חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שווה להשקיע בלימודים על מנת להצליח בהמשך החיים

מאת: אריאל כהןבגרויות11/06/20121142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


זה לא משמעותי אםהרגע סיימתם ללמוד בתיכון או שהפכת עכשיו לאזרחים – סביר להניח שתרצו להתחיל לרכוש השכלה במוסד להשכלה גבוהה ולהתחיל את המסלול אל עבר עתידכם כבעלי מקצוע מבלי להפסיד הרב מאד זמן. אבל מה מתאים לי ללמוד? איפה כדאי להשקיע הכי הרבה זמן? במידה ואתם כרגע תלמידים בבית ספר – על איזה שיעורים עדיף לשים פוקוס?
במאמר זה בחרנו לבחון כמה תנאי סף בשביל התקבלות ללימודי השכלה גבוהה ולהסביר עליהן טיפה יותר – על מנת שיהיה פשוט יותר לבחור היכן משקיעים.

באילו תחומים מומלץ להשקיע?

נכונה היא האמירה – מי שמשקיע בתיכון ועובר את מבחני הבגרויותכמו שצריך בציון טוב יש לו את רוב הפרמטרים שצריך בשביל להשתלב באקדמיה. מתקבל על הדעת לחשוב שישנן תחומי לימוד יותר מרכזיים ממקצועות רבים אחרים – ואם יש דברים שאפשר ללמוד בכל החומרה והמוטיבציה – מובן מאליו שיהיו גם מקצועות שיש אפשרות ללמוד מעט יותר ולהתקדם הלאה.
בין השיעורים המהותיים מומלץ לציין שיעורי מתמטיקה, לימודי אנגלית ושפות אחרות, לשון עברית ולימודי השפה כבסיס, ומעבר לזה כל סטודנט והעדפותיו. מי שרוצה להיכנס לתחומי הלימוד בתחום של המדעים, מומלץ שישקיע במקצועות כמו לדוגמא כימיה ויגביר את כישוריו במתמטיקה והשפה האנגלית. מי שמעוניין לימוד ממקצוע מהתחום ההומני ההומני, ירצה לנסות מקצועות לימוד כמו פסיכולוגיה ומדעי החברה. ראוי לחפש לפני ההרשמה מה הן תנאי הקבלה בכל פקולטה בעבור כל תחום ולאחר מכן לקבוע במה כדי להשקיע.

באיזה דרך כדאי להתכונן לקראת הבגרויות כמו שצריך?

כפי שכבר נאמר, גם סוגי הבגרויות שונים אחד מהשני במידת החשיבות שלהן. מלבד למה שניתן במוסדות הלימודים העל יסודיים, אנשים רבים מחליטים לצלוח את הבגרויות בצורה המצויינת ביותר עוד בפעם הראשונה או לשפץ תחומים נקודתיים בדיעבד, רק בתום השירות בצה"ל למשל. בעקבות שהבנו מה משמעותי ומה להתכונן בו כדי להתקבל לאן שמבקשים – ועוד זקוקים לסיוע, מתאפשר ללנסות למצוא באינטרנט מוסדות שמשווקות עזרה למבחני הבגרויות בצורה ספציפית.
חברות כמו איי קיו בגרויות לדוגמא משווקות קורסים להכנה למבחן הבגרות במקבץ אדיר של קורסי לימוד, מרכזיים יותר או פחות. כל בן אדם ביכולתו להתקשר עם אחת החברות שמכינות למבחן הבגרות ולהפיק תועלת מגישה מעט אחרת שמשלימה את החומר הנלמד בבית הספר (לפרקים רמת הלימוד ממש אינה מספיקה).

לאיזו תכלית מיועד מבחן פסיכומטרי?

למרות שיש חילוקי דעות רבים בנוגע להכרחיות של הבחינה הפסיכומטרית, עדיין מדובר בשיטה הפופולרית יותר מכל. גם כאן המשמעות היא שהסטודנט יחרוש לבד, אולם זה לא תמיד מתאים ופשוט. מסגרות לימוד כמו לדוגמא היי קיו פסיכומטרי ואחרים מציעים קורס לימוד שלם הכולל חזרה על שאלות וחומרי הלימוד – בגלל שמי שמחויב לציון פסיכומטרי טוב בכדי להתקבל לתוכנית לימודים לא יהיה חסום בשום דרך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131324 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131854 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214094 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214040 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173113 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149557 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132235 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131920 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131877 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica