חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה אני צריכה סטייליסטית?

מאת: ירון יוגבצרכנות30/05/2012907 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נושא ההופעה החיצונית שלנו חשוב כמעט לכולנו. אנו מבינים כי הדרך שבה אנו נראים משפיעה על הדרך שבה אנו מנהלים עם החברה וכי יש לה השלכות על שלל נושאים כולל הביטחון העצמי שלנו. כולנו גם סבורים כי יש לנו את היכולות לבצע בחירות נכונות מבחינת אופנה ולסגל לעצמנו סגנון מתאים. עם זאת, ישנן מספר סיבות שבגללן שירותיה של סטייליסטית אישית המציעה שירותי סטיילינג אישי יכולים להיות אופציה טובה ומועילה גם אם אנחנו חושבים שאנחנו מבינים באופנה.

 

הסטייליסטית שתשנה לכם את החיים

 

שירותי סטיילינג אישי יכולים להיות הדבר הכי טוב שקרה לכם. העין המקצועית והחיצונית של סטייליסטית מיומנת יכולה לתפוס את היתרונות והחסרונות של גופכם ופניכם ולהתאים להם מלתחה שתעזור לכם להראות מעולה. השיפור במראה החיצוני משפר את יכולתנו להתנהל בחברה, להותיר רושם ובעיקר להרשים טוב עם עצמנו. אנשים רבים מדווחים כי פנייה אל שירותי סטיילינג אישי הייתה בחירה ששינתה את חייהם לטובה, ואם לא את חייהם, אז לפחות את המלתחה שלהם.

 

למה סטייליסטית יודעת עלי יותר ממני

 

סטייליסטית היא אשת מקצוע בעלת הבנה וניסיון בתחומי האופנה וההופעה החיצונית. ככזו, טביעת העין שלה היא לעין ערוך יותר מדויקת ומלומדת משכל כל אחד אחר. היא מסוגלת להבין מבנה הגוף שלנו, את אופי הפנים שלנו, הצבעים שלנו ועוד מאפיינים אחרים ולבחור את סוג ההופעה שיתאים להם. את מה שהסטייליסטית מסוגלת לראות בנו אנחנו בעצמנו לא תמיד מסוגלים לראות, ועל כן שירותי סטיילינג אישי הם דרך מעולה לא רק להראות טוב אלא גם להכיר ולהבין טוב יותר את עצמנו.

 

איך משתמשים בשירותי סטיילינג אישי

 

שירותי סטיילינג אישי ניתנים במספר צורות והקשרים. ניתן לשכור את שירותיה של סטייליסטית באופן קבוע ולקבל ייעוץ מתמשך בבחירה של מלתחה ושימוש בה בהקשרים שונים. דרך אחרת שבה אנחנו יכולים לקבל שירותי סטיילינג אישי הוא על בסיס נקודתי ובאירועים מסוימים. ניתן לשכור את שירותיה של סטייליסטית אישית באופן חד פעמי לטובת אירועים מיוחדים או נסיבות אחרות בהן אנחנו רוצים להראות במיטבנו.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון יוגב

מאת: ירון יוגבתוספי מזון14/06/122848 צפיות
תוסף תזונה מגנזיום מגיע כתרכובת עם עוד חומרים ולא כמולקולת מגנזיום טהורה. כדי לפעול בגוף ביעילות ולהצליח לייצר תהליכי בנייה ברמה התאית, המגנזיום נתמך בעוד יסודות, ובתרכובת עם כל אחד מהם – הוא מייצר תהליך בניה שונה האחראי למערכת אחרת בגוף.

מאת: ירון יוגבקידום אתרים11/06/12807 צפיות
כשאנו מעונינים שתוצאות החיפוש שלנו תופענה ראשונות בראש דף החיפוש של גוגל יש בכך הגיון רב, לרוב אנשים בוחרים בתוצאות החיפוש הראשונות בדף החיפוש הראשון ולא טורחים לעבור לדפים אחרים ולהמשיך לחפש, לכן כשמדובר באתר שרוצה לפרסם דבר מה או למכורו ישנה חשיבות מכרעת למיקומו בדף החיפוש של גוגל.

מאת: ירון יוגבריהוט 11/06/12910 צפיות
להרגשת מלאה של פרטיות בבית אנו זקוקים לוילונות, מלבד היותם פריט אסתטי מרהיב שמעדן את מראה החדר ומעניק אפשרויות תאורה מגוונות לבחירת בני הבית, וילונות לבית, וילונות לסלון, ולחדרי השינה מבטיחים לכם שמה שאתם רוצים שישאר בין כותלי הבית אכן ישאר בו ולא ידלוף לעינים מציצות במקרה או לא.

מאת: ירון יוגבבניין ואחזקה - כללי06/06/121034 צפיות
בדק בית הוא פעולה שאנחנו מבצעים כל אימת שאנחנו רוצים להיות בטוחים כי הנכס שלנו או הנכס שאנחנו מתכוונים לרכוש נמצא במצב ראוי ומתאים למגורים. באמצעות הבדיקה אנחנו יכולים להעריך את מצבם ואיכותם של פרמטרים שונים בבית ולגלות ליקויים שונים שעלולים להמצא בו.

מאת: ירון יוגבקידום אתרים31/05/12829 צפיות
תחום הפרסום עבר בשנים האחרונות מהפך מן הקצה אל הקצה. מאז שנכנסה רשת האינטרנט לחיינו הפרסום המסורתי כגון פרסום בעיתונות וכן פרסום בטלוויזיה הפכו להרבה פחות רלוונטיים ואיבדו מכוחן מכיוון שכיום בעלי עסקים יכולים לפרסם את עצמם בצורה שבכל העולם ניתן יהיה לראות אותם ואת העסק שלהם והכול בעלויות יחסית מזעריות.

מאת: ירון יוגבקידום אתרים30/05/12953 צפיות
פייסבוק הופך לאט לאט לאתר המפנה הגדול ביותר ברשת. המשמעות של כך היא שיותר ויותר אנשים מגיעים אל תוכן באינטרנט דרך פייסבוק ולא דרך מנועי חיפוש כמו גוגל שהיו עד היום הכוח המניע העיקרי של תנועת גולשים ברשת.

מאת: ירון יוגבצרכנות29/05/12855 צפיות
בשוק המכירות קיימת כרגע תחרות בין קופות ממוחשבות לבין קופה רושמת. ההחלטה היא החלטה לא פשוטה כי לא תמיד מה שניראה לאחרים או אפילו לנו במבט ראשון אכן יראה כך גם במבט שני.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214242 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204379 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205281 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica