חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנת סרטוני הדרכה


סרטוני הדרכה מטרתם לסייע לך בהעברתם של מסרים חשובים לקהל צופים. חשוב מאוד להכין סרטוני הדרכה באופן מקצועי ומכובד ועל מנת לעשות זאת נכון להשתמש בשירותי חברה הבקיאה בנושא ושיש לה ניסיון. עידן סרטי ההדרכה שעושים לבד כמעט נגמר. למעשה אפילו אנשים שעורכים סרטים אישיים עושים זאת לאחר שעברו קורסים מיוחדים שלימדו אותם במה להתמקד. העברת מסר היא לא עניין של מה בכך. מה שרואים מכאן לא רואים משם, כלומר גם אם אתה בעל העסק וגם אם אתה חושב שאתה יודע הכי טוב מה להעביר לא תמיד אתה מספיק מקצועי על מנת להפיק סרטוני הדרכה מעניינים ונכונים.

מטרת סרטוני הדרכה

חברות המתמחות בעריכת מצגות עסקיות ובבניית סרטי תדמית הן חברות אשר יש להם ידע ומקצועיות במספר תחומים. הן חייבות שיהיה להם צלם טוב שידע לצלם מהזוויות הנכונות ולהתמקד בדברים החשובים. הן מחויבות בצוות כותבים שידע להכין כתוביות וכתבי מלל פשוטים ובהירים שיצליחו להעביר את המסר בבהירות והן צריכות שיהיו להם עורכים טובים שייבנו סרטוני הדרכה שהקהל יבין מה היה המסר שהועבר לו. אחת הבעיות העיקריות ביחסי התקשורת הבין אישיים שיש פער בין מה שרוצים להעביר לבין מה שהקהל שהקשיב הבין.  זה קורה אגב גם בשיחה בין אנשים אתה מסביר וחושב שהעברת את עמדתך ובאם תשאל את השומע תגלה שלא בהכרח כך הוא. מטרת סרטי ההדרכה הן להעביר לצופה בהם את המסר שאותו מבקש הלקוח להעביר בדרך הכי פשוטה והכי יעילה.

בניית סרטון ההדרכה

סרטון הדרכה יהיה בנוי נדבך על נדבך ברצף עוקב כאשר כל חלק מתבסס על קודמו. מאחר וסרטוני הדרכה לרוב אמורים להיות קצרים הרי שכל משפט חשוב שיהיה ברור וממוקד ושיבינו אותו. חשוב גם לאפשר לצופה שפספס שורה שעדיין יבין על מה מדריכים אותו ושהמסר יוצג גם כתמונה שלמה. סרטון הדרכה חשוב שיהיה מעניין על מנת שהצופה יסתכל עליו , יתעניין בו וינסה להבין את המטרה. סרטונים שמדריכים על מוצרים מסוימים ידעו שהיו מוצלחים באם תהיה רכישת מוצרים גדולה יותר לאחר הקרנת הסרטונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141139 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131251 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131187 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131080 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132897 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא אנימציה

מאת: גיאאנימציה14/11/162222 צפיות
כולנו חיים חיי שגרה. אנחנו עובדים, מתרוצצים אחר הילדים, מתמודדים עם אינסוף מטלות ועם רשימת סידורים שנראית כאילו היא מתארכת במקום להתקצר. בתוך השגרה הזו אנחנו זקוקים, באופן טבעי, לחוויות קצת שונות, לזמן שהוא רק שלנו, הזדמנות לצאת מהשבלונה שהיא אולי נוחה מאוד, אבל עשויה להיות גם שוחקת למדי. זוהי בדיוק הסיבה לכך שגברים רבים, וגם לא מעט נשים, פונים לעיתים רבות לקבלת שירותי ליווי, בוודאי כאשר ישנה אפשרות להזמנת נערות ליווי עד אליך. זהו פתרון נהדר למי שחי לבדו ומעדיף להימנע מיציאה מהבית (או לחלופין מי שגם כך זמנו קצוב והוא מעדיף לנצלו בחוכמה) או למי שמבלה ערב אחד, או סופשבוע שלם ללא בת הזוג ומרגיש שהוא צריך שינוי, ולו רק לכמה שעות טובות.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאת: orya peryאנימציה03/12/151974 צפיות
חיי היומיום שלנו מורכבים מרצף של מטלות, שלעיתים נראה שהוא בלתי נגמר- עומס של עבודה במשרד, להביא את הילדים מבית הספר, להביא אותם לחוגים אחר הצהריים, לעשות קניות לבית, לנקות את הבית.... כל המטלות הללו נחוצות לתחזוקת הבית והמשפחה, אבל העומס הגדול יכול לפגוע בחיי הזוגיות שלכם. עכשיו, כשאתם מנהלים משק בית, אתם כבר לא יכולים לברוח לכם לסוף שבוע במקום נסתר באופן ספונטני. מצד שני, זה לא אומר שלזוגות נשואים אין אפשרויות לשמור על הגחלת הרומנטית בניהם. אתם יכולים להרשות לעצמכם לנסוע ללילה אחד מחוץ לבית.

מאת: idioo123אנימציה02/06/133025 צפיות
פה אני ימליץ על מספר סרטים מומלצים לצפייה ישירה

מאת: מורן אופיראנימציה23/10/128234 צפיות
אמת ויציב, קיימים הרבה מאוד מוסיקאים שיודעים לנגן כראוי ומנגנים בהרכב מוזיקאלי מוצלח. אך אע"פ כן, בשביל להיות מסוגלים להצליח בעולם זה ולהגיע לגבהים חדשים, מומלץ לפני הכל להכיר היטב את הכלי שבו מתמחים. ועל כן, כדאי להבין גם את הכלי עליו מנגנים וגם את סודות התיאוריה שקיימת. אחרי הכול, ע"מ ליצור סאונד חדש ולפרוץ הלאה כדאי מאוד לדעת לא רק לבצע סאונדים שלהקה אחרת בראה, כי אם להצליח ללמוד כיצד ליצור משהו חדש.

מאת: מורן אופיראנימציה17/10/128095 צפיות
בשנה האחרונה החלטתי שברצוני לקשט מחדש את קירות ביתי. אבל כוונתי לא הייתה לקנות יצירה רגילה אלא ליצור יצירה שונה. חיפוש קצר באינטרנט גילה לי שיש שפע של אפשרויות זולות ומיוחדות כגון פוסטרים מיוחדים וכך גיליתי שישנה אפשרות לבחור אישית את עיצוב התמונה ואף לקחת תמונות אישיות כגון תצלומים שצילמתי בפרו. אכן, הודות לשיטות מתקדמות אפשר בהחלט ליצור עיצובים מקוריים על הרבה משטחים כמו תיקים וספלים.

מאת: lironאנימציה23/04/128237 צפיות
אנימציה נחלקת לשלושה סוגים. כל אנימטור מתמחה בסוג אנימציה מסויים ומתמקצע בו. האנימציה הראשונה היא האנימציה הקלאסית, אשר נפתחת בצורת לוח סיפור.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica