חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות לערב רווקות שובב

מסיבת רווקות לוהטת בשילוב חשפן לחברתכן הטובה ואתן מעוניינות לארגן לה ערב מסיבת רווקות שלא תשכח. אתן מעוניינות שכל הבנות שיוזמנו למסיבה ייהנו וישמחו וגם שכלתהאירוע תופתע ותחווה את אחד הערבים הכיפיים והמהנים בחייה. החלטתן שבשביל המאורע המיוחד כדאי להזמין לאירוע חשפן שיגרום לכן ולאווירה בערב להתחמםולהשתחרר. אלו הכללים שעליכן לשים לב אליהם כאשר אתן מזמינות את החשפןלמסיבה שלכן:

1.  עליכן לוודא האם הרעיון שלכן להזמין חשפן למסיבת רווקות מתאים בכלל לכלת האירוע. יתכן שאתן חברות טובות מאוד של הכלה אך אתן משוחררות יותר ממנה ופחות מתביישות. יתכן שהכלה שומרת מסורת ועל כן הזמנת חשפן אינה מתאימה לה. יכול להיות למשל שהכלה לא תרגיש נוח עם הופעת חשפןבערב הרווקות המיוחד שלה כיוון שגם אמה או אחיותיה יהיו במסיבה והיא לאתרגיש חופשייה ולא תשתחרר ותזרום עם העניין. על כן, חשוב לוודא האם הכלה עצמה תסכים לרעיון החשפן או לא. אתן יכולות לשאול אותה ישירות או במידהוהדבר נעשה בהפתעה, לשאול את אחת מקרובות משפחתה או חברותיה הקרובות. מאודחשוב לשים לב לכך, על מנת שלא ייצא מצב בו הכלה תהיה מאוכזבת מהערב או לאתשתף פעולה עם העניין. גלו רגישות לאופייה של הכלה וגם לאופי המשתתפות בערבוהתאימו את ערב הרווקות שלה בהתאם. כמו הכלה, כך שימו לב גם לשאר הבנות,גילן, קרבתן לכלה וגם אמונותיהן.

2.  חשוב לסכם עם החשפן את המופע לפרטי פרטים, טרם הגעתו. מהו משך זמן המופע? מה מותר ומה אסור לעשות בערב? השעה שבו הוא אמור להגיע למיקוםהמסיבה. האם הוא מביא עמו אביזרים נלווים כמו למשל מוסיקה או תלבושותשונות, מחיר מוסכם מראש ועוד. סיכום מוקדם וברור של כל הדברים הללו ועודימנע בעיות בהמשך.

3. ערב מיוחד לנשים ולרווקות נערך לרוב בבתים פרטיים או במקומות מושכרים כגון צימר רומנטי, וילה מפנקת, לופט מפואר, בריכה ועוד. כאשר אתן מזמינות חשפן לאירוע, וודאו שכל הבנות מרגישות בנוח עם מיקום המסיבה וכמו כן כדאי שהמקום יהיהאינטימי ושקט, בו תוכלו כולכן לבלות וליהנות ללא דאגות או בעיות מהסביבה על רעשים או הפרעות. לרוב הערבים הללו נמשכים עד השעות הקטנות של הלילה, לכןמקומות מבודדים או שקטים יתאימו לכך ולא יפריעו לשכנים עצבניים. גם החשפןשתזמינו וגם הבנות והכלה עצמה ירגישו נוח יותר במקום פרטי, כגון וילהמבודדת או צימר מפנק, וזה יגרום לערב להיות משוחרר וקליל יותר. את המקום עצמו תוכלו לקשט על פי ראות עיניכן עם נרות, סבונים, בדים ועוד, על מנתליצור מראה רומנטי, נעים ונשי. דאגו גם לכיבוד מתאים, מזון ושתייה, גםאלכוהול. דאגו גם למוסיקה שמחה שתקפיץ אתכן ואת הערב כולו.

טיפ לסיום: ראש פתוח חושף אותנו לחוויות חדשות שעוד לא ניסינו ונותנים טעם לחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך כורם

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות17/05/121144 צפיות
אחד הטרנדים הגורפים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בתחום של מסיבת רווקות הינו מסיבת רווקות בספא . ובכן, לאחר שנים רבות שבהן מסיבות רווקות נערכו והתרחשו בעיקר במקומות בילוי, מועדוני לילה מסוגים שונים, בתים פרטיים ועוד ועוד,

מאת: לילך כורםימי הולדת17/05/121003 צפיות
שהיינו ילדים, לכל אחד מאיתנו היה חלום לעשות קסמים. מספיק שהיינו רואים מופעי קוסמים בטלוויזיה וכל אחד כבר היה מבקש מאחד ההורים שיקנה לו ערכת קוסם אותה מכרו ואפילו עדיין מוכרים בחנויות הצעצועים השונות. הרי רק המחשבה לעשות את זה היא זאת שגורמת בעיקר לילדים להמון התלהבות והמון דמיון בנושאים השונים.

מאת: לילך כורםברית ובריתה11/05/111170 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת הצטרף לחיק המשפחה תינוק חדש, שזה עתה נולד. כולם מאושרים ונערכים לקראת הבאתו של הרך בברית אברהם אבינו. ההתרגשות עצומה ויום הברית מגיע. המשפחה הקרובה והרחוקה, החברים, המכרים, הילדים – כולם מוזמנים לחגוג ולשמוח את הולדת בן הזקונים של המשפחה. החלטתם שלברית תזמינו קוסם?

מאת: לילך כורםימי הולדת19/03/111210 צפיות
עולם הקוסמים מתחלק לתתי תחומים שונים וכל קוסם מתמחה לרוב בתחום אחד של קסמים ולהטוטים. אחד מהתחומים בעולם הקוסמים והקסמים, הוא תחום קסמי הטלפתיה והאילוזיות. תחום זה של קסמים עוסק בקריאת מחשבותיהם של אנשים ולעיתים בהשפעה על דרכי חשיבתם.

מאת: לילך כורםבידור ופנאי - כללי14/01/111343 צפיות
ילדים זה ידוע מאז ומעולם הם בעלי דמיון מפותח ונוטים לחלום ולדמיין דברים מוזרים ומשונים. משחר ההיסטוריה האנושית נמשך האדם אל הנסתר ואל מה שלא ידוע ואגדות עם רבות וסיפורים שעברו מדור לדור עסקו בניסים, פיות, קוסמים ומכשפות. לעיתים פחדו מהם, לעיתים רחשו להם כבוד. בימינו אנו הקוסמים מהווים פן בידורי להמונים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101157 צפיות
הרבה ילדים ישמחו לליצן שיבוא ויפתיע אותם במסיבת יום ההולדת שלהם. ילדים, ואף מבוגרים, אוהבים לרוב ליצנים. הליצנים הופכים כל אירוע להפעלה של צחוק ושמחה, חופש והשתוללות. יום ההולדת הוא יומו המיוחד של ילדכם והוא מצפה לו כל השנה, על כן חשוב שהאירוע יוכתר בהצלחה ועל פי רצונו ואושרו של הילד. לכן חשוב לבחור ליצן מתאים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101100 צפיות
מאז ומעולם הוקסם האדם מתופעות על טבעיות שאינו יכול להסביר כיצד הן מתרחשות. ישנם סיפורי פולקלור ואגדות רבים בהם משולבים קוסמים ומכשפים בעלי כוחות לבצע קסמים. קוסם הוא כינויו של אדם היכול כביכול לבצע מעשים מדהימים שלא ניתן להסבירם המעניקים לו מעמד של בעל כוחות על טבעיים ולא אנושיים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195742 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175472 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152214 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151892 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152587 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica