חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לאורחים בחתונה ופינוקים מיוחדים

מאת: מיכלחתונות22/04/2012868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה היא מאורח מיוחד בשבילכם, זוג יקר, וברור לגמרי שעד תום האירוע תהיו מרוכזים מאוד בארגון של החתונה ובשמירה על הרומנטיקה ביניכם. עם זאת, אסור לכם לשכוח את האנשים שאתם מזמינים לחתונה, ובין כל הפרטים החשובים, לזכור לארגן מתנות לאורחים בחתונה ומזכרות ופינוקים מיוחדים רק בשבילם.

מתנות לאורחים בחתונה היא פרט שאסור לשכוח והוא חשוב כי מילת תודה לאורחים על כך שהם הגיעו והביאו לכם כסף היא פשוט לא מספיקה, והיום, זוג מתחתן שלא נותן אפילו מזכרת חתונה פשוטה ביותר נראה כמזלזל באורחים שלו.

מזכרת חתונה לא חייבת להיות גדולה, והיא אפילו צריכה להיות קטנה, כך שהאורחים בחתונה שלכם יוכלו להתהלך איתה בחופשיות לכל מקום, אם ירצו, ולא יצטרכו להתאמץ פיזית כשהם סוחבים אותה חזרה הביתה. מה שכן, קטנה ככל שתהיה, המזכרת חייבת להיות איכותית.

עניין הפינוקים וההפתעות המיוחדות לאורך כל האירוע הוא פחות או יותר בגדר "רשות", למרות שהם בהחלט מעלים את מצב הרוח של האורחים, אבל מזכרת חתונה היא סוג של חובה, שכן היא הפכה להיות מסורת בקרב החברה הישראלית.

מזכרות חתונה פופולאריות הן מגנטים שעליהם יש הדפס של תמונות שנלקחו במהלך האירוע. במקרה של המגנטים, מדובר במזכרת שמכינים במהלך האירוע, בעמדת פיתוח מיוחדת שמקימים במקום שבו החתונה נערכת. זוהי מזכרת חתונה נחמדה, אבל היא כבר לא מקורית, והאורחים היום רוצים משהו אחר, שאין לאנשים אחרים.

מזכרות חתונה אחרות, מקוריות ומיוחדות, צריכות תכנון מוקדם, ואת רובן צריך להכין לפני האירוע, מכיוון שמדובר בעבודה מורכבת יותר מפיתוח תמונות והדבקה שלהן על מגנטים. אבל למרות המורכבות, כדאי להשקיע במזכרות מיוחדות, גם אם צריך להזמין אותן מראש.

מזכרות חתונה שמכינים מראש יכולות להיות שקיות אורגנזה עם ממתקים איכותיים, כוסות קריסטלים, בקבוק אלכוהול מזערי אישי ועוד. את המזכרות האלה צריך להזמין לפי מספר המוזמנים, אבל בגלל שלא כל אחד מהמוזמנים יגיע לחתונה, חשוב לדייק בבדיקת אישורי הגעה של רשימת המוזמנים.

אם כן, הובהר מעמדן של מתנות לאורחים בחתונה והחשיבות שלהן, וניתנו כאן כמה אופציות למזכרות שאפשר לתת לאורחים. עכשיו, הכל תלוי בכם ובתקציב שלכם. אל תשכחו לקחת בחשבון את העלות של המזכרות ונסו להגיע למצב שלא תהיו בהפסד כספי בגלל החתונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161209 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151956 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151871 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151728 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151130 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152590 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151345 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181382 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181514 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181590 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172067 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172185 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172113 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica