חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחר עצות בנושא - פתיחת חברה בע"מ

מאת: amit nirיזמות עסקית15/05/2012827 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיפטר מהמינוס במהירות! בהנחה שאתם דיי בטוחים שהחיים "הכיפיים" שלכם ,לצערכם, הרב לא זורמים לכיוון שרציתם ושמעבר לזה, אתם ברוב הזמן מוגבלים מבחינת התקציב למרות שאתם מרווחים לא רע, מומלץ ואף רצוי שתשקלו את הצורך שלכם בקבלת ייעוץ מקצועי בשוק הכלכלי.

פתיחת חברה בע"מ, דרך נהדרת להתחיל!

לא חסרים כלים ידידותיים שיש מצב שיעזרו לכם בכל הנוגעל"לסגור את החודש". בשלב ההתחלתי, הכי חשוב להכיר לעומק את גבולות התקציב שלכם. אספקטים כמו: הכנסות, הוצאות רגולאריות, הוצאות משתנות ובזבוזים שונים, ובתאם לכל אלה לקבוע צורת התנהלות. דוגמה-

הכנסה כוללת- משכורת של 6550 ₪

ההוצאות הקבועות שלכם- שכר דירה 2100 ₪, חשבונות 560 ₪, חוגים לילדה 300 ₪

הוצאות שונות- הוצאות רכב 400 ₪, בגדים לתינוק 75 ₪

רק לאחר שנחסיר את החלק של ההוצאות מהסעיף של ההכנסה נוכל לדעתכמה נשאר לנו לחסכון. על בסיס התחשיב שביצענו נתנהל ביום יום ולא להפך , כמו שמרבית האנשים פועלים.

במידה שאתם לא כולכך טובים בחשבונאות, אנו ממלצים שתחשבו לעומק על אחד מכלל השירותים הקיימים בתחום הזה של התנהלות על פי תקציב, לדוגמה - בדיקת כדאיות, חשוב שתהיו מודעים שמרבית השירותים מתאימים גם לאנשים פרטיים ובנוסף לחברות.

בכל החלטה שתקבלו- לקחת שירותי ייעוץ או להתסדר לבד, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לסוגייה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר ראשון. מצבים מסוג זה מתאפיינים בשינוי יחסית משמעותי של ההכנסות או של ההוצאות בפרק זמן נתון.

כפי שהסברנו בפוסט, לא חסרות שיטות שיכולות לסייע לכם להתנהל כלכלית בצורה הגיונית, הנושא המהותי הוא להבין ולחשוב למה אתם זקוקים, אם זה מידע אודות חברת ייעוץ אסטרטגי ? או רק שירות אחר, כל מקרה שונה מהאחר.

טיפ נחמד בהתנהלות כלכלית נכונה, הוא לא להיותמאלו שמצהירים לכולם "יהיה טוב" או גם "סמוך עלי, יהיה בסדר" ולהיפך, להיות ערניים ובאמת להבין מה קורה סביבכםבמטריית התקציבית.

נקודה נוספת, אם הינכם לא סגורים איזה שירות נחוץ לכם, או אם יש לכם עדיין מחשבות נוספות", "אתם יותר ממוזמנים לשוטט באתר לנו ולקבל מענה מקצועי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121182 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121135 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232313 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232346 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231564 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232432 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222810 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221317 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica