חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול דוחו"ת העסק עם חברת SiSense

מאת: amit nirניהול ידע23/04/20121021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לנהל ולהצליח - להקים חברה חדשה היא בשום מצב לא משימה מובנת מאילה, אפילו להפך, מעבר לתקציב הדרוש היא מצריכה הבנת התחום אליו שייך העסק, ידע ברזי הניהול ולבטח גם, ניסיון וידע בתחום. הדבר שאפילו עוד יותר מייאש , הוא כמובן ההכרה שגם לאחר 4 שנים שהעסקים מעולים, הסאגה הכלכלית לא תמה.

מדוע, אתם שואלים? בגלל הסיבה הפשוטה שאפילו שפירמה מצליחה ושורדת את תלאות השנה הראשונה, זה לא מספיק - מכיווןשכולנו משתוקקים להרוויח ולגדול מעבר למצב הנוכחי. לכן חשוב להבין שכמה שארגון יותר גדול, אפשרות הבקרה יורדת. אז איזה כלי יכול לעזור לכולנו לבקר ולנהל טוב יותר?

SiSense - התחלה נהדרת!

לעסקים קטנים כמו לבאסטה בשוק אספקט הניהול הוא ללא צל של ספק קל יותר לעומת עסקים גדולים, ובדרך כלל לא מחייב רכישת אמצעים טכנולוגיים מיוחדים. אבל עסקים גדולים שמרווחים לא יותר מ150מיליון, בדרך כלל זקוקים גם כדי להתנהל ולנהל טוב את המתרחש בפירמה וגם ע"מ לנסוק גבוה יותר, סיוע ועזרה טכנולוגיים.

אילו כלים קיימים

תחום נפלא שתופס תאוצה, בעיקר בארה"ב, הוא הנושא התחרותי של תוכנות בינה עסקית; כלל המערכות והכלים ששייכים למערכות מידע נועדו לעזור למנהלי החברהבשלב הסקת המסקנות ובהגעה לתובנות כלכליות וניהוליות בנוגע לתהליכים המתרחשים אצלהם בארגון.

השקעה באלמנטים כמו פתרונות מחשוב, מסדי נתונים מקצועיים או פתרונות מחשוב אחרים, הם רק דוגמא לאפשרויות העומדות לרשות הדרג הניהולי של העסק או הארגון. בכל אלמנט או טכנולוגיה שתבחרו מעולם של הבינה העסקית תהנו מיכולות חשובות לעסק כמו כריית מידע, התמודדות עם מסות של נתונים, הצלבה בין נתונים ממקורות שונים בעסק ויכולות מהותיות אחרות, ככה שעבודת הניהול משתפרת ונהיית פשוטה יותר, וכמובן באמצעות הגיון ושכל בריא לשפר תהליכים בפירמה.

כפי שכבר הסברתי, יש מספר רב של דרכים לייעל ולשפר תהליכים בארגונים, כך מה שנותר זה להתחיל עם הצעד הראשון ולהיעזר במקצוענים בתחום של BI, שיכולים למפות ולאפיין בדרך מקצועית את צרכי העסק שלכם ו"לתפור" לו את האמצעים הטכנולוגיים הטובים ביותר.

בכל שאלה ופרט אתם יכולים להיועץ איתי.
 



תגיות המאמר: פתרונות מחשוב, SiSense


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121181 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121135 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע27/02/221135 צפיות
קיבלת צו הפסקת בניה, הריסה? ייעוץ, הכוונה וטיפול -פנה עוד היום! היתרי בניה, הכנת תוכניות, הגשה וליווי עד קבלת ההיתר. חוו"ד מהנדס קונסטרוקטור בכל הארץ - שרות מידי אישורי עירייה לטאבו לנכסים עם חריגות בניה ודירות מפוצלות! ייעוץ לוועדי בתים, יזמים וחברות בנייה בנושא תמ"א 38

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/09/211070 צפיות
הגשת הבקשה לרישיון עסק בתל אביב- מיידע ראשוני על בעל העסק או מיופה כוחו להגיש את הבקשה המלאה (כולל המסמכים הנדרשים) למרכז שירות הלקוחות של אגף רישוי עסקים. את אגרת רישוי העסקים ניתן לשלם בעת הגשת הבקשה. הערה – בקשה ליציאת שותף מהעסק לא כרוכה בתשלום אגרה. הבקשה לרישיון עסק מוגשת לרשות הרישוי העירונית. על הבקשה לרישיון לכלול:

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/06/21928 צפיות
צו הריסה מנהלי קשה לבטל- האומנם? בהמשך פסק דין בו בוטל צו הריסה מנהלי. בהתאם להוראות סעיף 238א(ח) לחוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 (להלן – החוק), לא יבטל בית המשפט צו הריסה מנהלי, אלא אם התברר שהבניה ביחס אליה הוצא הצו בוצעה כדין או שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת לטענת המבקשים, במתן צו ההריסה נפלו מספר פגמים, שבגינם יש לבטל את צו ההריסה, כפי שיפורט להלן: א. בניית הסככה הסתיימה למעלה משישים יום לפני מתן צו ההריסה. לפיכך לא ניתן היה להוציא את צו ההריסה; ב. צו ההריסה אי

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע29/03/21846 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים מדינת ישראל קידמה רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. משרדנו גוייס כחלק מהליך למידת צרכי בעלי העסקים וכיום מסייע בהליך הרישוי לבעלי העסקים תוך כדי חסכון בעלויות וזמן יקר.

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161771 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/161510 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/152229 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica