חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזוקת מצבות קבורה

מאת: רונייהדות24/09/20091102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד המראות השכיחים ביותר בכל בית עלמין בישראל הוא ריבוי של מצבות קבורה מוזנחות, מלוכלכות ובלתי קריאות אשר עומדות שנים רבות ללא תחזוקה נאותה. מראה של מצבות קבורה אשר מכוסות באבק, עשבים ולכלוך מבזות את הנפטר ומהוות מפח נפש למשפחה אשר פוקדת את חלקת הקבר מספר פעמים בשנה או באזכרה השנתית. לצערנו, מראה זה הופך לשכיח ככל שמספר המצבות בבתי העלמין גדל מידי שנה.

איך ניתן לחדש מצבות בבתי עלמין ?

אחת הדרכים להימנע מכך היא לחדש את המצבה ולדאוג באופן שוטף לניקיונה. כמו כן, ישנן חברות אשר מתמחות בנושא ומאפשרות לך לקבל הרבה מאוד שקט נפשי במינימום השקעה. בדרך כלל, החברות יציעו לך טיפול כולל אשר מכיל ליטוש המצבה ( במקרים קיצונייים ), ניקוי סביבת המצבה, ניכוש עשבים מסביבת המצבה, הדלקת נר נשמה לעילוי נשמת הנפטר ועוד שלל פתרונות יצירתיים.

פתרונות אלה אידיאליים למשפחות אשר לא מתגוררות ליד מצבות יקירהם, לאוכלוסיות מבוגרות אשר מתקשות בנושא או משפחות אשר מתקשות להפנה לנושא עקב אורך החיים התובעני שאנו מנהלים ביום יום.

תחזוקת מצבות זה מתן כבוד אחרון לנפטר

תחזוקה של מצבות קבורה בבתי עלמין בישראל היא דרך ההנצחה העיקרית של הנפטר. בדרך זו, ילדיו, נכדיו או מכריו של הנפטר יכולים לכבד את הנפטר בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים. כמו כן, בנוסף לתחזוקה השוטפת ניתן להוסיף למצבה הקבורה מספר אלמנטים ויזואליים או כתובות ייחודיות אשר ייחדו את המצבה משאר המצבות במקום ויקנו לה מראה שונה, בלעדי ומיוחד.

במידה ואתה מעוניין בשירותי הנצחה, ניתן ליצור קשר עם ג'קי אשר מנהל את חברת ג'קי חידוש מצבות תוך הקפדה על מתן שירות איכותי, מקצועי ואמין. ג'קי מנהל את החברה מתוך תחושת שליחות אמיתית אשר מיועדת להנצחת אהוביך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני מנעולן מוסמך אשר מעניק שירותי מנעולן בקרית ביאליק, מנעולן בנשר ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102633 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195559 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195643 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195598 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195618 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica