חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכוחניות לעוצה- אלכימית הצ'אקרה השלישית- גילוי האותנטיות

מאת: סוגנדהותראפיה23/12/20142327 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכולנו יש עניינים לא פטורים עם כוח או כוחניות, בגלל שאנחנו חיים בעולם מלא בכוחניות ונאלץ להתמודד איתם בדרך כזו או אחרת.

הורים מתנהגים בכוחניות לילדהם בגלל שהם רוצים את הטוב ביותר עבורם בעלים שולטים בנשותיהם כיוון שהם מפחדים להתפרש כלא- גבריים נשים מפתות את בעליהן כיוון שזאת הדרך הקלה לנשים לקבל את מה שהן רוצות עובדים כנועים/ מניפולטיבים / משווים את עצמם אחד לשני כדי לקבל קידום בעבודה.


מה גורם לנו לרצות או לדחות כוח? מדוע יש אנשים שרואים במילה כוח מילה גסה ואחרים רואים בה מניע? רבות מההתנהגויות שלמדנו להגדיר ככוחניות בהתאם לתכתיבים החברתים עלולות להסתיר משהו הפוך. אנשים רבים שאנחנו ממעריצים ומתייחסים אליהם כ"אנשים חזקים" הם בעצם דמויות נוצצות אך ללא תוכן ממשי ולמדנו להאמין לשקר הזה.


בקבוצה זו, של מודטים מנוסים אנחנו רוצים להסתכל לעצמינו בעניים, בכנות ומודעות עצמית. אנחנו רוצים לחשוף מניעים ניסתרים, לחשוף את האותנטיות שמסתתרת תחת המסכה של התנהגות חברתית שהפכה למושג המקובל חברתית "כוחניות אסטרטגית"


אנחנו רוצים לחשוף שימוש וניצול לרעה של כוח בכל הרמות: עבודה, מערכות יחסים, חברות, יחסי הורים וילדים ועוד. אנחנו רוצים להתבונן על חיינו דרך הצ'אקרה השלישית, מרכז הכוח שלנו. יש סיכויי גדול שנמצא שם הפתעות.


באור המודעות העצמית שלנו, אלכימיה אמיתי יכולה לקרות. היא תוביל אותנו לקבלה עצמית, להכרה בכוח האמיתי שלנו.
השינוי יקרה בטבעיות כתוצאה מאלכימיה זו. ניראה כי הכוחניות האסטרטגית הזו אינה הכרחית כדי לחיות חיים משמעות. לבני זוג, להורים או לילדים, לקולגות בעבודה מומלץ לעבור את התהליך ביחד.


הסדנה הקרובה של מכוחניות לעוצמה תתקיים באשרם במדבר בתאריכים 17 - 22 בפברואר באשרם במדבר את הסדנה תנחה סוגנדהו- תרפיסטית בכירה מבית אושו בעלת יותר מ 25 שנות ניסיון אשר מנחה סדנאות בארץ ובחו"ל.


לפרטים והרשמה:

טרלה052-4040231

tarlatoday@gmail.com

www.desertashram.co.il/סדנאות/מכוחניות-לעוצמה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוגנדהו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוגנדהו

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141671 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: סוגנדהומדיטציה21/01/131134 צפיות
סופ"ש 2013-פברואר-28 עד 2013-מרס-02 מהי אהבה? מה אנו בעצם יודעים על האהבה? כל כך הרבה נאמר ונכתב על האהבה, כל כך הרבה שירים, פואמות, ספרות... ועדיין, מהי ההבנה האינטלקטואלית של האהבה בהשוואה לחוויה שבלב החמים? מתפשט ומתעורר כאשר נימה של מנגינה מופלאה ממלאת את ליבנו?

מאת: סוגנדהומדיטציה29/09/121142 צפיות
מסע בו נחקור את הדפוסים והפחדים העמוקים ביותר שלנו, אלו המניעים אותנו במערכות יחסים ומביאים אותנו לסימביוזה חסרת גבולות עם בן זוגנו, לאיבוד המרחב האישי שלנו ולטשטוש קווי המתאר שלנו. בסדנה נחקור איך לשמר את ה'ביחד' בלי לאבד את ה'עצמי' בזרימה טבעית.

מאת: סוגנדהורוחניות - כללי29/09/121076 צפיות
החזרה אל שורשיהן של טראומות הילדות מאפשרת לנו לחשוף רבות מאותן החלטות ואת הסיבות שהובילו אותנו אליהן, ולשחררן. נבין שבחרנו להיות חזקים - לא מפני שבאמת חשנו חזקים, אלא מפני שלא היה מי שיתמוך בנו. האמת היא, שלא היתה לנו שום ברירה אחרת. במהלך שבעה ימים ובסביבה מוגנת לחלוטין, נאפשר לקסם האהבה להתרחש.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128567 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128539 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהומדיטציה05/06/121115 צפיות
קבוצה זו היא חקירה אינטנסיבית של האסטרטגיה המניעה את האגו ל"כוח" - הרצון לשלוט או הפחד מלהית כוחני; תחרות על מעמד חברתי או האשמה ושיפוט של אחרים שמשחקים משחקי כוח. סדנה עצמתית הבאה לאפשר למשתתף לפגוש את משחקי האגו והכוח באופן נקי ולדעת להשתחרר מהם אל העוצמה הפנימית הקיימת בו.

מאמרים נוספים בנושא תראפיה

מאת: לילה בן הרוש תראפיה09/11/171129 צפיות
בתוך חיינו יש הרבה מתח לחץ שגוררים איתם כל מיני מחלות , איך אפשר למצוא את השקט הפנימי ? איך אפשר לחזור לתוך מקום של שקט , אהבה ואיזון פנימית? סדנת הדגל של דהרמה גולן "לחזור הביתה " עוסקת בדיוק בזה בגילויי המפתח הפנימי לאיזון ושקט . לחיים שהם מה חיים ללא פשרות פנימית על השקט הנפשי שלנו.

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה30/03/147680 צפיות
מהי פסיכותרפיה רוחנית? כיצד משתלבת פסיכולוגיה עם רוחניות בטיפול? מהן הטכניקות עימן עובד המטפל בגישה זו? דר' ירון זפרן, מורה רוחני ופסיכותרפיסט, מסביר מהי פסיכותרפיה הוליסטית

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה30/03/147430 צפיות
מהי פסיכותרפיה רוחנית? כיצד משתלבת פסיכולוגיה עם רוחניות בטיפול? מהן הטכניקות עימן עובד המטפל בגישה זו? דר' ירון זפרן, מורה רוחני ופסיכותרפיסט, מסביר מהי פסיכותרפיה הוליסטית

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131811 צפיות
טיפול פסיכולוגי דורש כוחות התמודדות, נכונות לעבודה עצמית , ומחויבות עמוקה לטיפול. הרבה יותר קל להדחיק בעיות, ולא להסתכל לתוך הנפש, אבל מי שמגיע לטיפול פסיכולוגי ניסה כבר, את הדרך הזו של ההדחקה, וזו לא עבדה עבורו. השיפור במצב המטופל יגיע, מהנכונות שלו לעבוד על עצמו ולהתייחס בצורה רצינית לטיפול. זה בא לידי ביטוי במחויבותו לטיפול ובהתמדתו. המטופל צריך לגלות נכונות לעבוד עבודה עצמית, במהלך הפגישות, אך גם ביניהם.

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131872 צפיות
טיפול פסיכולוגי, שנקרא גם פסיכותרפיה הוא מפגש עם איש מקצוע, שמתמחה בהבנה של תהליכים נפשיים הנובעים מהמודע או מהתת מודע. מי שיש לו רישיון לעסוק בטיפול נפשי, הוא פסיכולוג קליני בעל מומחיות שיש לו רישיון מתאים לעסוק בתחום זה. בתהליך טיפול פסיכולוגי, יש אינטראקציה בין הפסיכולוג למטופל, ויש חשיבות גדולה לכך שיהיה ביניהם יחס של קרבה ואמון, שמתבסס על יכולתו של הפסיכולוג, להיכנס לעולם של המטופל, לקבל ולהכיל אותו איך שהוא, ולאפשר לו להיחשף בפניו ללא חשש שיידחה

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131722 צפיות
אדם המחליט לפנות לפסיכולוג חושש לפעמים לפני המפגש עמו. הוא לא יודע באיזה פסיכולוג לבחור. אם אין לו המלצות קונקרטיות הוא עלול להרגיש שהוא קונה חתול בשק. ישנם כל מיני סוגי פסיכולוגים. יש פסיכולוגים, שהמפגש הראשון אתם מתחיל, בבירור ההיסטוריה, שכולל שאלות, אודות החיים שלכם, משפחתכם, עברכם התעסוקתי, הפחדים שלכם ומשאלותיכם. פסיכולוגים אחרים יבקשו שתספרו להם, מה מביא אתכם להגיע אליהם, ויעודדו אתכם לדבר באופן חופשי על הכול.

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה29/01/132159 צפיות
מהי פסיכולוגיה רוחנית? כיצד היא שונה מן הפסיכולוגיה הקונבנציונלית? כיצד מתרחבים מעבר לאגו? מהי תודעת האחדות? דר' ירון זפרן, העוסק בפסיכותרפיה והנחיית קבוצות מודעות, מסביר על חשיבותה של הפסיכולוגיה הטראנספרסונלית ויחודיותה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica