חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי רוצה לעשות קסמים?

מאת: לילך כורםימי הולדת17/05/20121000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שהיינו ילדים, לכל אחד מאיתנו היה חלום לעשות קסמים. מספיק שהיינו רואים מופעי קוסמים בטלוויזיה וכל אחד כבר היה מבקש מאחד ההורים שיקנה לו ערכת קוסם אותה מכרו ואפילו עדיין מוכרים בחנויות הצעצועים השונות. הרי רק המחשבה לעשות את זה היא זאת שגורמת בעיקר לילדים להמון התלהבות והמון דמיון בנושאים השונים.

ילדים בעיקר נוטים לחשוב כי קוסמים באמת עושים קסמים וכל קוסם הוא משהו באמת מיוחד שנולד עם יכולת אלו. בפעם הראשונה שיוצא לילד לראות מופע של קוסם הוא בטוח כי באמת מוציאים את השפן מהכובע או כי השוליה של הקוסם נמנעה מחיתוך על ידי הסכינים אך ורק על ידי היכולות המופלאות של אותו קוסם.

כל אחד יכול?

אם הזמן כולם מבינים לרוב כי קוסמים הם אנשים מוכשרים שמשתמשים בטריקים שונים על מנת לגרום לנו להתלהב ולדמיין הרבה וכמובן להיות בספק האם מדובר בטריק כלשהו. בואו נודה כי דרוש הרבה כשרון לכך בין אם על כריזמה בלתי רגילה ועל זריזות ידיים על מנת לבצע את הקסמים השונים ולא משנה מה המורכבות שלהם.

כאשר ילד מקבל ערכת קוסם הוא לרוב ילמד מהר מאוד לבצע את הקסמים השונים שהוא מקבל בערכה הזאת וירצה להפגין אותה בפני בני משפחה וחברים. אתם בוודאי תופתעו לשמוע אבל יש קוסמים שעדיין מופיעים בימי הולדת אל מול קהל נרגש של ילדים שמגלים את העולם הזה בפעם הראשונה שלהם.

הקסם לא מפסיק

גם אם תמיד הטלנו בכך ספק, מספיק היה לראות את המופעים של אורי גלר, נמרוד הראל וכמובן המפורסמים יותר כדוגמת דיוויד קופרפילד על מנת להיות נדהמים כל פעם מחדש. אם ילד לומד איך להעלים ביצה, אלו קוסמים שיכולים להפתיע אותנו על ידי קסמים כבר של העלמת פיל (חלק מאיתנו יודעים את הסוד אבל בואו נודה שזה מדהים)

אז לא משנה אם מדובר על ילדים או על מבוגרים, הקסם של הקוסמים אף פעם לא מפסיק להפתיע אותנו. ואפילו אם אנחנו יודעים מה עומד מאחורי הקסם אנחנו עדיין נחייך לעצמנו כאשר נראה מישהו שבטוח שמדובר על הדבר המדהים ביותר בעולם, שכן גם אנחנו היינו כאלו ואנחנו עדיין נהנים מזה.

 



תגיות המאמר: קוסמים, קוסם, קסמים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך כורם

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות17/05/121139 צפיות
אחד הטרנדים הגורפים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בתחום של מסיבת רווקות הינו מסיבת רווקות בספא . ובכן, לאחר שנים רבות שבהן מסיבות רווקות נערכו והתרחשו בעיקר במקומות בילוי, מועדוני לילה מסוגים שונים, בתים פרטיים ועוד ועוד,

מאת: לילך כורםברית ובריתה11/05/111168 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת הצטרף לחיק המשפחה תינוק חדש, שזה עתה נולד. כולם מאושרים ונערכים לקראת הבאתו של הרך בברית אברהם אבינו. ההתרגשות עצומה ויום הברית מגיע. המשפחה הקרובה והרחוקה, החברים, המכרים, הילדים – כולם מוזמנים לחגוג ולשמוח את הולדת בן הזקונים של המשפחה. החלטתם שלברית תזמינו קוסם?

מאת: לילך כורםימי הולדת19/03/111207 צפיות
עולם הקוסמים מתחלק לתתי תחומים שונים וכל קוסם מתמחה לרוב בתחום אחד של קסמים ולהטוטים. אחד מהתחומים בעולם הקוסמים והקסמים, הוא תחום קסמי הטלפתיה והאילוזיות. תחום זה של קסמים עוסק בקריאת מחשבותיהם של אנשים ולעיתים בהשפעה על דרכי חשיבתם.

מאת: לילך כורםבידור ופנאי - כללי14/01/111341 צפיות
ילדים זה ידוע מאז ומעולם הם בעלי דמיון מפותח ונוטים לחלום ולדמיין דברים מוזרים ומשונים. משחר ההיסטוריה האנושית נמשך האדם אל הנסתר ואל מה שלא ידוע ואגדות עם רבות וסיפורים שעברו מדור לדור עסקו בניסים, פיות, קוסמים ומכשפות. לעיתים פחדו מהם, לעיתים רחשו להם כבוד. בימינו אנו הקוסמים מהווים פן בידורי להמונים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101155 צפיות
הרבה ילדים ישמחו לליצן שיבוא ויפתיע אותם במסיבת יום ההולדת שלהם. ילדים, ואף מבוגרים, אוהבים לרוב ליצנים. הליצנים הופכים כל אירוע להפעלה של צחוק ושמחה, חופש והשתוללות. יום ההולדת הוא יומו המיוחד של ילדכם והוא מצפה לו כל השנה, על כן חשוב שהאירוע יוכתר בהצלחה ועל פי רצונו ואושרו של הילד. לכן חשוב לבחור ליצן מתאים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101097 צפיות
מאז ומעולם הוקסם האדם מתופעות על טבעיות שאינו יכול להסביר כיצד הן מתרחשות. ישנם סיפורי פולקלור ואגדות רבים בהם משולבים קוסמים ומכשפים בעלי כוחות לבצע קסמים. קוסם הוא כינויו של אדם היכול כביכול לבצע מעשים מדהימים שלא ניתן להסבירם המעניקים לו מעמד של בעל כוחות על טבעיים ולא אנושיים.

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות05/11/101083 צפיות
מסיבת רווקות לוהטת בשילוב חשפן לחברתכן הטובה ואתן מעוניינות לארגן לה ערב מסיבת רווקות שלא תשכח. אתן מעוניינות שכל הבנות שיוזמנו למסיבה ייהנו וישמחו וגם שכלת האירוע תופתע ותחווה את אחד הערבים הכיפיים והמהנים בחייה. החלטתן שבשביל

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181445 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica