חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב באיטליה ארץ המגף

איטליה היא ללא ספק אחד מיעדי התיירות הכי גדולים והכי חשובים בעולם. כיום, השכרת רכב באיטליה, נחשבת לדרך הנוחה, הזולה והיעילה ביותר לטייל באיטליה, ליהנות ממה שיש לה להציע, משפע האתרים התיירותיים, מהתרבות הייחודית, מהמאכלים ומשלל האטרקציות.

מדוע כדאי לטוס דווקא לאיטליה?

מדינות אירופה נחשבות לאטרקטיביות ביותר עבור התיירים הישראלים, בפרט איטליה אשר נחשבת ליעד קרוב יחסית, מדינה בעלת מזג אוויר נעים במרבית ימות השנה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לכל סוגי החופשות והטיולים. כמו כן, השכרת רכב באיטליה הינה פשוטה ואפשרית לכל סוגי הטיולים שתבחרו.

השכרת רכב באיטליה

  • באיטליה יש לא מעט חברות להשכרת רכב אשר מאפשרות לעשות זאת בעשרות תחנות אשר רובן ממוקמות בשדות התעופה המרכזיים, וחלקן אף בעיירות הקטנות. אפשרויות נרחבות אלו, להשכרת רכב באיטליה והפרישה הארצית הרחבה, מאפשרות לכם לתכנן את טיולכם באופן אופטימאלי, תוך ניצול מרבי של זמן וחסכון בעלויות.
  • הרכבים האפשריים להשכרה באיטליה הינם מגוונים מאוד: כלי רכב אוטומטיים, רכבי יוקרה, כלי רכב קטנים, כלי רכב בינוניים, כלי רכב משפחתיים, מיניוואנים וכדומה.
  • שירות הדרכים של חברות ההשכרה האיטלקיות הינו יעיל במיוחד ונותן מענה של 24 שעות ביממה. שירות זה הופך את הליך השכרת הרכב לפתרון הטוב ביותר ליחידים, לזוגות או למשפחות ובעצם לכל המעוניינים לחוות את מדינה זו במיטבה, לראות את הנופים המדהימים של טוסקנה, להגיע אל העיירות הקטנות של הדרום ולבקר באזור האגמים הפסטורלי.

כללי הנסיעה באיטליה

  • הכבישים באיטליה הינם מהמתקדמים בעולם, ומאפשרים נסיעה נוחה מחד, אשר נאכפת בקפדנות מאידך.
  • חגורות בטיחות הינה חובה בכל נסיעה באיטליה, גם מלפנים וגם מאחור.
  • באיטליה, הדלקת אורות הינה חובה בכל נסיעה במנהרות, בנסיעה בין- עירונית, בתנאים של מזג אויר בעייתי או כאשר הראות לקויה.
  • באיטליה מגבלות המהירות משתנות בהתאם לסוגי הכבישים. על הנהגים החדשים חלות מגבלות נוקשות, לכן כדאי מאוד להתעדכן מראש ולשים לב לכל הנהלים.
  • הדלק הנפוץ באיטליה הינו: דיזל, הנעת גז, בנזין נטול עופרת 95 או 98 אוקטן.
  • מרבית הכבישים המהירים באיטליה כוללים אגרת כבישים. עלות האגרה נקבעת בדרך כלל לפי מרחק הנסיעה ונגבית באמצעות כרטיס אותו תקבלו בכניסה לכביש ותידרשו להחזיר ביציאה.
  • ברוב האתרים ההיסטוריים באיטליה, אין כניסה לכלי רכב שאינם בבעלות תושבי המקום. חשוב מאוד לשים לב לכל התמרורים המציינים זאת, אחרת תקבלו קנסות. כמו כן, במידה ותיכנסו למקום שכזה עם הרכב תצולמו על ידי המשטרה ותקבלו דוח עם כל הפרטים של חברת ההשכרה.

לסיכום, איטליה מהווה יעד תיירותי מדהים. העתיקות בפומפי, הקולוסאום שברומא, האופנה שבמילאנו, התעלות בוונציה, המוזיאונים בפירנצה והשוקולדים הטעימים של טורינו...הם רק חלק קטן ממה שיש לה להציע. טיסה נעימה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144858 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144846 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147860 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144894 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144904 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144988 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148404 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205166 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205052 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195512 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195711 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196461 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182459 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181716 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica