חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מים מסוננים ממתקן מיני בר או מים מינראליים – מה עדיף לילדינו?

מאת: שלום כהןריהוט 13/05/2012892 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתיית מים הינה חשובה ביותר לשמירה על בריאותינו ובריאות ילדינו. ההמלצה לצריכת מים לאדם בוגר הינה בין שמונה לשתים עשרה כוסות, ולפיכך אספקת מי שתייה סדירה חשובה מאין כמוה במיוחד כאשר מגדלים ילדים צעירים. חינוך ילדינו לצריכת מים תקינה, תמנע מהם שתיית מיצים ממותקים או משקאות מוגזים, כך יוכלו לקבל לגופם המתפתח את כל היתרונות שמים יכולים להציע להם, ילמדו לסגל לעצמם אורח חיים בריא וישמרו על משקל גופם ביתר קלות.

יתרונות מתקני מיני בר באספקת מים לילדים:

מתקני מיני בר, הינם מתקנים בעלי מערכת סינון העושה שימוש במספר מסננים על מנת לסנן את מי הברז. מי הברז הישראליים הינם מי תהום הנחשבים ראויים לשתייה ומאושרים לשתייה על ידי משרד הבריאות, שכן הם עוברים תהליך חיטוי ומומלצים לשתייה לילדים על ידי רופאי השיניים, שכן הם מכילים פלואור המונע התפתחות עששת בילדים.

מתקני מיני בר בעלי מערכת סינון המכילה מספר מסנני מים. סנן מים פחמי מיועד לטיהור המים מרעלים ומריחות וטעמי לוואי, סנן מים בקטריאלי, מיועד לטהר את המים מחיידקים, בקטריות ותרכובות אורגניות, סנן מים מכאני המטהר את המים מחלקיקי מוצקים כגון אבנית, חול וחלודה ומנורה אולטרא סגולה המשמידה את יתרת החיידקים. מערכת הסינון מעניקה למים סינון אופטימאלי, אך עם זאת, אינה מסננת את הפלואור, שכך יתרונות שתיית מי ברז, עדיין שרירים וקיימים, כך שניתן ליהנות ממי ברז נקיים מבלי להיות בסכנה מפני חיידקים.

יתרון נוסף שמציעים מתקני מיני בר, הינה השליטה בטמפרטורה. מתקנים רבים, מציעים שליטה מלאה בטמפרטורת המים, כך שניתן ליהנות ממים קרים, פושרים או מים שעברו הרתחה מלאה, שהינם יתרון משמעותי להורים לתינוקות להם נדרשים מים רתוחים באופן סדיר.

בר מים - יתרונות שתיית מים עשירים במינרלים.

בר מים הינו מתקן גדול יותר, שאינו מסנן את המים, אלא שאספקת המים המתקבלת ממנו, מגיעה מבקבוקים גדולים של מים מינראליים המחוברים לראש המתקן. לא בכדי מכונים מים מינראליים השמפניה של הטבע, הם צלולים, נקיים ועשירים במינרלים החיוניים לגופינו ולהתפתחות ילדנו. הבקבוקים המלאים מוטענים בראש המתקן, וילדים יכולים לעשות בו שימוש בקלות ובנוחות. רוב מתקני בר מים סטנדרטיים, מגיעים עם אופציה לקבלת מים חמים או קרים, כאשר ליציאת המים החמים יש מנגנון בטיחות המגן על הילדים מפני כוויות וכך יוכלו להשתמש במתקן בבטחה גם אם ההורים אינם נמצאים על ידיהם.

עם זאת, אספקת המים במתקני בר מים, בניגוד לאספקת המים במתקני מיני בר, אינה אינסופית, אלא שיש צורך בהחלפת בקבוקי המים הכבדים כל אימת שאחד מהם נגמר. החלפת בקבוקי המים במתקני מיני בר אינה יכולה להיעשות על ידי ילד, אלא רק על ידי מבוגר חסון מפאת משלם הרב של הבקבוקים שעלולים ליפול על ילדים ללא השגחה. גם אחסון הבקבוקים, הן המלאים והן הריקים, צריך להיעשות במתקן מתאים או על רצפה במקום אליו לא יוכלו להגיע הילדים, כגון מחסן או מסתור מתאים, מכיוון שהם עלולים להיפצע במידה ובקבוק בסדר גודל שכזה נופל עליהם.

 



תגיות המאמר: בר מים, מיני בר, סנן מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191083 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201795 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica