חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סנן מים ביתי – הארכת חיי מכשירי החשמל שלכם

מאת: שלום כהןריהוט 21/05/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במציאות של היום, אנו תלויים במכשירי החשמל שלנו שיעשו הרבה פעולות שבעבר היינו עושים ידנית. החל ממכונת כביסה שמכבסת עבורנו, מדיח כלים השוטף כלים בשבילנו, מייבש כביסה שמבטל את הצורך בתלייה, שואב אבק שחלק מהדגמים המוצעים בשוק שלו, אפילו שוטפים את הרצפה במקומנו. מכשירי החשמל העושים שימוש במים, דורשים תחזוקה שוטפת, ויש צורך להגן עליהם באופן פרטני מנזקי אבנית. האבנית המצויה במים הישראליים בריכוז גבוה, עלולה להצטבר על הצנרת שמכשיר ועל חלקיו ולגרום לנזקים כבדים, הפוגעים בתפקודו התקין של המכשיר וכן מקצרים את אורך חייו.

התקנת סנן מים ביתי, המטהר את כלל אספקת המים הביתית, עשויה לפתור את בעיית הצטברות האבנית, ולהאריך פוטנציאלית את חיי מכשירי החשמל שלכם. סנן מים ביתי, מותקן לרוב בנקודת הכניסה של המים לכלל הצנרת הביתית, ותפקידו העיקרי הינו לסנן את המים הנכנסים הביתה מחול, חלודה ואבנית. יתרונות רבים יש לסינון כלל המים הביתיים מחלקיקי מוצקים שכאלו, שכן התקנת סנן מים ביתי, מלבד שמירה על מכשירי החשמל שלכם והארכת חייהם, תבטיח כי תפחת משמעותית, הצטברות האבנית והלכלוך בצנרת הביתית, מה שעשוי למנוע סתימות בצנרת, בקעים, סדקים, ירידה בלחץ המים ושלל בעיות אינסטלציה נוספות. עם זאת סנן מים ביתי צריך להיות מוחלף באופן סדיר ולפי הוראות היצרן. סנן מים שאינו מוחלף, עלול להיסתם ולא לפעול כראוי, לגרום לירידה בלחץ המים או עומס על נקודת כניסת המים אל הבית.

סנן מים ביתי – לעשות שימוש יומיומי במים נקיים יותר.

למרות שהמים בישראל עוברים תהליך של חיטוי בכלור והוספת פלואור, המים הישראלים הינם מי תהום העשירים באבנית, מה שהופך אותם למים קשים במיוחד. לתהליך סינון המים, יתרונות רבים ביותר, גם בשימוש היומיומי שאני עושים במים. מקלחת במים העשירים באבנית, מותירה לרוב את עורנו ושערנו יבש מהרגיל, וכן בישול במים עשירים באבנית, מותיר משקעים רבים בתהליכי הרתחה על הסירים. התקנת סנן מים בבית, תאפשר לנו להתקלח, לבשל ולעשות שימוש יומיומי במים ללא משקעי מוצקים, חול, חלודה ואבנית.

סנן מים ביתי – לא מיועד לטיהור מי שתייה.

סנן מים ביתי – אינו מנקה ומטהר את מי השתייה מרעלים, תרכובות אורגניות וחיידקים, ולפיכך, אם ברצונכם לקבל מי שתייה נקיים, עליכם לפנות לפתרונות סינון אחרים כגון קנקני בריטה, פילטר מים, מיני בר או בר מים. מהבולטים שבפתרונות סינון מי שתייה, תוכלו למצוא מיני בר או בר מים מינראליים, שתי אלטרנטיבות אלו, מספקות לכם מי שתייה נקיים וצלולים, בתוספת מגוון אופציות לחימום, קירור ושליטה בטמפרטורה. בר מים מינראליים, הינו מתקן רצפתי, המוזן בבקבוקי מים מינראליים גדולים, שיש צורך להחליפם מדי פעם. מרבית מכשירים אלו, מציעים אופציה של חימום המים או קירור המים, וחלק מהדגמים המתקדמים יותר, מציעים אופציה של שילוב מקרר קטן יותר בגוף המתקן, או מחזיק כוסות פלסטיק.

מיני בר, לעומת זאת, הינו מכשיר קומפקטי יותר מקודמו, ומיועד להצבה על שיש המטבח, או על דלפק, כאשר יש צורך בחיבור לנקודת מים ביתית בנוסף לחיבור לחשמל. מכשיר זה, מאפשר סינון מים ביתיים למטרות שתייה, בשילוב עם אופציות שליטה מלאה בטמפרטורת המים.

 



תגיות המאמר: בר מים, מיני בר, סנן מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20924 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20995 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191086 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191382 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191124 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191430 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195843 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201158 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica