חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלות לתינוקות - מדריך לרוכש הצעיר

מאת: אירה פינסקרצרכנות04/05/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנחנו מתכוננים לבואו של תינוק חדש לעולם, אחד הדברים החשובים שאנחנו רוכשים מבעוד מועד הוא עגלת תינוק. עגלת תינוק היא פריט שימושי מאוד, לעתים קרובות ברמה יומיומית, ולכן דווקא בעגלות נחפש את הנוחות המירבית. מבחר של עגלות לתינוקות בשוק הוא עצום, ולעתים הבחירה היא קשה. לטובת כל אלה שמתלבט מרוכזות כאן מספר עצות, או שיקולים משמעותיים אותם יש לקחת בחשבון בעודכם אתם עומדים מול שורה של עשרות עגלות המוצבות בחנות.

בראש ובראשונה יש לבדוק את העגלות לפי התכונות החשובות לתינוק. יש לזכור שתינוק בן יומו זקוק לעגלה בה יוכל לשכב בצורה אופקית לחלוטין. לכן אם אתם מחפשים עגלה לתינוק קטן הקפידו לבדוק שיש לה מצב שכיבה של 180 מעלות.  בנוסף לכך, העגלה צריכה להיות מרווחת ולאפשר לתינוק לקבל כל תנוחה שירצה. בדקו האם בד העגלה עשוי להתחמם בשמש בקיץ, או שהעגלה יכולה להתאורר. לטובת תינוק שנולד בחורף הקפידו לבדוק שישנם כיסויים מתאימים לעגלות.

לאחר שוידאתם שהתינוק יוכל להרגיש בנוח בתוך העגלה, בדקו כמה דברים החשובים למי שמסיע אותו. זכרו, שכאשר אתם מסיעים תינוק קטן עדיף שישכב עם הפנים אליכם, ואילו תינוק שיודע להתיישב כבר יעדיף לראות את העולם ולהסתכל קדימה. ישנן בשוק עגלות עם ידית עוברת, המאפשרת את שני המצבים, ואז ניתן לשנות את כיוון הישיבה של התינוק תוך כדי נסיעה. קיימות גם עגלות בהן ניתן להרכיב את האמבטיה במצבים שונים על פי העדפתכם. החסרון הוא שלא ניתן לבצע שינוי כזה בזמן הטיול עם התינוק.

שיקול משמעותי נוסף הוא משקל העגלות והמימדים שלהן. מי שיש ברשותו מעלית מרווחת או שגר בקומת קרקע ללא מדרגות בכניסה יכול לדלג על הבדיקה הזאת, אך כל היתר ירצו לדעת האם העגלה תוכל להכנס למעלית. בהעדר מעלית חשוב לבדוק את משקל העגלה, אותה תצטרכו לסחוב אל הדירה במדרגות. בדקו גם האם העגלה מתקפלת בקלות; חישבו על מצב בו אתם נאלצים להחזיק את התינוק ביד אחת ולקפל את העגלה ביד השניה.

עגלות נבדלות גם בעבירות וביכולות התמרון שלהן. אם אתם גרים באזור כפרי ועתידים להסיע את התינוק על דרכי עפר, בחרו בעגלה עם גלגלים גדולים וחזקים. בדקו את נעילת הגלגלים ואת מידת עצמאותם, ונסו להעלות את העגלה לפחות על מדרגה אחת, אפילו בתוך החנות.

לסיכום, ישנם מספר שיקולים עקרוניים אותם יש לבדוק בעת רכישה של עגלה לתינוק. מבחר העגלות הוא כה רב שניתן לבחור עגלה מתאימה לכל מצב ולכל משפחה.

 



תגיות המאמר: עגלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131630 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131205 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131186 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131115 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131199 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131257 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131225 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214296 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204435 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205337 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194189 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193417 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193464 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182931 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica