חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקראת תהליך איטום

לקראת תהליך איטום

בניגוד לתקלות רבות אשר מתרחשות חדשות לבקרים בבתים של כולנו, בתקלה אחת אין  להתמהמה: איטום מבנה הוא תהליך הכרחי אשר דרוש לכל מבנה ישן כחדש וגם כאשר מדובר בבניית מבנה  ו ב בניית בריכות שחייה.

במרחב הביתי של כולנו קיימות תקלות הנובעות בדרך כלל מבלאי ומהשימוש השוטף. רוב הבעיות באות על פתרונן במהירות וגם ניתנות לטיפול מאוחר יותר ולא באופן מיידי.

יחד עם זאת כשמדובר בתופעה כמו רטיבות ורטיבות ב מקלחוניםאין להזניח כלל וכלל! יש לטפל מיד ולמגר את התופעה ואת השלכותיה. כידוע, לתופעת הרטיבות יש השפעה לא רק על הסביבה אלא גם על מצבם הבריאותי של יושבי המבנה.

אם תופעת הרטיבות ותופעת נזילות מים לא מטופלת בזמן היא תלך ותתפשט ועל כן נזדקק לטיפול ארוך טווח וכמובן יקר יותר:  תהליך של איטוםלקירות ולתקרה של המבנה דרוש באופן מיידי כאשר מתגלית תופעת הרטיבות. אך לא רק זה: יהיה צורך גם לתקן את הנזקים הנרחבים על גבי המבנה שמאופיינים בכתמי עובש, התקלפות הטיח והתנפחות של בועיות אוויר על גביהם של הקירות והתקרה של המבנה.

למרות היותה של ישראל דלה בכמויות הגשמים וצחיחה באופן יחסי למדינות אחרות, תופעת הרטיבות נפוצה ביותר בישראל בבתי אב רבים: במבנים ישנים וגם בכאלו שנבנו לא מזמן.

ברוב רובם של הפעמים, זיפות גגות ואיטום מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך הבנייה של המבנה, אך לעיתים נופלים פגמים בתהליך  או שהוא לא נערך כראוי , ואז גם בעלי מבנה חדש נאלצים לבצע את חובתם ללא התלבטות. הם נאלצים לערוך תהליך איטום למבנה שלהם כדי שיוכלו להימנע מתופעת הרטיבות על השלכותיה וליהנות מבית יבש ומחורף ללא נזקים מיותרים.

חשוב לדעת כי די בכמות קטנה של מי גשמים אשר חודרת למבנה, כאשר תהליך האיטום לא תקין כדי שיגרמו נזקים ארוכי טווח ולכן יש לטפל בזמן. הזמנת קבלת איטום בטרם העונה הגשומה תאפשר איטום מרבי שכן  חומרי אטימה זקוקים לייבוש מוחלט, מה שלא מתאפשר בעונה הרטובה.

בתחום האיטום והבידוד למבנים קיימים חומרים איכותיים וטובים אשר מספקים אטימה מוחלטת לזמן ארוך. קיימים אף חומרי איטום חדשים המקצרים את התהליך של האיטום ואף מייעלים אותו כמו למשל יריעות ביטומניות. הכלל החשוב ביותר בתחום האיטום ואיטום הגגות: להתאים את חומר האיטום לסוג התשתית, כך שיתקבל איטום הרמטי שישמש את המבנה לאורך זמן מחדירת הנוזלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמירה גולן

מאת: אמירה גולןנשירת שיער12/05/13903 צפיות
אם גם אתה סובל משיער דליל ומתחיל להתקרח ומזלך לא שפר עליך כדאי שתמשיך לקרוא את השורות הבאות על מנת שהבעיה שלך תבוא אל קיצה כמה שיותר מהר. מראה שיר בריא ושופע הנה פונקציה של מרכיב גנטי מובהק. אם גם אתה קיבלת מרכיב גנטי ובו קיימת התקרחות בגיל צעיר באופן יחסי, אין טען להשלים עם רוע הגזירה מאחר ולרפואה המודרנית ובפרט לרפואה האסתטית יש הרבה פתרונות מקובלים, בטוחים ויעילים עבורך בדיוק כפי שניתוחים פלסטיים הנם פתרונות מקובלים לשיפור המראה האסתטי ולפתרון הבעיה האסתטית ממנה אתם סובלים.

מאת: אמירה גולןנשירת שיער03/04/13930 צפיות
מראה שיער בריא, מבריק ומלא הוא משאת נפשם של גברים רבים. זהו סמל למראה צעיר ואטרקטיבי ואילו התקרחות ושיער דליל משויך יותר עם בני הגיל המבוגר יותר. אף על פי שנהוג לחשוב שהתקרחות היא תופעה הפוגעת באנשים מבוגרים יותר, בפועל אנו רואים שרבים מהגברים וגם מהנשים סובלים מתופעה של שיער דליל או התקרחות משמעותית הנובעת מגורמים גנטיים או מגורמים הורמונליים.

מאת: אמירה גולןביטוח רכב18/03/131026 צפיות
מערכת מיזוג אוויר לרכב שהיא תקינה ופועלת כראוי אינה נחשבת למותרות בארצנו החמה. הימים החמים אינם מותירים לנו, הנהגים, שום ברירה אלא לנסוע ברכב ממוזג כראוי המספק את הטמפרטורה הנעימה והנוחה לנסיעה. ידוע כי חום ולחות משרים אי נעימות ועל אחת כמה וכמה כאשר אנו נמצאים בתוך רכב המתחמם במהירות גם כאשר חנה בצל למשך חצי שעה ביום חם במיוח

מאת: אמירה גולןעיצוב03/03/13931 צפיות
ידוע כי כל שיפוץ או תוספת של חדר מגדילה את ערכו של הנכס אך כאשר עושים שימוש בשירותיהם של מעצבי פנים והתהליך כולו מפוקח ומבוצע במקצועיות וביצירתיות ובסטנדרטים גבוהים של גימור לצד סגנון עשיר, התרומה היא כפולה ומכופלת. ככל שההשקעה הכספית תהיה גדולה יותר כך התמורה הכלכלית תניב יותר פירות וערך הדירה יעלה בהדרגה.

מאת: אמירה גולןעסקים - כללי20/02/13952 צפיות
חשוב לבחור ריהוט משרדי פונקציונאלי במידה רבה ככל האפשר שיהיה חלק ניכר מכל סביבת עבודה איכותית וטובה. לקוחות הנכנסים בשערי בית העסק ומתרשמים מריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי ירגישו כי הגיעו למקום הנכון בו יקבלו שירות אמין ואחראי. אם נשווה את הרושם שנקבל במידה ונראה במשרד ריהוט משרדי מיושן ומרופט הרי שנבין שמדובר בעסק לא מצליח שהכדאיות לעשות עמו עסקים נמוכה ביותר.

מאת: אמירה גולןחתונות30/12/12958 צפיות
הבדים מהם מורכבת שמלת כלה משפיעה במיוחד הן על המראה הכולל והן על התחושה של הכלה כאשר היא לובשת אותה. הבדים של שמלות כלה צריכים להקנות לכלה נוחות מרבית עם כל תנועה שלה ולא להכביד או ליצור מראה מוגזם וכבד מידי.

מאת: אמירה גולןהפקות אירועים27/12/12881 צפיות
בעודכם עומדים בפני ארגון ותכנון של אירוע חשוב בחייכם, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה ובין אם מדובר באירוע עסקי כמו כנס לעובדים או יום עיון, הנכם נדרשים לבחור מבין מקומות רבים את המקום האידיאלי לאירוח האירוע שלכם. רוב רובם של המקומות מציעים סטנדרטים גבוהים לאירוח לצד מתן שירות מקצועי ואדיב במקום יוקרתי ומפואר. כן, אלו תוצאותיה היפות של התחרות הגוברת בתחום השירותים לאירועים שהובילו למהפכיה של ממש בכל הנוגע לאירוח יוקרתי ללא פשרות. אבל הסוד הוא לבחור נכון היכן לערוך את האירוע ולהתאים ככל האפשר

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222825 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223140 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211762 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica