חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתר זירקוניה – גולת הכתר והכותרת

מאת: yakir bacharבריאות השן30/05/20121220 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתר זירקוניה מהווה פתרון מיטבי למי שמכל סיבה שהיא זקוקים לשחזור שיניים בכלל ולשיניים קדמיות בפרט ולהשבת המראה האסתטי המקורי. אפשר לתאר כתר זה כנזר הבריאה של השיניים, מאחר שבטכניקה ייחודית הרופא המאומן והמיומן להכתרת כתרי חרסינה משווה לשיני המטופל מראה יפה, נקי וצח.

כתר זירקוניה הם גולת הכותרת של אסתטיקה דנטלית, שבה מתבצע שילוב בין אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. (סורק אופטי מעביר את התמונה המדויקת של השן שעליה יש להרכיב כתר זירקוניה למעבדה, ושם, באמצעות חריטה ממוחשבת, מדויקת עד דק, נבנה הכתר המיועד להרכבה).


שיניים עם כתר יפה.
כתר חרסינה מאפשר לשמור על חזות יפה ונקייה של שיניים, אשר עבור רובנו הן איבר אינטימי הנחשף לא אחת לעיני כול. תכונות מיוחדות של חרסינה מאפשרות בניית כתר חזק ויציב, שאינו גורם לגירוי החך ומהווה חלופה מיטבית מי שסובלים מרגישות ואף מאלרגיה למתכות. כתר חרסינה, וקל וחומר כתר זירקונה מאפשרים לשמור על אסתטיקה דנטלית לאורך זמן, מאחר שהחרסינה אינה סופחת צבעי מאכל וחומצות אשר מהווים גורמים ודאיים לשינוי צבע השיניים.
אין ספק כי כתר חרסינה עשוי לשנות באופן משמעותי את חזות השיניים ובתוך כך מאפשר לרבים הנמנעים מפתיחת פה מחשש לחשיפת שיניים כעורות ומוזנחות לא רק לדבר בחופשיות אלא אף לצחוק מלוא הפה. אבל גם כתר זה, יפה ואסתטי ככל שהוא, סובל מפגם אשר המענה לו הוא כתר זירקוניה.


העלמת הצבע האפור.
הניסיון מוכיח, כי כאשר כתר חרסינה מתחבר למתכת שבבסיסו נותר לא אחת פס כהה, אפור, בין החניכיים לכתר ובכך נפגם המראה האחיד. כתר הזירקונה פותר את בעיית הצבע האפור ומאפשר יצירת חזית שן לבנה, צחה ואחידה. כתר זה הוא אכן גולת הכתר והכותרת של אסתטיקה דנטלית.
אפשר אפוא להגדיר את כתר הזירקוניה כערך מוסף של כתר חרסינה. אבל באליה זו יש גם קוץ דק וקטן: על אף יופיים, כתרי זירקוניה אינם חזקים כמו כתרי החרסינה שנבנים על בסיס מתכת אבל מאחר שבכל מקרה השיניים הן איבר רגיש שיש לשמור עליו מכל משמר – אפשר לאכול באופן חופשי ללא חשש מיציבות הכתר.


ייעוץ והתאמה.
על מנת להתאים את סוג הכתר המתאים ביותר ישנו צורך להיבדק אצל רופא שיניים מקצועי המיומן בהתקנת כתרים. אם אתם יודעים מראש כי כתר זירקוניה הוא הכתר המועדף עליכם, זכותכם ואולי אף חובתכם לוודא כי הוא יבוצע באמצעות שימוש בחומר המקורי הטוב ביותר.
חשוב לציין, כי טיפולים להשגת אסתטיקה דנטלית מבוקשת , אשר כתרי הזירקונה והחרסינה מהווים נדבך חשוב ביצירתה, כוללים גם טיפול בשן שמשחירה כתוצאה מטיפול שורש ואף לסגירת מרווח בין שיניים בכלל ובין שתי השיניים העליונות המרכזיות בפרט.
כאשר עומדות לרשותכם מרפאות שיניים מקצועיות, שבהן עשוי להינתן לכם טיפול שישפר את מצב השיניים ומראהן, אין סיבה להזניח ולהיוותר עם שיניים עכורות. בהצלחה!

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yakir bachar

מאת: yakir bacharבריאות גברים17/06/121465 צפיות
רמת הכאב ואי הנוחות שאבן אחת קטנה בכליות יכולה לגרום להם היא תמיד הפתעה, גם עבור רופאים מנוסים בתחום. אבנים בכליות הן ללא ספק מצב רפואי בעייתי ולא נעים

מאת: yakir bacharזכויות הפרט31/05/127633 צפיות
בתחילת פברואר 2009 חוק הגנת השכר תיקון 24, נכנס לתוקפו.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica