חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבא קנה לי חדר חזרות בחיפה

מאת: מורן אופיראנימציה23/10/20128233 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מאז ומעולם אהבתי את תחום המוסיקה. בהתאם לכך, כשהייתי גדול מספיק, ביקשתי מאבא ללמוד קורס גיטרה. אהבתי את הלימודים ופיללתי להקים להקת רוק מקצועית ולהופיע בעולם.

למרות זאתעם השנים, הרצון בפרנסה החל להשפיע עלי והגעתי להבנה שבשביל לפרוץ קדימה כנגן רציני, אני צריך להשיג ידע מוזיקאלי מקיף ולחפש תחום מוסיקאלי שבהחלט יהווה לי הזדמנות להרוויח את לחמי כרצוני.

חדר חזרות בחיפה

אמת ויציב, קיימים הרבה מאוד מוסיקאים שיודעים לנגן כראוי ומנגנים בהרכב מוזיקאלי מוצלח. אך אע"פ כן, בשביל להיות מסוגלים להצליח בעולם זה ולהגיע לגבהים חדשים, מומלץ לפני הכל להכיר היטב את הכלי שבו מתמחים. ועל כן, כדאי להבין גם אתהכלי עליו מנגנים וגם את סודות התיאוריה שקיימת. אחרי הכול, ע"מ ליצור סאונד חדש ולפרוץ הלאה כדאי מאוד לדעת לא רק לבצע סאונדים שלהקה אחרת בראה, כי אם להצליח ללמוד כיצד ליצור משהו חדש.

הרי בתכל'ס, אותם ההרכבים שמממשים את החלום ועושים חיל גם בגבולות ארצם והן מעבר לים לדוגמא דיויד בואי ואחרים, הם האמנים שהצליחו ליצור צליל מקורי, מרתק, עוצר נשימה ומלהיב. נכון, פה ושם ישנם להקות שנסקו למעלה במפתיע, אך האם באמת ובתמים הרכבים אלו יישארו רלוונטיים גם בעתיד? האם האלבום השלישי, ההרכב החדש שלהם וסיבוב ההופעות יצליחו באותה מידה?

לרכוש השכלה בבי"ס למוזיקה

עם כל ההערכה למורהשנתן לי שיעורים פעם בשבוע, הסקתי שכדי להצליח לעשות מהתחביב דרך חיים, כדאי להירשם למוסד מוסיקאלי שיאפשר לי להתמקצע מהתחלה עד הסוף. בגלל זה, התחלתי לחפש בית ספר למוזיקה שנותן גם ידיעות מעשיות והן תיאוריה מקיפה. ככה, אני אצליח גם להיות חלק מהרכב מוביל וגם לעשות לעצמי שם במקצוע המוזיקה ומי יודע אולי אף להפוך נגן שכיר שמלווה את הענקים האמיתיים.

לימודי תוכנה מוזיקאלית

אם שואלים את דעתי, ע"מ להותיר חותם במוסיקה כדאי מאוד לדעת בנוסף תוכנות סאונד ומעבר לכך את עולם ההפקה. לכן בחרתי להירשם ללימודי אבלטון וכך לפתח ידיעות בעולם היצירה והסאונד.

להתקיים בכבוד מקריירה במוסיקה

על אף הדעה הרווחת, ז"א שמדובר בעיסוק בו נמצאים נגנים רעבים, זה לא נכון. הלכה למעשה, מלבד האופציה להתפרנס בכבוד כנגן אולפנים, יש הזדמנויות רבות גם לנגנים מוכשרים והן לסאונדמנים. כך לדוגמה בסיסט מקצועי יכול בהחלט להרוויח גם כנגן בהרכבים והן כמורה בבי"ס. אע"פ כן, על מנת באמת להצליח, מומלץ להבין הן את המעשי וגם כיצד ללמד.

מעבר לכך, קיימים עוד אפיקים נוספים בהם אפשר להתפרנס, כמו לדוגמא הפקת אלבום למוסיקאים אחרים. יחד עם זאת, ע"מ להתקדם בענף הכרחי ללמוד את המקצוע הזה ביסודיות ולהתברגכמוסיקאי שבאמת מסוגל להרים גבוה גבוה להקות ואמנים אחרים.

מעוניינים גם להפוך את הכשרון למקצוע רווחי? צריכים מידע על איך להצליח בגדול? http://www.justmusic.co.il/studio-records/אולפן-הקלטות-בחיפה וזכו למענה הולם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215214 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128429 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215860 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227042 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128221 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128268 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא אנימציה

מאת: גיאאנימציה14/11/162220 צפיות
כולנו חיים חיי שגרה. אנחנו עובדים, מתרוצצים אחר הילדים, מתמודדים עם אינסוף מטלות ועם רשימת סידורים שנראית כאילו היא מתארכת במקום להתקצר. בתוך השגרה הזו אנחנו זקוקים, באופן טבעי, לחוויות קצת שונות, לזמן שהוא רק שלנו, הזדמנות לצאת מהשבלונה שהיא אולי נוחה מאוד, אבל עשויה להיות גם שוחקת למדי. זוהי בדיוק הסיבה לכך שגברים רבים, וגם לא מעט נשים, פונים לעיתים רבות לקבלת שירותי ליווי, בוודאי כאשר ישנה אפשרות להזמנת נערות ליווי עד אליך. זהו פתרון נהדר למי שחי לבדו ומעדיף להימנע מיציאה מהבית (או לחלופין מי שגם כך זמנו קצוב והוא מעדיף לנצלו בחוכמה) או למי שמבלה ערב אחד, או סופשבוע שלם ללא בת הזוג ומרגיש שהוא צריך שינוי, ולו רק לכמה שעות טובות.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאת: orya peryאנימציה03/12/151974 צפיות
חיי היומיום שלנו מורכבים מרצף של מטלות, שלעיתים נראה שהוא בלתי נגמר- עומס של עבודה במשרד, להביא את הילדים מבית הספר, להביא אותם לחוגים אחר הצהריים, לעשות קניות לבית, לנקות את הבית.... כל המטלות הללו נחוצות לתחזוקת הבית והמשפחה, אבל העומס הגדול יכול לפגוע בחיי הזוגיות שלכם. עכשיו, כשאתם מנהלים משק בית, אתם כבר לא יכולים לברוח לכם לסוף שבוע במקום נסתר באופן ספונטני. מצד שני, זה לא אומר שלזוגות נשואים אין אפשרויות לשמור על הגחלת הרומנטית בניהם. אתם יכולים להרשות לעצמכם לנסוע ללילה אחד מחוץ לבית.

מאת: idioo123אנימציה02/06/133025 צפיות
פה אני ימליץ על מספר סרטים מומלצים לצפייה ישירה

מאת: מורן אופיראנימציה17/10/128095 צפיות
בשנה האחרונה החלטתי שברצוני לקשט מחדש את קירות ביתי. אבל כוונתי לא הייתה לקנות יצירה רגילה אלא ליצור יצירה שונה. חיפוש קצר באינטרנט גילה לי שיש שפע של אפשרויות זולות ומיוחדות כגון פוסטרים מיוחדים וכך גיליתי שישנה אפשרות לבחור אישית את עיצוב התמונה ואף לקחת תמונות אישיות כגון תצלומים שצילמתי בפרו. אכן, הודות לשיטות מתקדמות אפשר בהחלט ליצור עיצובים מקוריים על הרבה משטחים כמו תיקים וספלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאנימציה03/06/128301 צפיות
סרטוני הדרכה מטרתם לסייע לך בהעברתם של מסרים חשובים לקהל צופים. חשוב מאוד להכין סרטוני הדרכה באופן מקצועי ומכובד ועל מנת לעשות זאת נכון להשתמש בשירותי חברה הבקיאה בנושא ושיש לה ניסיון

מאת: lironאנימציה23/04/128236 צפיות
אנימציה נחלקת לשלושה סוגים. כל אנימטור מתמחה בסוג אנימציה מסויים ומתמקצע בו. האנימציה הראשונה היא האנימציה הקלאסית, אשר נפתחת בצורת לוח סיפור.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica