חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרוזים בספינת תענוגות

מאת: מיכלשייט31/05/20121727 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קרוזים הם חוויה מדהימה. מי שעשה בעבר קרוז יודע במה מדובר, ומי שעדיין לא יצא לו, לא יודע מה הוא מפסיד. מה שמיוחד בקרוזים הוא שכל הדרך עד ליעד הנבחר היא חופשה בפני עצמה, לעומת טיסה שמרגישה כמו נטל שרק רוצים שייגמר.

שלוש חברות קרוזים ותיקות ומוכרות שכדאי לכם להכיר הן רויאל קריביאן, הולנד אמריקה וקרניבל קרוז. אם בעבר יצאתם לקרוז בחברה לא מוכרת והתאכזבתם, שלוש החברות האלה יעשו לכם חוויית תיקון בכל מה שקשור לשייט.

רויאל קריביאן מציעה קרוזים ליעדים שונים באירופה, לאלסקה, להוואי, לאיים הקריביים, לדרום אמריקה, לאסיה ועוד, וכל יעד אליו ספינות התענוגות שלה מגיעות הוא שונה ומיוחד. הספינות של החברה הן כמו מלון יוקרתי שמשלב בתוכו את כל תרבות הפנאי שצריך כדי ליצור חופשה מושלמת, ובין היתר הן כוללות מכון ספא, מסעדה המציעה ארוחות גורמה, חדרים מרווחים ויוקרתיים וקומפלקס בידור.

להזמין קרוז על ספינת תענוגות הוא עניין קצת יותר מורכב מהזמנת טיסות, אך זה רק משום שהספינות של החברות השונות, כמו קרניבל קרוז ואחרות, הן לא רק אמצעי הגעה ליעד הנבחר; הן גם המלון שבו ישנים והמקום שאליו חוזרים בסוף כל יום אחרי שעוצרים ביעד.

כשמזמינים שייט על ספינת תענוגות, ובמיוחד כשאלה ספינות של חברותה איכותיות כמו אלה שציינו, החברות נותנות לכם שירות איכותי ומצוין כי הן רוצות להבטיח לכם שייט מושלם שלא תשמיטו אותו מהסיפורים שתספרו לחברים ולמשפחה כשתחזרו הביתה.

אבל חברות השייט יכולות לתת לכם מעבר לקרוזים שהן מציעות. אם אתם רוצים לדעת היכן כדאי לבלות, איזה מקומות ביעד הנבחר לא כדאי לכם לפספס, היכן יש נופים ששווה לראות וכיוצא בזה- החברות הוותיקות יכולות לתת לכם טיפים כדי שגם השהות שלכם על היבשה תהיה מושלמת. וזה היתרון בחברות שייט גדולות- הניסיון שלהן.

אם עשיתם קרוז בעבר ונכוויתם או אם מעולם לא עשיתם קרוז, תבחרו תמיד באחת מהחברות האלה כדי להבטיח קרוז מושלם. כי כשבוחרים חברה איכותית ובעלת ניסיון ומוניטין טוב, אפשר לצאת לקרוז בראש שקט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152582 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195492 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196337 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica