חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות וחוויות מיוחדות בצפון

מאת: מיכלאטרקציות30/04/20121608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומרים שצפון הארץ הוא אזור רדום ומשעמם, אבל דווקא הפסטורליות שלו היא זו שהופכת אותו למרתק כל כך, משום שרק בצפון אפשר לעשות את האטרקציות הכי מיוחדות שיש ומי שלוקח בהן חלק חווה דברים שהוא יזכור לכל החיים.

בין שלל האטרקציות, טיולי ג'יפים בגליל הם אחת האטרקציות הכי פופולאריות. מה יותר כיף מנסיעה בג'יפ, כמו בספארי, בעליות, ירידות או מישורים, כשהרוח נושבת בשיער ואת העיניים שוטפים בנוף עוצר נשימה?

אפשר לעשות טיולי ג'יפים בגליל עם הילדים, ובמיוחד בשבילם אפשר לארגן מסלול שמתאים להם, משהו שיהיה להם כיף אבל לא יסכן אותם פיזית. אם עושים את האטרקציה בלי ילדים, אפשר להעלות כמה הילוכים ולעשות מסלול אתגרי יותר.

טיולי ג'יפים בצפון הם האפשרות למתוח את גבולות היכולת ולעשות דברים שלא היינו עושים, ואנחנו לא יכולים לעשות, על הכבישים. פלא שהטיולים האלו אהודים כל כך, בייחוד בקרב צעירים?

עוד בגזרת הגלגלים, יש טיולי טרקטורונים, אך יש עוד הרבה אטרקציות לטעום מהן באזור הצפון, שחלק אפילו מתרחשות בשמיים.

מי שעוד לא עשה צניחה חופשית בגלל הפחד, שיש לו סיבה הגיונית, חייב למצוא דרך להשתחרר מהפחד וללכת על זה, ובגדול. מדובר באחד הדברים היותר מפחידים, אבל ככל שהפחד עולה כך עולה גם הריגוש, ומי שעשה צניחה בעבר יכול להעיד עד כמה החוויה הזו שינתה את חייו.

 אם מתחברים יותר למים ורוצים להתרחק מגבהים של עשרות אלפי מטרים, אפשר ללמוד איך לגלוש על גלשן או עם סירת מרוצים שמושכת את הגולש יחד איתה תוך שהוא צריך לשמור על שיווי משקל ולהישאר יציב על המים.

כשעושים אטרקציות שכאלה, כדאי מאוד לקחת מצלמה, ועדיף גם חבר או שניים, כדי שתמיד יהיה מי שיצלם את כל מה שמתרחש מסביב. תחשבו כמה מדהים יהיה להראות את הצילומים לילדים או לנכדים בבוא היום, ולהראות להם מה הייתם עושים כשהייתם צעירים יותר.

לכל אטרקציה יש את המחיר שלה, אבל גם לאטרקציה הכי יקרה, כמו צניחה חופשית, אפשר לחסוך כמה חודשים ולבסוף לקחת חלק בדבר. החיים קצרים מדי כדי לבזבז אותם בלא לעשות כלום, אז הגיע הזמן שתצאו מהבית ותעשו את האטרקציה האהובה עליכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151947 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151721 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195650 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica