חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואת תדרים וקערות טיבטיות

מאת: מאירה לבתראפיה29/05/20128584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפואת תדרים

תחום רפואת התדרים מבוסס על תיאוריות ומחקרים בתחום הרפואה האנרגטית, הפיזיקה הקוונטית ועוד, המניחות כי כל הקיים ביקום בו אנו חיים, מורכב מרשת מורכבת של תדרים ומיתרים קוונטים המחוברים בינם לבין עצמם.

לכל דבר בטבע וביקום אם כך, תבנית ייחודית. כאשר התבנית ניתנת למדידה היא נקראת תדר ( Frequency ). התדר מוגדר בפיזיקה כמספר מחזורים בשניה. היחידה המודדת את התדר נקראת הֶרְץ ( Hertz ).

תדרים ניתן למצוא בסביבה הטבעית של כולנו, כשדות אלקטרו מגנטים- השמש, ליבת כדור הארץ והברקים שבשמיים, כמו גם המיוצרים ע"י אדם: טלפונים סלולרים, מיקרוגל, אולטרסאונד, MRI (הדמייה דרך תהודה מגנטית) וגלי הרדיו.  כחלק מהטבע, הגוף הפיזי מורכב מטריליוני תאים, אשר כל תא, איבר, מינרל, ויטמין, הורמון וכו' -  משדר תדר מסוים. היחידות מהן מורכב הגוף נקראות אטומים והן נמצאות בתנועה מתמדת ורוטטות בתדרים שונים. כאשר האטומים רוטטים בהרמוניה ובתדר בו נועדו לרטוט אנו בריאים, אך כתוצאה מזיהום אויר, זיהום מגנטי, וירוסים, טפילים, אלרגיות, מתחים, מזון מעובד וטראומות - תדרים מסוימים נמצאים בחסר / משדרים תדר לא סדיר / לא מדויק, כך נוצרים מצבים דיס-הרמוניים, המתפתחים לעיתים למחלה.

טיפול באמצעות קערות טיבטיות

בנימה אישית - הקערות הטיבטיות קסמו לי מרגע ששמעתי את צלילן הראשון. הן פתחו בפני עולם חדש וקסום וזימנו לי אפשרויות חדשות לפתח יכולות שהיו חבויות בתוכי. הקערות הטיבטיות ייחודיות ואינן דומות לאף כלי נגינה או כלי טיפולי אחר. הצלילים שלהן עוטפים, חודרים, מלטפים ומחזקים את הגוף ואת הנפש.

קסם הקערות - המפגש עם הקערות הטיבטיות הוא הזדמנות למפגש עם כלי נגינה קסום, ועם... עצמכם. הצלילים הקסומים של הקערות, חודרים עמוק אל תוך הגוף והנשמה, מביאים לאיזון ולהרמוניה.

מקורן של הקערות ה"מזמרות" הוא מטיבט, כפי שניתן לשער משמן. הקערות היו בשימוש /ל המנהיגים הדתיים בטיבט, למטרות של ריפוי ומדיטציה ואף לטקסים שאמאניים וישנם ממצאים המראים כי הן היו בשימוש לפני כ-4000 שנה (כלומר המקור שלהן הוא שאמאני- עוד לפני הבודהיזם).

ה צלילים המופקים מן הקערות, דומים מעט לצלילי פעמונים. ככל שהקערה גדולה ועבה יותר, בד"כ הצליל יהיה עמוק ונמוך יותר. הפקת הצליל נעשית ע"י הקשה עם מקל מיוחד מעץ, כשהעץ חשוף או עטוף בחומר ריפוד (עור, לבד או חומר רך אחר). ככל שהמקל מרופד יותר הצליל יהיה נמוך יותר.

דרך נוספת להפיק צליל היא ע"י חיכוך המקל עם דופן הקערה בתנועה מעגלית סביב הקצה שלה. זו טכניקה הדורשת מעט מיומנות  אך היא מביאה לצליל נעים ועמוק.

הרכב המתכות של הקערות הטיבטיות - הקערות הטיבטיות מיוצרות מתרכובת מיוחדת של כמה מתכות.

בתקופה העתיקה, יוצרו הקערות מתרכובות של 8-12 מתכות בשילובים שונים, ביניהן:  זהב ( Gold ), כסף ( Silver ), ניקל ( Nickel ), נחושת ( Copper ), אבץ ( Zinc ),  אנטימון ( Antimony ), בדיל ( Tin ), עופרת ( Lead ), קובלט ( Cobalt ),  ביסמות ( Bismuth ), ארסן ( Arsenic ), קדמיום ( Cadmium ) ברזל ( Iron ),  ברונזה ( Bronze ) וכספית ( Mercury ).

ערכה של הקערה הטיבטית נמדד באיכות ובאורך הצליל, בסוג הקערה, בעובי המתכת ובהרכב המתכות הייחודי שלה.  הקערות מופיעות בגדלים ובסוגים שונים   וההשפעה הייחודית שיש לקערות הטיבטיות נובעת מסוד התרכובת של המתכות ומהתדר המיוחד שכל אחת מהן מפיקה.

השימוש בקערות ככלי טיפולי

הקערות הטיבטיות משמשות לרגיעה עמוקה;  להפחתת מתח; לריפוי הוליסטי; לאיזון הצ'קרות (מרכזי האנרגיה בגוף). מאחר ולכל קערה צליל ייחודי לה, כל אחד יכול לבחור את הקערה המתאימה לו ביותר. אנשים רבים מגיבים לצלילי הקערות הטיבטיות באופן עמוק. הרגשות גואים, מחסומים נפתחים, דרכים חדשות של חשיבה וגישה נפתחות. שינוי פנימי מתחיל להתהוות עם צלילי הקערות.

צלילים הם בעלי יכולת ריפוי. באמצעות הטיפול בקערות טיבטיות אפשר גם לזהות חסימות אנרגטיות, וגם לפתוח אותן ולטהר, לזהות כאבים, מועקות, לשחרר ממתחים, ולאזן באופן כללי. הוא מתאים לשחרור ממתחים ולחצים נפשיים, לאנשים שסובלים מנדודי שינה, כאבים, וכמובן, גם כפינוק.

לכן הטיפול מתאים כמעט לכולם!  פרט לנשים בהיריון.

על ילדים, הטיפול בקערות טיבטיות ישפיע אפילו יותר טוב מאשר על מבוגרים.

כוחות ריפוי

רבים מאמינים שלקערות הטיבטיות כוחות ריפוי.  לצלילי הקערות השפעה מידית בשני רבדים - על ההילה ועל הצ'קרות –  7 מרכזי האנרגיה בגוף. ההילה היא השדה האנרגטי המקיף כל דבר. אנשים, חיות ואף חפצים ולכל  אחד הילה ייחודית משלו. לצ'קרות יש אנרגיה בצורת ספירלה המקשרת בין הגוף הפיזי לאנרגיות המגיעות מהיקום ועוברות דרך ההילה. הצ'קרות והגופים העדינים של ההילה מקושרים כולם ועוזרים להגן עלינו מהשפעות שליליות. יש לכל אחת מהקערות מנעד צלילים רחב ולכן כל קערה מתאימה למספר צ'קרות.

כל אחד יכול לרכוש לעצמו קערה טיבטית ולנגן עליה לעצמו ולמען הכנסת  שקט ושלווה לגוף ועזרה בכניסה למדיטציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאירה לב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאירה לב

מאמרים נוספים בנושא תראפיה

מאת: לילה בן הרוש תראפיה09/11/171125 צפיות
בתוך חיינו יש הרבה מתח לחץ שגוררים איתם כל מיני מחלות , איך אפשר למצוא את השקט הפנימי ? איך אפשר לחזור לתוך מקום של שקט , אהבה ואיזון פנימית? סדנת הדגל של דהרמה גולן "לחזור הביתה " עוסקת בדיוק בזה בגילויי המפתח הפנימי לאיזון ושקט . לחיים שהם מה חיים ללא פשרות פנימית על השקט הנפשי שלנו.

מאת: סוגנדהותראפיה23/12/142325 צפיות
“לא, אין לי בעיות עם כוחניות" "אני אדם רוחני ואני לא רוצה להתעסק עם כוחניות" "כוח הוא בשביל פוליטיקאים, לא בשבילי" "כסף הוא כוח, ולי יש כסף" "אני פשוט לא יכול לסבול כוחניות"

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה30/03/147677 צפיות
מהי פסיכותרפיה רוחנית? כיצד משתלבת פסיכולוגיה עם רוחניות בטיפול? מהן הטכניקות עימן עובד המטפל בגישה זו? דר' ירון זפרן, מורה רוחני ופסיכותרפיסט, מסביר מהי פסיכותרפיה הוליסטית

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה30/03/147427 צפיות
מהי פסיכותרפיה רוחנית? כיצד משתלבת פסיכולוגיה עם רוחניות בטיפול? מהן הטכניקות עימן עובד המטפל בגישה זו? דר' ירון זפרן, מורה רוחני ופסיכותרפיסט, מסביר מהי פסיכותרפיה הוליסטית

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131806 צפיות
טיפול פסיכולוגי דורש כוחות התמודדות, נכונות לעבודה עצמית , ומחויבות עמוקה לטיפול. הרבה יותר קל להדחיק בעיות, ולא להסתכל לתוך הנפש, אבל מי שמגיע לטיפול פסיכולוגי ניסה כבר, את הדרך הזו של ההדחקה, וזו לא עבדה עבורו. השיפור במצב המטופל יגיע, מהנכונות שלו לעבוד על עצמו ולהתייחס בצורה רצינית לטיפול. זה בא לידי ביטוי במחויבותו לטיפול ובהתמדתו. המטופל צריך לגלות נכונות לעבוד עבודה עצמית, במהלך הפגישות, אך גם ביניהם.

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131870 צפיות
טיפול פסיכולוגי, שנקרא גם פסיכותרפיה הוא מפגש עם איש מקצוע, שמתמחה בהבנה של תהליכים נפשיים הנובעים מהמודע או מהתת מודע. מי שיש לו רישיון לעסוק בטיפול נפשי, הוא פסיכולוג קליני בעל מומחיות שיש לו רישיון מתאים לעסוק בתחום זה. בתהליך טיפול פסיכולוגי, יש אינטראקציה בין הפסיכולוג למטופל, ויש חשיבות גדולה לכך שיהיה ביניהם יחס של קרבה ואמון, שמתבסס על יכולתו של הפסיכולוג, להיכנס לעולם של המטופל, לקבל ולהכיל אותו איך שהוא, ולאפשר לו להיחשף בפניו ללא חשש שיידחה

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131720 צפיות
אדם המחליט לפנות לפסיכולוג חושש לפעמים לפני המפגש עמו. הוא לא יודע באיזה פסיכולוג לבחור. אם אין לו המלצות קונקרטיות הוא עלול להרגיש שהוא קונה חתול בשק. ישנם כל מיני סוגי פסיכולוגים. יש פסיכולוגים, שהמפגש הראשון אתם מתחיל, בבירור ההיסטוריה, שכולל שאלות, אודות החיים שלכם, משפחתכם, עברכם התעסוקתי, הפחדים שלכם ומשאלותיכם. פסיכולוגים אחרים יבקשו שתספרו להם, מה מביא אתכם להגיע אליהם, ויעודדו אתכם לדבר באופן חופשי על הכול.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica