חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמן פשתן כמקור לאומגה 3 צמחית

מאת: ישראל פייגרפואה משלימה06/05/20121105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמן פשתן מוכר לאנושות כבר אלפי שנים. בתחומים רבים השתמשו בזרעי פשתן, מתחום הקוסמטיקה והיופי, דרך בישול ועד תחום הבריאות.

בשמן פשתן קיים ריכוז גבוה מאוד של אומגה 3 צמחית - יותר מ 50%. אך בנוסף עשיר שמן הפשתן בחומרים טבעיים נוספים שחלקם שנויים במחלוקת.

"שמן פשתן אינו המקור היחיד לאומגה 3 מן הצומח למרות היותו מוכר וידוע רבות בשנים"


יציבות אומגה 3 בשמן פשתן

שמן פשתן עשיר בחומצת אומגה 3 צמחית המכונה גם "אלפא לינולנית" או בקיצור ALA. חומצה זו חייבת להיות יציבה (עמידה בפני חימצון). משווקי שמן הפשתן מציינים ע"ג האריזה את העובדה ששמן פשתן מתחמצן במהירות.

שמן פשתן למרות יתרונותיו הברורים, מכיל אלרגנים גם בזרעים וכן בעבר שימש כחומר לקסטיבי לבעלי חיים.

ישנם עד היום נטורופטים מסויימים אשר משתמשים בשמן פשתן כחומר לקסטיבי עבור בני אדם.

לעומת שמן הפשתן קיים מקור צמחי נוסף אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות "שמן מרווה מרושתת"

מאחורי התגלית של המרווה המרושתת כמקור צמחי לאומגה 3 עומד מכון וולקני של מדינת ישראל ששם לו למטרה למצוא מקור צמחי לחומצת שומן חשובה כ"כ שעם הזמן התגלובה חסרונות כמו טעם וריח לואי, כספית ומתכות, אסון אקולוגי.

בשמן המרווה המרושתת נמצאו פרט ל50% אומגה 3 צמחית, עוד יותר ממאה חומרים פעילים נוספים המסייעים הן לשמן שלא יתחמצן והן לגוף האדם לחיות באיכות חיים טובה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל פייג

"טבעי" לחיים בריאים

www.clary-sage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל פייג

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213895 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201540 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201454 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201345 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191635 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181638 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica