חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב פנים עכשווי

מאת: Danaעיצוב23/10/20111112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרחב נקי ומסודר, פריטי עיצוב אלגנטים, ציורי קיר לעיצוב הבית, צבעים מדליקים וטקסטורות מיוחדות. אלו הם כמה מהאלמנטים הבסיסיים לעיצוב פנים עכשווי. תפקידו של עיצוב הפנים העכשווי הוא לקחת בית מבולגן ומשעמם, ולהפוך אותו לחלל נקי ורענן. וחוץ מזה, זה כיף!

כאשר יש לכם מגוון צבעים גדול לבחור מתוכו, עליכם לבחור שילוב של צבעים בהירים וכהים. בעוד שעל שטח גדול להיות צבוע בצבע בהיר ורך, רמז של צבע כהה וחם יכול להוסיף לו חן רב. מעצבים רבים בוחרים להוסיף ציורי קיר המשלבים צבעים אלו כדי להחיות את החדר.

השימוש בטקסטורות, מרקמים, יכול להוסיף עניין נוסף לכל חדר. טקסטורות מחוספסות, בצבעים מיוחדים כמו זהב, נחושת וברונזה, בקרבת קיר בצבע המלמיא להן, הן להיט בעיצוב הפנים העכשווי.

עיצוב הפנים העכשווי מעוד שימוש בנקודות עניין, המושכות את העין באופן מיידי, עם הכניסה לחדר. זה יכול להיות ציור קיר ססגוני, יצירת אומנות מיוחדת, תמונה, נברשת גדולה היורדת מן התקרה, או אפילו רהיט מסוגנן. ישנו דגש רב על מנורות כפריט עיצוב עיקרי בחדר – מנורות צבעוניות, מסוגננות ורעננות, המתאימות לצבעים השולטים בחדר.

אם אתם מחפשים להוסיף טוויסט חדשני לעיצוב הבית והקירות שלכם, ייתכן שכבר נתקלתם בדילמה שבין בחירת פוסטרים או ציורים שיהיו על הקירות. היתרון של ציורים על קירות הוא שאין להם גבול. הם יכולים לבוא בכל חדר, בקטן, בגדול ואפילו להתפרס על כמה קירות או עמודים באופן טבעי וייחודי.

כאשר ברצוננו לעצב את הבית בעיצוב פנים עכשווי, עלינו לזכור שלא כדאי "להעמיס" יותר מידי פרטים על עיני המתבוננים. עלינו להשתמש בקווים נקיים, בצבעים המתאימים, ובנקודות עניין בודדות בחדר. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dana

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205193 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: Danaעיצוב30/10/121017 צפיות
ציורי קיר עומדים על הגבול שבין צביעת קיר סטנדרטית לבין תלייה של תמונה עליו. מצד אחד, ציור קיר אחד הוא יצירת אמנות של ממש וייתכן מאוד שהוא היה מתאים גם בתור תמונה על הקיר.

מאת: Danaאומנות - כללי06/05/121444 צפיות
איך מגדירים אומנות מודרנית? ובכן, במילים פשוטות, המונח "אומנות מודרנית" מתייחס לכלל יצירות האומנות שנוצרו ביימי חיינו. על פי מומחים, להגדרה זו עונים כל פסל, תמונה, צילום, ציור קיר, שיר, לחן או כל יצירת אומנות אחרת, שנוצרו מאז מלחמת העולם השניה.

מאת: Danaעיצוב25/09/111086 צפיות
רבים ממעצבי הפנים היום בוחרים בציורי קיר יפים כדי לקשט קירות. הם מוסיפים מגע אומן לכל חדר, ומצביעים על טעם אומנותי קלאסי. חשוב מאוד לבחור ציור קיר שיתאים לאופיו ועיצובו של החדר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica