חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Pentaho - מה יש לדעת?

מאת: nati bentovטכנולוגיות חדשות22/04/20121070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קושי בניהול העסק? לפתוח עסק על כל ההיבטים היא לא משימה טריוואלית, אפילו רחוק מזה, מעבר לכסף היא דורשתהבנה של המגזר העסקי בו הוא מתנהל, ידע ברזי הניהול ואיך אפשר בלי, ניסיון וידע. הנושא שאפילו עוד יותר עצוב, הוא ההכרה בעובדה שגם לאחר 3 שנים שהעסק ריווחי, הסיכון הכלכלי נשאר.

מדוע, אתם שואלים? בגלל הגורם הפשוט שאף אם פירמה שורדת את תלאות ההתחלה, אין די בכך - מכיווןשכולנו משתוקקים להצליח ולשגשג עוד הרבה יותר. אבל חשוב להבין שככל שעסק גדול, מוטת השליטה והבקרה צונחת. אז איזה כלי יכול לעזור להנהלה לשלוט טוב יותר בעסק?

ETL - זה הפתרון?

לעסקים קטנים בדומה לסופר שכונתי נושא הניהול הוא ללא צל של ספק נוח יותר לעומת חברות בינוניות וגדולות, ובדר"כ לא מצריך כלים טכנולוגיים ייחודיים. אבל עסקים גדולים שמחזורם נמוך מ-150 מיליון, בדרך כלל צריכים גם כדי להתנהל ולנהל טוב את העובדים ואת עצמם וכמובן כדי לפתח את העסק, עזרה וסיוע טכנולוגיים.

איזה אמצעים טכנולוגיים עומדים לרשותנו

תחום טכנולוגי מופלא שתופס תאוצה משנות ה-2000, תחילה בחו"ל, הוא הנושא התחרותי של BI; כל הפיתוחים שנמנים בתחום זה נועדו לסייע למנהלים בעסק בקבלת החלטות ובהגעה לתובנות כלליות וניהוליות בנוגע למתרחש בחברה שלהם.

השקעה באמצעים כגון Pentaho, מסדי נתונים מקצועיים או טכנולוגיות נוספות, הם רק חלק מהאופציות הקיימות לשימוש המנהלים של החברה. בכל כלי, התקן או פתרון חכם שתבחרו מעולם התוכן של מערכות מידע תיהנו משימוש ביכולות חשובות לעסק כגון אחזור מידע, עריכה והתמודדות עם נתונים רבים במקביל, שילוב בין מידע ממקורות שונים בחברה ועוד ועוד, כך שמשימת הניהול מתייעלת ונהיית קלה יותר, וניתן בעזרת חשיבה מושכלת להפיק לקחים ולהתייעל.

כפי שהסברתי קודם, יש די הרבה דרכים ואמצעים להתייעל ולשפר תהליכים בפירמה שלכם, מה שנשאר זה לעשות את הצעד הראשון ולהיעזר באשפי תוכנה בנושא הזה, שיוכלו לאפיין בדרך טובה ואיכותית את צרכי הארגון ולהתאים ו"לתפור" עבורו את הכלים המתאימים ביותר.

בכל שאלה ופרט אני מזמין אתכם לכתוב לי.
 



תגיות המאמר: ETL, Pentaho


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121197 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121228 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121355 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121295 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121590 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121486 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121248 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161645 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica