חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות ייעוץ אסטרטגי - המלצות

מאת: nati bentovניהול08/05/20121164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא סוגרים את החודש? בהנחה שאתם מרגישים בודאות שחייכם פשוט לא זורמים לכיוון שרציתם ושיותר נכון, אתם מרגישים מוגבלים מבחינה כספית למרות שאתם מרווחים משכורת מעולה, רצוי שתשקלו את אפשרותכם להתנסות בקבלת יעוץ בתחום התקציב.

הערכת שווי, אולי זה הפתרון?

יש המון טיפים שימושיים שיכולים לסייע לכם בכל הרלוונטי לאיזון המצב הכלכלי. בשלב הראשון, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר את המגבלות הפיננסיות שלכם. נושאים כמו: סך ההכנסות שלכם, הוצאות קבועות, דברים שאי אפשר בלעדיהםובזבוזים ובילויים, וע"פ מרכיבים אלו לפעול ולהתנהל. דוגמה-

ההכנסה- שכר של 6500 ₪

ההוצאות הקבועות שלכם- שכר דירה 2000 ₪, שכר לימוד לילד 400 ₪, חוגים לילדה 400 ₪

הוצאות הכרחיות- דלק 520 ₪, בגדים לתינוק 100 ₪

רק לאחר שנחסר את סעיפי ההוצאות מסעיף ההכנסות נדעכמה נשאר לנו לחסכון. לפי החישוב שעשינו נתנהל ביום יום ולא בדרך הפוכה, כשם שרוב האנשים עושים.

היה ואתם לא טובים במיוחד בחשבונאות, אנו ממלצים שתשקלו את אחד משירותי התמיכה השייכים לעולם הזה של כלכלה ישומית, לדוגמא - ייעוץ כלכלי, חשוב לציין שכל השירותים מתאימיםלמשפחות ובנוסף לארגונים.

בכל החלטה שתקבלו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או "לשרוד" לבד, כדאי שתבינו שיש מצבים שמצריכים התייחסות ייחודית לנקודה הפיננסית. סיטואציות לדוגמת: גירושים או הפסד משמעותי בבורסה. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי גדול של ההון הנכנס וגם של ההוצאות בזמן נתון.

כפי שהסברנו בפוסט, יש מספר רב של אופציות שיכולות לסייע לאנשים להתנהל פיננסית בצורה מושכלת, הנושא המהותי הוא להבין ולחשוב איזה שירות אתם צריכים, אולי חומר עלחברות ייעוץ אסטרטגי ? או בכלל יעוץ מס, הכל תלוי מקרה ונסיבות.

טיפ חשוב בהתנהלות כלכלית נכונה, הוא אף פעם לא להיות מאלו שאומרים לעצמם "יהיה בסדר" וגם "אני מאמין שאני מבין" ולהיפך, להיות ערניים ובאמת לדעת מה הם הדברים שמשתנים בסביבתכם במטרייה הפיננסית.

לפני סיום, אם אתם לא יודעים מה אתם רוצים, או אם קיימות לכם עוד שאלות אחרות", "אתם יותר ממוזמנים להיועץ עם המומחים שלנו ולמצוא פתרונות איכותיים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121197 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121228 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121355 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121294 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121590 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121485 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121248 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201482 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201610 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201325 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201139 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica