חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לצד טיפולי ספא, טיפולי מים הפכו גם הם לטיפולים גופניים ומנטליים מבוקשים!

מאת: יואל רוזןרפואה משלימה10/05/2012946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לצד טיפולי ספא, טיפולי מים הפכו גם הם לטיפולים גופניים ומנטליים מבוקשים!

במהלך השנים האחרונות ניתן להבחין ביותר ויותר טיפולים רפואיים משולבים לא קונבנציונליים. אחד מן המפורסמים והמבוקשים ביותר הינם כמובן טיפולי הספא למיניהם. יחד עם זאת, יותר ויותר אנשים מתחילים 'לגלות' סוג חדש של טיפולים משולבים, טיפולי מים שמם. מילולית, כאשר אומרים טיפולי מים הכוונה הינה לטיפולים אשר קודם כל מתרחשים במים ומעשית, טיפולים מסוג זה 'טומנים' בתוכם מעלות גופניות ונפשיות רבות. במאמר זה נסקור את קטגוריית הטיפולים וכיצד היא באה לידי ביטוי בפועל.

לא בכדי טיפולי מים (או טיפולי הידרותרפיה) הופכים למבוקשים ביותר!

כלל לא ניתן להתעלם מן העובדה שהרפואה המודרנית יורדת מגדולתה במהלך השנים האחרונות. עובדה זו נובעת מן העובדה שיותר ויותר אנשים מגלים כי בעיות גופניות רבות מושפעות מן המימד הפיזי אבל גם (ובעיקר) מן המימד הנפשי, מימד אשר הרפואה המערבית כלל לא מספקת עבורו מענה. לפיכך, 'קמו' להם טיפולים משולבים רבים כמו ספא ובמהלך השנים האחרונות טיפולי מים. הרעיון אשר עומד מאחורי הקטגוריה של טיפולי מים נעוצה ברעיון של שחרור הגוף והנפש במסגרת של טיפול אפקטיבי באמצעות מים. באופן הזה קיימים כמה וכמה סוגים של טיפולי מים. כעת נסקור אותם.

ווטסו, שחרור כאבי גב, ראש, שרירים ועוד הינם טיפולי מים מובהקים ביותר!

להלן רשימה של טיפולי מים מובהקים וחיוניים ביותר: ווטסו, שחרור כאבים ושרירים, טיפולי מים לנשים בהיריון, שחרור ורגיעת הגוף והנפש באמצעות מים ועוד. כעת נסקור כמה מטיפולי מים אלו:

  • ווטסו (שיטת טיפול במיםאשר משלבת יסודות ואלמנטים מהשיאצו, יוגה, טאי צ'י ומדיטציות למיניהן. שיטה זו'עובדת' בעיקר על המפרקים ועמוד השדרה של המטופל ומשחררת מהם לחץ. מכאן החיוניותהרבה שלה).
  • טיפול במים למעןשחרור שרירים וכאבים למיניהם (טיפול זה מרפה ומקל על הגוף באופן שהואמשחרר כאבים מסוגים שונים כמו גב, ראש, צוואר ועוד וגם שרירים תפוסים וכואביםלמיניהם. כל זאת באמצעות שהייה במים, ביצוע תנועות משחררות ועוד).
  • טיפול מים לנשיםבהיריון (טיפול במים ייחודי וייעודי לנשים בהיריון אשר משחרר את האישה מהכאביםוהלחצים הפיזיים והנפשיים שמהווים חלק בלתי נפרד מן ההיריון שלה, ואף מאפשר להלהרגיש קלילה ונינוחה ביותר).
 



תגיות המאמר: טיפולי מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה לנושאי יבוא מסין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואל רוזן

מאת: יואל רוזןיבוא ויצוא14/10/121089 צפיות
רילוקיישן, בתרגום חופשי משמע מיקום מחדש. במשמעות העדכנית שלו כיום, רילוקיישן משמעו הצבה מחדש בארץ אחרת מטעם מקום עבודה. רילוקיישן הוא משהו שנעשה רבות כיום בעידן של גלובליזציה וגבולות הולכים ונעלמים

מאת: יואל רוזןמסיבות רווקים ורווקות12/10/121108 צפיות
אחד מהרגעים הכי כיפיים ומשמחים עבור הכלה המיועדת, זו חגיגת מסיבת הרווקות שלה. בשנים האחרונות, מסיבות רווקות הפכו למסורת אצל נשים, וגם גברים למדו. קצת מהבנות וגם הם חוגגים במסיבות רווקים משלהם

מאת: יואל רוזןיבוא ויצוא17/08/12806 צפיות
המדינה, בתפקיד השולטת בנעשה בארץ וכמובן במדיניות התקציב והכספים, מטילה מיסים שונים. אחד מסוגי המיסים הוא מס המוטל על יבואנים ויצואנים של סחורות וזה הוא המכס

מאת: יואל רוזןיבוא ויצוא15/08/12908 צפיות
כל אחד מאיתנו זקוק לבצע הובלות לפחות פעם אחת בחיים. אנו זקוקים לביצוע הובלות כאשר אנו עוברים מדירה אחת לשנייה אך הובלות לא נפוצות אך ורק בתחום הפרטי אלא גם במגזר העסקי. מרבית החברות מבינות כי בכדי להצליח ולשגשג מעלה עליהן להתפתח גם בשווקים בחו"ל- לשם כך יש לבצע הובלות סחורה לארצות אחרות. החכמה בתחום הובלות הינה למצוא את נקודת האיזון בין ההובלה האולטימטיבית עבור הסחורה שלנו לבין מחיר ההובלה. הובלות יכולות להתבצע במגוון דרכים ואנו צריכים לבחור את הדרך האופטימאלית עבורנו.

מאת: יואל רוזןספא15/08/12848 צפיות
בילוי בספא הוא תמיד חוויה מענגת ומיוחדת במינה. אין כמו יום ספא כדי להחזיר את הכוחות לגוף ולנפש, לשבת בלי לדאוג במתקני הספא השונים ואף להתפנק במסאז' מקצועי שירפה לכם כל שריר

מאת: יואל רוזןיבוא ויצוא14/08/12994 צפיות
כיום, מדינה שאינה מייצאת או מייבאת מדרדרת את כלכלתה לכישלון חרוץ. לכן, מרבית המדינות היום סוחרות ומייבאות מארצות זרות –דבר המשפר באופן משמעותי את כלכלת המדינה. סחר בין מדינות מתבצע באמצעות שילוח בינלאומי אשר מאפשר העברת סחורה ממדינה אחת לשנייה או מעיר אחת לאחרת בקלות ובמהירות. שילוח בינלאומי אינו חייב להיות רק עבור כלכלת המדינה אלא מתבצע גם עבור אנשים וחברות פרטיות .דוגמא קלאסית: ייבוא מכוניות לארץ מיפן, סין ועוד

מאת: יואל רוזןבריאות נשים17/06/121320 צפיות
ספא, בילוי מיוחד במינו הנותן שקט נפשי לגוף ולנשמה מציע את פינוקיו גם לאישה בהריון. באמצעות טיפולים בספא ניתן להתנתק משגרת החיים העמוסה והמלחיצה וליהנות מאושר, רוגע ושלווה מפנקת.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica