוצעו בעזרת מסמכים שנגנבו ממשרדים. אם אתה בעל עסק, חשוב שתגן על מידע רגיש של החברה שלך ושל הלקוחות שלך.

להלן פירוט של מספר הסיבות מדוע עליך לוודא כי העסק שלך מוגן מפני גניבה:

  1. לביטחון של העסק - בלי אמצעי אבטחה נאותים אפשר לגנוב את שם החברה ובאשראי של החברה ניתן להשתמש כדי לרכוש סחורה מחברות אחרות.
  1. כדי לשמור על המוניטין של העסק- לוקח שנים לבנות מוניטין טוב - אתה לא יכול להרשות לעצמך להרוס את זה בכך שתאפשר למישהו אחר להשתמש בשם שלך כדי לרמות אנשים.
  1. מניעת פרסום שלילי - אם אתה בעל עסק מצליח, אשר שם החברה נוצל בעבר על ידי גנבי זהות כדי לרמות לקוחות תמימים, החברה שלך באופן אוטומטי מושכת הרבה פרסום שלילי, בין אם הוא אשם או לא. כתוצאה מכך, אנשים כנראה יחששו מרכישה של  מוצרים או שירותים של החברה שלך שוב.
  1. כדי להגן על פרטיות הלקוח - היו מקרים אחדים של חברות  לגבי אובדן מידע רגיש על לקוחותיהם  ע"י האקרים וגנבי זהות, מה שהוביל להפסדים כבדים..מה גם שהמסמכים עשויים להכיל נתונים אישיים חשובים הכוללים מסמכי ביטוח, פרטיים, עסקיים ורשומות מס. במידע המתקבל ניתן להשתמש כדי ליצור מסמכי זיהוי מזויפים.
  1. כדי להגן על פרטיות העובדים - ההתעניינות העיקרית של גנב הזהות טמון במסמכים ובמקורות העשויים לחשוף נתונים אישיים וחשובים. אלה כוללים שמות, כתובות, מספרי ביטוח לאומי, מספרי טלפון, מידע על ביטוחים ופרטים בנקאיים. הקבצים הקיימים בחברה כוללים את כל המידע הזה. גישה לקבצים אלה, מוביל השלכות חמורות ומניח את העתיד הכלכלי של העובדים שלך בסכנה.
  1. כדי לעמוד בדרישות החוק - החוק החדש מחייב בעלי עסקים להשמיד מסמכים חשובים שכבר לא נדרשים על ידי הארגון, אך הוא עשוי להכיל מידע רגיש. ביעור ניירת נפוץ ברוב הארגונים.
  1. כדי למנוע  השלכות משפטיות - אם מישהו עשה שימוש לא חוקי בשם החברה שלך כדי להונות לקוחות,קיימת אפשרות כי הקורבן יכול לתבוע אותך על ההפסדים. השלכות משפטיות כאלה עלולים לפגוע במוניטין שהרווחת בעבודה קשה.
  1. לחיזוק יחסי קרבה עם לקוחות ובניית אמון – לקוחות אמורים להיות מזוהים עם המותג או החברה שיש לה מוניטין טוב. כדי להגן על האינטרסים של הלקוחות שלך אתה צריך לזכות באמונתם בך.

סריקת מסמכים לתוך ארכיון ממוחשב ושמירתם באמצעות מגוון אפשרויות הגיבוי תבטיח לארגונים הגנה מרבית על כל המידע המצוי בארגון ובפרט על מידע עסקי בעל ערך גבוה.

חברת ארכיב 1 מספקת שירותי סריקת מסמכים וניהול מסמכים. החברה מפעילה לשכת סריקה חדשנית הכוללת תוכנה ואמצעי סריקה מתקדמים.

למידע נוסף ניתן ליצור קשר ב 1-700-07-10-10

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן כהן צמח, בעל תואר מוסמך במינהל עסקים בהתמחות במערכות מידע וניהול חברות הייטק הינו מנכ"ל חברת ארכיביון מקבוצת ארכיב גרופ מזה מאז שנת 1999.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן כהן צמח

מאת: רונן כהן צמחניהול ידע07/03/121215 צפיות
תהיתם מה יקרה למיליוני דפים שיוצאים מדי יום במדפסות ומכונות צילום ברחבי הגלובוס, האם גם מחר וביום שלמחרת נעשה בהם שימוש ? נדפדף ,נתייק, נחפש בתוך תיקיה או קלסר? סריקת מסמכים היא הדבר הבא, אולי לא שמתם לב אבל ארגונים גדולים חברות ומשרדי ממשלה כבר הפנימו, וכבר היום מנסים לדבר עם הסביבה באמצעות קבצים דיגיטאליים.

מאת: רונן כהן צמחאבטחת מידע08/01/121415 צפיות
מאת : רונן כהן צמח סגן שר החוץ התבטא לאחרונה כי מתקפת הסייבר שחווינו מצד האקרים מהעולם הערבי הינן למעשה מתקפת טרור וככזו יש להתייחס אליה ולהגיב אליה בהתאם. ברמת המדינה הוחלט להקים מטה ללוחמת סייבר כדי להגן על האינטרסים החיוניים של מדינת ישאל בכל הנוגע להגנת המידע וניהול המסמכים שלה.

מאת: רונן כהן צמחמיחשוב ארגוני28/11/101360 צפיות
האם מעבר לניהול המסמכים של הארגון שלכם במערכת ארכיון ממוחשב תהפוך את המסמכים לנגישים יותר? זה תלוי כאמור במספר גורמים המשולבים יחדיו כדי לתת פתרונות. טיוב נתונים נכון של הניירת והמסמכים יביא לכך שגורמים רבים בארגון ירצו להשתמש במערכת הארכיון הממוחשב ככלי עבודה. הליך מציאת המסמכים יהיה נוח נגיש ויעיל ויחסוך זמן יקר לארגון. כפילות בתיוק מסמכים תיעלם, וגורמים רבים יוכלו לעבור במקביל על מערכת הארכיון הממוחשב.

מאת: רונן כהן צמחניהול ידע26/07/101537 צפיות
על פי חוק הארכיונים משנת 1955, מוטלת על מוסדות המדינה,דהיינו משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות,עיריות,מועצות,רשויות מקומיות וכד` ליזום הפקדה של רשומות ומסמכים בלתי פעילים שמיועדים לשמירה לצמיתות בשל ערכן המנהלי,המשפטי או המחקרי, בגנזך המדינה.

מאת: רונן כהן צמחעסקים - כללי18/07/101154 צפיות
ניהול ארכיב מסמכים בארגון או אפילו בבית הפרטי הינו תהליך שבו אנו מרכזים את קבצי המסמכים שלנו במקום מוגדר. מסמכי הנייר נדרשים להפוך להיות קבצים דיגיטאליים שניתן לבצע עליהם פעולות נוספות. שיטת ניהול המסמכים האחידה קובעת כי המסמכים הינם חלק מהמידע הארגוני השיתופי וכי כל הידע הנצבר צריך להיות זמין ונגיש לשליפה למשתמשים.

מאת: רונן כהן צמחעסקים - כללי22/06/101241 צפיות
ההתקדמות הטכנולוגית בכל תחומי החיים ובעיקר בתחום המחשוב חשפה את העסקים לפגיעה ממשית ומיידית של חבלה. חבלה בזדון או בנקל , הפכה להיות החשש הגדול ביותר של מנהלי מערכות מידע ואבטחה בארגונים. ההיקף העצום של המידע המצטבר מידי יום, אמצעי ייצור המידע שהינם מחשבים ועמדות המחוברים לרשת האינטרנט ולאמצעי איחסון או שימוש חיצוניים , גרם לכך כי ישנם גורמים רבים , שונים המסוגלים בכל רגע נתון להשפיע על דרך התנהלות העסק ועל שרידותו.

מאת: רונן כהן צמחניהול04/05/101145 צפיות
זוהי סקירה קצרה על הנעשה בתחום שירותי הארכיב הפיזי לנייר הידוע בעולם בשמו המקצועי physical record centre .

מאמרים נוספים בנושא אבטחת מידע

מאת: אלעד סאעת אבטחת מידע31/07/161887 צפיות
במאמר הבא נסביר קצת על אבטחת מידע אישי ופרטי שלך ברשת. כיצד נגן על פרטיותינו באמצעות מספר צעדים פשוטים.

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/02/161755 צפיות
תפקיד מנהל אבטחת מידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו, הרגולציה שאליה כפוף ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת מידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון בונים את תפקיד מנהל אבטחת מידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על העובדים ועל ההנהלה.

מאת: יוני שוורץ אבטחת מידע02/07/152377 צפיות
תגי קרבה פועלים בטכנולוגיית RFID. זו טכנולוגיה ותיקה יחסית לזיהוי באמצעות תדרי רדיו, אך בשנים האחרונות היא חוזרת למרכז הבמה. הסיבה העיקרית לכך היא מידת ההתאמה של הטכנולוגיה לשימוש בתוך כרטיסי עובד. בנוסף, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לאתר פריטים ולזהות חפצים בצורה אלחוטית וללא צורך בשדה ראייה או מגע ישיר

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/03/1510352 צפיות
עובדים בארגון מתוקף תפקידם נחשפים למידע מסווג כגון: מידע רפואי, מידע מסווג אישי ומידע עסקי ארגוני, נתוני כרטיסי אשראי, תשלומי לקוחות ועוד. בין אם ניתן להם אישור לגשת למידע או שמדובר בגישה לא מורשית, הדבר עלול להוות בסיס להוצאת המידע מתוך מערכות הארגון השונות למקורות שאינם מורשים. לחלופין, עובד עלול להעתיק תוכן מסמך מסווג למסמך אחר מבלי להיות מודע לכך שהתוכן מסווג ולהוצאת המידע מחוץ לארגון ביודעין או בעקיפין.

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153297 צפיות
מה זה אבטחת מידע? מי אחראי על אבטחת מידע? ATTGM Consulting חברת אבטחת מידע. www.attgm.com

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153283 צפיות
טיפים ליצירת סיסמאות חזקות, להגברת מודעות אבטחת מידע ומניעת זליגת מידע אישי ורגיש. ATTGM Consulting www.attgm.com חברת אבטחת מידע

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע19/07/143703 צפיות
לוחמת סייבר היא פעולה מלחמתית, הננקטת על ידי מדינה, ארגון טרור וכדומה, על מנת לחדור ולהסב נזק למערכת המחשוב של היריב או למערכות אחרות המסתמכות עליה. לאור הלחימה באזור הדרום במבצע "צוק איתן", בימים האחרונים מתקיימות מתקפות סייבר על ארגונים וחברות שונות במדינת ישראל. בין המתקפות ניתן לראות מתקפות כגון: DOS (Denial Of Service), Defacement (השחתת אתרים) ופישינג (דיוג).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica