חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשצריכים מונית עם נהג- זה ריידר

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/20162084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

המתנה למונית יכולה להיות מייגעת ומשגעת חושים..

בשנה האחרונה יש כאלו שהרימו את הכפפה במטרה להפוך את חווית הנסיעה במונית וההמתנה לה לקצת פחות טראומטית. אותם אנשים הם אלו שהשיקו לנו בשנה האחרונה את אפליקציית ריידר.

אפליקציית ריידר היא אפליקציית הזמנת מוניות פשוטה וידידותית למשתמש, מטרתה היא לספק לכם את המונית הקרובה ביותר למיקום ההזמנה שלכם (לא משנה איפה תהיו ובאיזה שעה ביום ההזמנה תתבצע).

המפתחים והבעלים של האפליקציה הם צוות מנוסה בתחום המשלב בין טכנולוגיה לבין תחבורה והם אלו שמעתה והילך יגרמו לכם לשבת במושב האחורי של המונית ולא להפסיק לחייך.

ניתן בשנים האחרונות לראות מגמה הולכת וגדלה של פיתוח אפליקציות שהמטרה שלהן לקשר בינכם לבין נהגי מוניות כדי להפוך את תהליך הזמנת המונית להרבה יותר יעיל- בעיקר מבחינת זמן המתנה. המטרה של ריידר היא דומה אך משודרגת יותר- היא נועדה גם כדי לחסוך לכם זמן המתנה יקר ובזבוז זמן נוסף בחיפוש אחר תחנת מוניות שמצויה בקרבת מקום, אך גם בהפיכת כל החוויה להרבה יותר איכותית. מה הכוונה איכותית?

בשונה מאפליקציות אחרות, אפליקציית ריידר פועלת בשיתוף פעולה עם תחנות מוניות סדירות ומוכרות והנהגים שעובדים במסגרת ריידר הם אותם נהגים הפועלים תחת קורת הגג של אותן תחנות מוניות, כך שבמקרים שבהם ישנן לצורך העניין תלונות או הצעות ייעול, יש מענה אנושי בתחנת המוניות שיספק לכם את שירות הלקוחות שאתם מפעם לפעם זקוקים לו.

אפליקציית ריידר החלה את דרכה כבר בשיתוף פעולה עם תחנות המוניות המובילות ביותר בארץ וכלל שהזמן עובר יותר ויותר נהגים ותחנות נוספות מצטרפים לשיטת העבודה היעילה שהנחילה ריידר בשוק תחבורת המוניות בארץ. את האפליקציה ניתן להוריד לכל סמרטפון ובמידה ובעת השימוש באפליקציה אין לכם תקשורת אינטרנט, ההתקשרות משתנה להתקשרות טלפונית וניתן להמשיך בתהליך ההזמנה

 



תגיות המאמר: ריידר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/09/162167 צפיות
בערים מרכזיות בעולם ובמרכזי סחר ותרבות בערים מרכזיות כמו ניו יורק, תל אביב, לונדון, פריז ועוד, רבים מבין משתמשי הדרך הם נהגי מונית שמסיעים בכל יום מיליוני נוסעים לפגישות עסקים, לביקורי משפחה, לבילויים או בכל יציאה מהבית.. אותם אנשים שמשתמשים קבוע בשירות של 'טקסי' הם אנשים שמבחינתם המונית היא הרגליים שלהם..

מאמרים נוספים בנושא אנימציה

מאת: גיאאנימציה14/11/162216 צפיות
כולנו חיים חיי שגרה. אנחנו עובדים, מתרוצצים אחר הילדים, מתמודדים עם אינסוף מטלות ועם רשימת סידורים שנראית כאילו היא מתארכת במקום להתקצר. בתוך השגרה הזו אנחנו זקוקים, באופן טבעי, לחוויות קצת שונות, לזמן שהוא רק שלנו, הזדמנות לצאת מהשבלונה שהיא אולי נוחה מאוד, אבל עשויה להיות גם שוחקת למדי. זוהי בדיוק הסיבה לכך שגברים רבים, וגם לא מעט נשים, פונים לעיתים רבות לקבלת שירותי ליווי, בוודאי כאשר ישנה אפשרות להזמנת נערות ליווי עד אליך. זהו פתרון נהדר למי שחי לבדו ומעדיף להימנע מיציאה מהבית (או לחלופין מי שגם כך זמנו קצוב והוא מעדיף לנצלו בחוכמה) או למי שמבלה ערב אחד, או סופשבוע שלם ללא בת הזוג ומרגיש שהוא צריך שינוי, ולו רק לכמה שעות טובות.

מאת: orya peryאנימציה03/12/151971 צפיות
חיי היומיום שלנו מורכבים מרצף של מטלות, שלעיתים נראה שהוא בלתי נגמר- עומס של עבודה במשרד, להביא את הילדים מבית הספר, להביא אותם לחוגים אחר הצהריים, לעשות קניות לבית, לנקות את הבית.... כל המטלות הללו נחוצות לתחזוקת הבית והמשפחה, אבל העומס הגדול יכול לפגוע בחיי הזוגיות שלכם. עכשיו, כשאתם מנהלים משק בית, אתם כבר לא יכולים לברוח לכם לסוף שבוע במקום נסתר באופן ספונטני. מצד שני, זה לא אומר שלזוגות נשואים אין אפשרויות לשמור על הגחלת הרומנטית בניהם. אתם יכולים להרשות לעצמכם לנסוע ללילה אחד מחוץ לבית.

מאת: idioo123אנימציה02/06/133019 צפיות
פה אני ימליץ על מספר סרטים מומלצים לצפייה ישירה

מאת: מורן אופיראנימציה23/10/128231 צפיות
אמת ויציב, קיימים הרבה מאוד מוסיקאים שיודעים לנגן כראוי ומנגנים בהרכב מוזיקאלי מוצלח. אך אע"פ כן, בשביל להיות מסוגלים להצליח בעולם זה ולהגיע לגבהים חדשים, מומלץ לפני הכל להכיר היטב את הכלי שבו מתמחים. ועל כן, כדאי להבין גם את הכלי עליו מנגנים וגם את סודות התיאוריה שקיימת. אחרי הכול, ע"מ ליצור סאונד חדש ולפרוץ הלאה כדאי מאוד לדעת לא רק לבצע סאונדים שלהקה אחרת בראה, כי אם להצליח ללמוד כיצד ליצור משהו חדש.

מאת: מורן אופיראנימציה17/10/128092 צפיות
בשנה האחרונה החלטתי שברצוני לקשט מחדש את קירות ביתי. אבל כוונתי לא הייתה לקנות יצירה רגילה אלא ליצור יצירה שונה. חיפוש קצר באינטרנט גילה לי שיש שפע של אפשרויות זולות ומיוחדות כגון פוסטרים מיוחדים וכך גיליתי שישנה אפשרות לבחור אישית את עיצוב התמונה ואף לקחת תמונות אישיות כגון תצלומים שצילמתי בפרו. אכן, הודות לשיטות מתקדמות אפשר בהחלט ליצור עיצובים מקוריים על הרבה משטחים כמו תיקים וספלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאנימציה03/06/128298 צפיות
סרטוני הדרכה מטרתם לסייע לך בהעברתם של מסרים חשובים לקהל צופים. חשוב מאוד להכין סרטוני הדרכה באופן מקצועי ומכובד ועל מנת לעשות זאת נכון להשתמש בשירותי חברה הבקיאה בנושא ושיש לה ניסיון

מאת: lironאנימציה23/04/128234 צפיות
אנימציה נחלקת לשלושה סוגים. כל אנימטור מתמחה בסוג אנימציה מסויים ומתמקצע בו. האנימציה הראשונה היא האנימציה הקלאסית, אשר נפתחת בצורת לוח סיפור.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica