חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

את היום החורפי הזה שלי סבב מוטיב חוזר מאוד ריחני: פתיחת סתימה בביוב. מה ואיך? כל זאת בהמשך המאמר

מאת: לירזבניין ואחזקה - כללי13/05/20121081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את היום החורפי הזה שלי סבב מוטיב חוזר מאוד ריחני: פתיחת סתימה בביוב. מה ואיך? סיפור שהיה כך היה:

היה זה יום גשום במיוחד, בו הבוס ביקש ממני להגיע לעבודה מוקדם יותר. מה לעשות וזמני האוטובוס לא מסונכרנים עם הדרישות שלו. יצאתי מהבית חבושה בכובע צמר, שני צעיפים, סוודר, מעיל ומטריה עם ארבעה כיווני אוויר. כלומר עם ארבעה חורים. מה לעשות, לא הספקתי לקנות חדשה. המעיל נרטב, המכנס נספג וגם התיק שקניתי במכירת חיסול באלנבי.

איפה הייתי? אה כן, בגשם. בעודי מנסה לרדת מן המדרכה כדי לחצות את הכביש, הבחנתי ששכחתי משהו בבית. את סירת הגומי שלי. כי בלי סירה, לא ניתן היה לרדת מהמדרכה לכביש. למה? תשאלו את ראש העיר, למה קצת גשם (מאוד מפתיע, באמצע החורף!), הופך את העיר לשלולית אחת גדולה. הביוב סתום, הכל מוצף, ושלושה עובדי עירייה בסרבלים צהובים מנסים לפתוח סתימה בביוב.

החלטתי שחבל על מגפי הגוטי שלי (לא גוצ'י, גוטי, זה חיקוי זול מאלנבי), ועדיף לעקוף את הבריכה. עשיתי סיבוב דרך רחוב צדדי שאיפשר לי להישאר על המדרכה ה(יחסית) יבשה, והגעתי לכביש הראשי. רק כדי לגלות שגם הוא מוצף (סתימה בביוב גם כאן, זוכרים?).

אמרתי לעצמי שאני לא יורדת לנהר הזה ויהי מה. אני תופסת מונית, יעלה כמה שיעלה. וזה עלה. הרבה. אפילו הרבה מאוד. למה? תשאלו את ראש העיר. נהג המונית שאסף אותי דווקא היה אדיב ועשה הכל שלא אירטב. אבל אחרי 30 שניות נסיעה גם הוא נתקע בפקק שנגרם מ... כן, סתימה בביוב. טוב, מי יכולה היה לצפות דבר כזה, גשם באמצע החורף?! באמת חוצפה.

נסיעה שהיתה אמורה לארוך 6 דקות ארכה 56 דקות ו56 שניות. מדדתי. טוב, איחרתי לעבודה בארבעים ומשהו דקות. אבל אז גיליתי שלסתימה בביוב יכולים להיות גם צדדים טובים. איך שנכנסתי למשרד, אני מקבלת טלפון מתנצל מהבוס: "מיכלי, את בטח מחכה לי כבר שעה... אני תקוע פה ליד הבית, הרחוב שלי מוצף, כנראה יש פה סתימה בביוב"...

חה חה חה, התאפקתי לא לצחוק. "כן, באמת לא הבנתי למה לא הגעת", אמרתי בקול רציני, "כבר דאגתי לך, אפילו הגעתי לפני הזמן היום"... "אני אפצה אותך", הבטיח לי, "תצאי מוקדם היום, אחרי שנסיים את הפרויקט"...

טוב, אחרי שעה ארוכה הופיע הבוס, רטוב כולו, כולל המעיל היוקרתי, המכנס מכיכר המדינה ומגפי הגוצ'י (גוצ'י, לא גוטי, הבוס שלי קונה רק מקורי). בנימה מתנצלת הוא אפילו הביא לי מתנה: לא תאמינו, מטריה! תמיד הוא יודע מה חסר לי.

בגלל שהרגיש לא נעים, קיצר את זמן הפרויקט, כך שגמרנו צ'יק צ'אק ואז, כהבטחתו, שיחרר אותי הביתה מוקדם. למזלי הגשם כבר פסק, הרחובות לא היו מוצפים, האוטובוס הוריד אותי ליד הבית, ועליתי שמחה, עליזה ויבשה רק כדי לגלות ש... האמבטיה שלי מוצפת!!! הלו, אנשים, עזרה, מישהו יודע פתיחת סתימה בביוב? משהו?...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירז

מאת: לירזשיפוצים16/05/12851 צפיות
לאשה בהריון כמוני שצריכה לדאוג קודם כל ל"אינסטלציה" האישית שלה, שם גדל לו עובר, בעיות אינסטלציה בצנרת הבניין הן לא דבר נחשק. אני צריכה את האמבטיה שלי פנויה לשימוש, ואני צריכה זמין בית שימוש (בכל זאת, אשה בהריון...) לכן כשיום בהיר אחד גיליתי סתימה באסלה, נכנסתי ללחץ

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222837 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223156 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211380 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211596 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211573 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211773 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica