חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבשל עם שף באמירים

מאת: שלום אהרונובצימרים18/05/20121068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם מזמינים צימר בצפון, ישנם מספר פרמטרים שכדאי שתבדקו. ראשית מומלץ לבחור את הצימר מאתר או מדריך המרכז את הצימרים המומלצים בצפון. לאחר מכן יש לבחור איזה סוג צימר הינכם רוצים. האם אתם מעוניינים הצימר רומנטי בצפון, צימר יוקרתי בצפון, צימר משפחות, צימר עם בריכה בצפון, צימר מיוחד לכלבים ובעלי חיים והאפשרויות עוד רבות. עוד דבר אחרון שעליכם לבדוק הוא אטרקציות ופעילויות בקרבת הצימר. ישנם צימרים אשר בקרבתם יש שלל פעילויות כך שכל מה שצריך הוא ליהנות מהצימר להתענג על הפינוק והיוקרה ולבלות בסביבתו הקרובה. צימר מסוג זה, ניתן למצוא במושב אמירים: צימר אור בראשית במושב אמירים יספק לכם חופשה בלתי נשכחת בתחומי המושב אמירים ובערים הסמוכות.

למה להזמין צימר באמירים

מגוון האופציות להזמנת צימר הוא עצום. רק באזור הגלילי ניתן למצוא אין ספור צימרים בגליל. במרבית הצימרים היוקרתיים בצפון יש סטנדרט אחיד הכולל בקבוק יין לאורחים, מטבח מאובזר, מרפסת עץ עם נוף, מיטה גדולה ונוחה, ג'קוזי, טלוויזיה. אולם לא בהרבה מקומות יש צמרים עם בריכה פרטית בצפון. בצימרים באמירים ניתן למצוא צימרים ובהם בריכה פרטית לנופשים בבקתה. יתר על כן, בצימרים באמירים ניתן להזמין סדנת בישול עם שף, בישול איטלקי, בישול בריאות ועוד שלל סוגי בישולים עם שף פרטי. כמו כן, ניתן להזמין מנות של השף הפרטי הישר אליכם לצימר. ארוחות בוקר גליליות מוגשות בהזמנה אליכם למיטה, האטרקציות והפעילויות הן מגוונות- ולכן בצימרים באמירים אתם מקבלים יותר מסטנדרט היוקרה המקובל בצימר בצפון. כאן אתם מקבלים פינוקים נוספים שהופכים את החופשה למהנה יותר וחווייתית יותר.

הכיף שבסדנאות בישול

כאמור, למזמינים צימר במושב אמירים או בקתה באמירים ניתן להזמין סדנת בישול בליווי שף פרטי. הסדנה מתקיימת בביתו של השף, וכוללת הסברים על דרך הכנת המזון, על המוצרים המצרכים והכלים המשמשים להכנת המטעמים. כמו כן, משתתפי הסדנה יחוו הכנת אוכל גורמה בליווי השף, אותו הם גם יוכלו בסוף הסדנה. לרוב, ניתן להזמין סדנאות במגוון רחב של סוגים וסגנונות- סדנת בישול הודי, סדנת בישול איטלקי, בישול ארוחות בוקר, סדנת אפיה, סדנת בישול אוכל בריאות, סדנת בשר ועוד. מדובר בחוויה ייחודית למתעניינים בעולם הקולינאריה בפרט ולכל אוהבי האוכל בכלל.

אור בראשיתצימרים בצפון באמירים

חוויה מושלמת לזוגות אוהבים..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום אהרונוב

אור בראשית - צימרים באמירים

054-5747691

http://www.zimmernorth.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום אהרונוב

מאת: שלום אהרונובצימרים26/03/121046 צפיות
למרבה האושר, אנו חיים בארץ יפה המשופעת באתרי תיירות מגוונים ובהם אפשרויות לינה ונופש העונות לכל צורך אשר רק ניתן לדמיין , הגליל נחשב מאז ומעולם לאזור תיירות נחשק המשלב מזג אויר נוח בנופים מרהיבים ומגוון אטרקציות, צימרים בצפון הפכו בשנים האחרונות לאפשרות מועדפת ע"י ישראלים ותיירים מחול כאחת בזכות היתרונות הרבים שלהם.

מאת: שלום אהרונובצימרים26/02/121458 צפיות
יישוב אמירים הינו ייעד אטרקטיבי במיוחד לנופשים. כפר נופש הטובע בירוק, הרחק מהחיים הסוערים של העיר, הוא מציע אווירה רגועה ומבחר של צימרים בצפון במחיר שווה לכל נפש. אם תבחרו באלטרנטיבה של חופשה בצפון, תוכלו להתפנק בצימר מעוצב, בקתה זוגית או סוויטה מעודנת מהמבחר הרב המוצע בכפר הנופש אמירים.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica