חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים אורגני בגוגל הדרך הטבעית או פרסום ממומן

מאת: ירון יוגבקידום אתרים11/06/2012806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנו מעונינים שתוצאות החיפוש שלנו תופענה ראשונות בראש דף החיפוש של גוגל יש בכך הגיון רב, לרוב אנשים בוחרים בתוצאות החיפוש הראשונות בדף החיפוש הראשון ולא טורחים לעבור לדפים אחרים ולהמשיך לחפש, לכן כשמדובר באתר שרוצה לפרסם דבר מה או למכורו ישנה חשיבות מכרעת למיקומו בדף החיפוש של גוגל.  את התוצאות הראשונות משיגים באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, בשונה מבתפקיד של פרסום ממומן בקידום אתרים אורגני בגוגל התוצאות לא נקנות אך נתנות להשגה במגוון דרכים בהם מתמחים אנשי ה SEO אנשי קידום האתרים.

איך מקפיצים תוצאות באמצעות קידום אתרים אורגני

כמה משתנים חשובים עבור קידום אתרים אורגני בגוגל הם תוכן מענין שיצור קהל גולשים נאמן ותוכן מתחדש. התוכן המתחדש נמדד גם על ידי גוגל בלינקים הנכנסים והיוצאים מהאתר לאתרים רלוונטים לתוכן האתר, ככול שיש יותר אתרים רלוונטים ששמים לינק לאתר וככול שהאתר שולח באמצעות לינקים לאתרים רלוונטים אחרים כך דירוגו עולה. מפת אתר שבה לינקים ברורים ועובדים לתוכן האתר עצמו מעלה את דירוגו משום שגוגל מיחסת ערך רב לנוחות סריקת האתר על ידי תוכנות הדירוג שלהם ולנוחות השימוש של המשתמש אותו שלחו לאתרכם. מילות מפתח שמשולבות ברלוונטיות לחיפוש המשתמשים ונאמנות לתוכן האתר בטקסט נכון תחבירית מעלות גם כן את דירוג האתר במעלה דף החיפוש והן כלי חשוב של קידום אתרים אורגני בגוגל.

פרסום ממומן באמצעות קמפין אדוורדס

פרסום ממומן  הוא פרסום באמצעות קניית מילות מפתח מגוגל, הקנייה מתנהלת מול גוגל באמצעות מכרז על מילים שלדעתכם חיוניות לאתר שלכם ומגדירות את נושאו. ההצעה הגבוהה ביותר זוכה להופיע כמודעה פירסומית כחלק של קמפיין אדוורדס של האתר במקום מועדף וגבוה יותר בעמודי התוצאות, ככול שהמחיר במכרז נמוך יותר מהמחיר הגבוה יותר כך תמוקם הפרסומת רחוק יותר מראש דף התוצאות. פעולת פרסום ממומן היא שבכול פעם שגולש יקיש את המילים שבחרתם ובהתאם לסכום שהצעתם במכרז תקפוץ הפרסומת שלכם מסומנת ומשיקליק עליה תעלה תנועת הנכנסים אל האתר שלכם, אז גם תדרשו לשלם עבור ההקלקה את סכום שהצעתם במכרז עבור המילים. קמפיין אדוורדס מעלה דרמטית את התנועה באתר במיוחד אם מיקומו של האתר לפני הקמפיין לא היה בעמוד התוצאות הראשון.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון יוגב

מאת: ירון יוגבתוספי מזון14/06/122846 צפיות
תוסף תזונה מגנזיום מגיע כתרכובת עם עוד חומרים ולא כמולקולת מגנזיום טהורה. כדי לפעול בגוף ביעילות ולהצליח לייצר תהליכי בנייה ברמה התאית, המגנזיום נתמך בעוד יסודות, ובתרכובת עם כל אחד מהם – הוא מייצר תהליך בניה שונה האחראי למערכת אחרת בגוף.

מאת: ירון יוגבריהוט 11/06/12909 צפיות
להרגשת מלאה של פרטיות בבית אנו זקוקים לוילונות, מלבד היותם פריט אסתטי מרהיב שמעדן את מראה החדר ומעניק אפשרויות תאורה מגוונות לבחירת בני הבית, וילונות לבית, וילונות לסלון, ולחדרי השינה מבטיחים לכם שמה שאתם רוצים שישאר בין כותלי הבית אכן ישאר בו ולא ידלוף לעינים מציצות במקרה או לא.

מאת: ירון יוגבבניין ואחזקה - כללי06/06/121034 צפיות
בדק בית הוא פעולה שאנחנו מבצעים כל אימת שאנחנו רוצים להיות בטוחים כי הנכס שלנו או הנכס שאנחנו מתכוונים לרכוש נמצא במצב ראוי ומתאים למגורים. באמצעות הבדיקה אנחנו יכולים להעריך את מצבם ואיכותם של פרמטרים שונים בבית ולגלות ליקויים שונים שעלולים להמצא בו.

מאת: ירון יוגבקידום אתרים31/05/12828 צפיות
תחום הפרסום עבר בשנים האחרונות מהפך מן הקצה אל הקצה. מאז שנכנסה רשת האינטרנט לחיינו הפרסום המסורתי כגון פרסום בעיתונות וכן פרסום בטלוויזיה הפכו להרבה פחות רלוונטיים ואיבדו מכוחן מכיוון שכיום בעלי עסקים יכולים לפרסם את עצמם בצורה שבכל העולם ניתן יהיה לראות אותם ואת העסק שלהם והכול בעלויות יחסית מזעריות.

מאת: ירון יוגבצרכנות30/05/12907 צפיות
נושא ההופעה החיצונית שלנו חשוב כמעט לכולנו. אנו מבינים כי הדרך שבה אנו נראים משפיעה על הדרך שבה אנו מנהלים עם החברה וכי יש לה השלכות על שלל נושאים כולל הביטחון העצמי שלנו. כולנו גם סבורים כי יש לנו את היכולות לבצע בחירות נכונות מבחינת אופנה ולסגל לעצמנו סגנון מתאים.

מאת: ירון יוגבקידום אתרים30/05/12953 צפיות
פייסבוק הופך לאט לאט לאתר המפנה הגדול ביותר ברשת. המשמעות של כך היא שיותר ויותר אנשים מגיעים אל תוכן באינטרנט דרך פייסבוק ולא דרך מנועי חיפוש כמו גוגל שהיו עד היום הכוח המניע העיקרי של תנועת גולשים ברשת.

מאת: ירון יוגבצרכנות29/05/12855 צפיות
בשוק המכירות קיימת כרגע תחרות בין קופות ממוחשבות לבין קופה רושמת. ההחלטה היא החלטה לא פשוטה כי לא תמיד מה שניראה לאחרים או אפילו לנו במבט ראשון אכן יראה כך גם במבט שני.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211691 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica