חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבנת האומנות המודרנית

מאת: Danaאומנות - כללי06/05/20121443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך מגדירים אומנות מודרנית? ובכן, במילים פשוטות, המונח "אומנות מודרנית"  מתייחס לכלל יצירות האומנות שנוצרו ביימי חיינו. על פי מומחים, להגדרה זו עונים כל פסל, תמונה, צילום, ציור קיר, שיר, לחן או כל יצירת אומנות אחרת, שנוצרו מאז מלחמת העולם השניה.

אין דרך אחת שעל פיה ניתן "להבין" אומנות מודרנית, אך אחת הדרכים היא הבנת המרכיבים המבדלים ומפרידים בינה לבין ז'אנרים אחרים. אספנו עבורכם מספר קריטריונים כאלה.

  • באומנות מודרנית ישנו דגש רב על מקוריות. אומנים מנסים למתוח את הגבולות המוכרים של האומנות הקלאסית.
  • אומנות מודרנית נתונה יותר לפרשנותם של המתבוננים בה. הרעיון העומד מאחורי יצירה מסויימת הוא לעיתים קרובות חשוב יותר מהמוחשיות שלה.
  • אומנות מודרנית פונה לאינטלקטואל של המתבוננים, ומעודדת חשיבה. בימים בהם ניתן להציג פרטים רבים בהבזקה של מצלמה, ציירים צריכים לאפשר למתבונן להפעיל את הדמיון ולהעניק לו חוויה שונה.
  • אומנות מודרנית מעלה לעיתים שאלות לגבי מה מקובל בחברה ומה לא, ועוסקת פעמים רבות בטאבו. דוגמא טובה לכך הם ציורי קיר רבים ברחבי העולם המביעים מחאה חברתית ובאים לזעזע את העוברים והשבים.
  • על מנת להבין אומנות מודרנית באמת, עליכם לפתוח את הראש לרעיונות חדשים ולתת לחושים שלכם זמן להתרגל לערעור הערכים שהיא מייצגת. בעוד ויתכן כי יצירות רבות לא יתאימו לטעמכם האסתטי האישי, יתכן ותתחברו לרעיונות העומדים מאחוריהם.

איך מגדירים אומנות מודרנית? ובכן, במילים פשוטות, המונח "אומנות מודרנית" מתייחס לכלל יצירות האומנות שנוצרו ביימי חיינו. על פי מומחים, להגדרה זועונים כל פסל, תמונה, צילום, ציור קיר, שיר, לחן או כל יצירת אומנות אחרת,שנוצרו מאז מלחמת העולם השניה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dana

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205190 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: Danaעיצוב30/10/121016 צפיות
ציורי קיר עומדים על הגבול שבין צביעת קיר סטנדרטית לבין תלייה של תמונה עליו. מצד אחד, ציור קיר אחד הוא יצירת אמנות של ממש וייתכן מאוד שהוא היה מתאים גם בתור תמונה על הקיר.

מאת: Danaעיצוב23/10/111111 צפיות
מרחב נקי ומסודר, פריטי עיצוב אלגנטים, ציורי קיר לעיצוב הבית, צבעים מדליקים וטקסטורות מיוחדות. אלו הם כמה מהאלמנטים הבסיסיים לעיצוב פנים עכשווי. תפקידו של עיצוב הפנים העכשווי הוא לקחת בית מבולגן ומשעמם, ולהפוך אותו לחלל נקי ורענן. וחוץ מזה, זה כיף!

מאת: Danaעיצוב25/09/111085 צפיות
רבים ממעצבי הפנים היום בוחרים בציורי קיר יפים כדי לקשט קירות. הם מוסיפים מגע אומן לכל חדר, ומצביעים על טעם אומנותי קלאסי. חשוב מאוד לבחור ציור קיר שיתאים לאופיו ועיצובו של החדר.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223265 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223548 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223291 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205148 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205190 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206126 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica