חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויזת תייר לארה''ב

ויזת תייר הינה הויזה הפופולארית ביותר בקרב מבקשי ויזה לארה"ב והינה מיועדת לכל החפצים לבקר בארצות הברית למטרה של עסקים או למטרת תיירות ונופש. יחד עם זאת, חשוב לציין כי כל מי שמחזיק בויזת תייר אינו רשאי לעבוד בארה"ב או ללמוד בתחומיה.

תוקפה של הויזה נקבע בדרך כלל ל- 10 שנים ולאחר תקופה זו יש צורך בהוצאת ויזה חדשה היות ולא ניתן להאריכה.

העלות כיום של אגרת הויזה הינה כ- 160$ כאשר סכום זה לא ניתן להחזרה באם נדחתה הבקשה. כמו כן, לא ניתן להגיע לקונסוליה ללא תשלום האגרה וללא קביעת מועד מראש לראיון בשגרירות.

תהליך הוצאת ויזת תייר לארה"ב הינו תהליך בירוקראטי הבנוי ממספר שלבים:

השלב הראשוני הינו מילוי טופס בקשה הנקרא טופס ds-160 בו תשאלו לגבי פרטים אישיים, מקום עיסוק,פרטי משפחה וכו', הטופס הינו ארוך וישנה חשיבות רבה למלאו בצורה נכונה, מדויקת ואמינה. מילוי לא נכון של הטופס עלול לגרום לפסילת הבקשה.

לאחר מילוי הטופס יש צורך בתשלום אגרת הויזה. את האגרה ניתן לשלם דרך המערכת המקוונת באמצעות כרטיס אשראי מסוג מסטרכארד או ויזה או דרך הפקת שובר תשלום אותו ניתן לשלם באחד מסניפי דואר ישראל.

לאחר תשלום האגרה יהיה באפשרותכם לקבוע תור לראיון בשגרירות בהתאם לאילוצי לוח הזמנים של השגרירות. יש להיערך לתקופות עמוסות ולקחת בחשבון כי מועד קביעת התור עשוי להתארך גם לתקופה של עד חודש ימים.

השלב האחרון והסופי בתהליך הוצאת ויזה לארצות הברית הינו הראיון בשגרירות אשר בסופו תקבע זכאותכם לאשרת הכניסה.

הריאיון מתבצע בקונסולית ארה"ב בתל אביב ברחוב הירקון 71 לכלל אזרחי ישראל או בקונסוליה בירושלים הממוקמת בשכונת ארנונה רחוב דוד פלוסר 14 אליה מגיעים מועמדים מירושלים, הגדה המערבית ורצועת עזה.

הריאיון עצמו אורך כמספר דקות ובו צריכים להציג את המסמכים הרלוונטיים בהתאם לסוג הויזה אותה ביקשתם. השגרירות בעיקר בודקת באשרת כניסה מסוג זה: ויזת תייר B1\B2את הקשר לארץ, וכי אין בכוונת המועמד להגר לארה"ב או לעבוד באופן לא חוקי. במידה ובסוף הריאיון נלקח מכם דרכונכם, סימן כי בקשתכם אושרה ולאחר 5 ימי עסקים תקבלו את הויזה בדואר שליחים לכתובתכם. במידה והוחזרה הויזה בסוף הריאיון –הבקשה נדחתה ויצורף מסמך קצר המציין את סיבת הדחייה. בעיקרון אין הגבלה למספר הבקשות שניתן להגיש אך כמובן בכדי שהבקשה תאושר יש צורך בשינוי משמעותי בססטוס המועמד שיוכיח את זיקתו לארץ.

צוות קליק ויזה

המומחים בהוצאת ויזות לארה"ב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות קליק ויזה

www.clickvisa.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.il

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilטיולים בחו"ל04/11/121091 צפיות
הליך הגשת בקשת ויזה לארה"ב מתבצע, רובו ככולו, באופן מקוון דרך האתרים הרשמיים של שגרירות ארה"ב באינטרנט. בעקבות השינויים הנוגעים לאופן הגשת בקשה לויזה, ניתן כיום למלא את כל טפסי הבקשה, לשלם את אגרת הויזה ולקבוע מועד לראיון בשגרירות ארה"ב בלי לצאת מהבית.

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilטיולים בחו"ל12/09/121563 צפיות
ויזה לארצות ברית הינה פריט חובה לכל אדם המעוניין להיכנס לארץ האפשרויות הבלי מוגבלות בקלות וללא עיקובים מיותרים ולא נעימים.

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilלימודים בחו"ל22/07/121423 צפיות
אם גם אתם מעוניינים ללמוד בארה"ב, הרי שתצטרכו להצטייד בויזת סטודנט אשר תאפשר לכם לשהות בארה"ב לאורך כל תקופת לימודיכם ואף במקרים מסוימים, תקנה לכם אפשרות לעבוד במקביל ללימודיכם שם.

הליך הוצאת ויזה לארה"ב הינו תחת ידה וסמכותה של שגרירות ארה"ב בישראל. במאמר זה נפרט את הכל השלבים הדרושים לשם הוצאת ויזה לארה"ב.

מתכננים לנסוע לארה"ב לשם פגישה עסקית? טיול עם כל המשפחה? ירח דבש? לימודים או עבודה זמנית? כדאי שתדעו כי עבור כל מטרת נסיעה קיימת ויזה ספציפית המותאמת אליה ואשר כרוכה בתהליך פרוצדראלי שונה לשם הנפקתה על ידי שגרירות ארה"ב.

תחילתו של תהליך הוצאת ויזה לארה"ב כרוך במילוי טופס שאלון דיגיטלי בשם: טופס DS-160, אשר קישור אליו מצוי באתר הפורמלי של שגרירות ארה"ב. במאמר זה נפרט את שלבי הוצאת הויזה לארה"ב.

כל אחד אשר אי פעם התעניין בטיול לארה"ב ודאי שאל את עצמו את השאלה כיצד להוציא ויזה לארה"ב, במה כרוך ההליך וכיצד הוא מבוצע. במאמר זה מפורטים כל השלבים הכרוכים בהליך הגשת בקשה לויזה לארה"ב.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205121 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205009 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195469 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195668 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196416 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica