חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרושים: אנשים שנמאס להם מהעבודה

מאת: NLP-PLUSעבודה וקריירה - כללי12/06/20121576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם יום העבודה שלך משעמם אותך, נמרח ולא נגמר, וחולף בזכות הפייסבוק והפסקות קפה עם חברים לעבודה? או אולי מהרגע שנכנסת ועד שיצאת היית בלחץ, לא הרמת את הראש מהעבודה, בקושי הספקת לשתות משהו, או לבקר בשירותים, וכשמגיע הזמן ללכת הביתה התחושה היא כאילו סחטו ממך את כל האנרגיה ולא תרמו לך דבר?

50% מעובדים היו שמחים להחליף את מקום העבודה  או לעשות הסבה מקצועית

אם זיהית את עצמך באחת משתי הסיטואציות המתוארות, הנך בחברה טובה. למעשה יותר מחמישים אחוז מהאנשים העובדים היו שמחים להחליף את מקום העבודה שלהם או לעשות שינוי מקצועי. רובם מתנחמים במחשבה שמדובר בצרת רבים, ומספרים לעצמם שגם אם יחליפו מקום עבודה יתכן כי תוך זמן קצר מה שלא אהבו בעבודה הקודמת עלול לחזור על עצמו. נשמע מדהים, נכון? מליוני אנשים שמעבירים מידי יום שעות ארוכות בתחושה של חוסר מיצוי וחוסר סיפוק והם מקבלים זאת כאילו מדובר בגזרה משמים שיש ללמוד לחיות איתה. האמת היא שאין מדובר בכוח עליון אלא בטבע האנושי. בני האדם שואפים לביטחון ולודאות, ופעמים רבות המציאות המוכרת, גם אם אינה אופטימלית, עדיפה בעינינו על שינוי ומעבר אל הלא-נודע.

ומה אם היתה דרך להתמודד עם אי הודאות, לשלוט במחשבות שמרפות את ידינו ולספק לעצמנו לא רק ביטחון אלא גם דרך, אסטרטגיה ושקט נפשי? מה אם היתה דרך לעבור דרך שינויים בקלות ובנוחות, ללא פחד? איפה נרשמים, הייתם שואלים?

כיצד לעשות הסבה מקצועית מוצלחת ?

ובכן, לפני האיפה, כדי לדבר על ה-מה. ודאי שמעת על NLP, הכלי שמאפשר לנו לרתום ולנהל את כוח של המוח למטרותינו ולטובתנו. כלומר, כלי ה NLP  מאפשרים לנו "לתכנת" מחדש את "מערכת ההפעלה" שלנו על מנת שתתאים לצרכים העכשוויים שלנו, באמצעות טכניקות מדויקות ויישומיות, המאפשרות להשיג תוצאות בזמן קצר ולהשיג פריצת דרך לשינוי בתחומי חיים שונים. השיטה קיימת כבר עשרות שנים וממשיכה להתפתח, להשתלב בתחומים רבים ולספק פתרונות מגוונים ואפקטיביים. מומחי NLP  משמשים כיום בתפקידי מפתח בעולם העסקים, התקשורת, הממשל ועוד, ואילו אחרים מפנים את מיומנותיהם לתחומים הטיפוליים, בהם ה- NLP  מאפשר להשיג תוצאות מרשימות ואף פריצת דרך בפרקי זמן קצרים.

לימודי NLP לפני שינוי מהותי, כגון שינוי קריירה או הסבה מקצועית, יקלו מאוד על ביצוע הצעד. בראש וראשונה מספק הNLP  ארגז כלים זמין לטיפול ואימון עצמי - שליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגויות הנגרמות כתוצאה מהן. לימוד כלים אלה מאפשר להיפרד מהרגלים, פחדים ואמונות מגבילות, אשר עוצרים בעדינו מלהתקדם ומשאירים אותנו במקום שאינו חיובי עבורנו. כלי ה NLP יהפכו את מהלך שינוי הקריירה משאיפה רחוקה ובלתי מושגת למהלך אשר נמצא בהישג יד. למעשה, יעילות הכלים היא כה מרשימה, עד כי תוך כדי הלימודים חלק מהלומדים בוחרים להמשיך ולהתמחות בשיטה ולהפוך את ה NLP  לקריירה החדשה שלהם.

לימודי NLP
כדאי לבחור וללמוד NLP  במקום מוכר, בעל תעודת הסמכה בינלאומית, המאפשר למבקשים זאת המשך התמחות ומסלול למטפלים. ב NLP PIUS תלמדו NLP עדכני ומדוייק, כפי שמלמדים בחו"ל אצל מפתחי השיטה ותזכו בתעודת הסמכה המוכרת ע"י הקהילה העולמית. השיעורים ב NLP PLUS מועברים על ידי ארבע מנחות שונות, כולן בעלות ניסיון רב הן בהעברת הידע והן בטיפול, דבר המאפשר חשיפה לסגנונות עבודה שונים ומגוונים. הקורסים משלבים הרצאות בהן מועברות הוכחות מדעיות מתחום חקר המוח, על ידי ד"ר דן יניב, מרצה מן המניין באוניברסיטת חיפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

NLP-PLS - מרכז ארצי ללימודי NLP ו- דמיון מודרך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת NLP-PLUS

מאת: NLP-PLUSאימון לאיכות חיים17/01/122062 צפיות
ה- NLP מתמקד בחקר החוויה הפנימית של האדם. המוח מתייחס לדיבור פנימי כאל 'אמיתי' ממש כאילו מישהו אחר מדבר אלינו. מה ההשפעות של דיבור פנימי שלילי ומה עושים ?

מאת: NLP-PLUSאימון אישי29/05/111357 צפיות
NLP משמש כשיטת טיפול בפני עצמה אך ניתן לשילוב בשיטות טיפול שונות מסורתיות או אלטרנטיביות. מה היתרונות של NLP למטפלים ? מה ההכשרה הנדרשת ?

מאת: NLP-PLUSהתמודדות עם מצבי לחץ26/01/111554 צפיות
מקובל לחשוב על טראומות תמיד בהקשר של אסון, תקיפה, תאונה או פיגוע. אך טראומה הינה כל חוויה הנתפסת כאיום קיומי כאשר אין כביכול כל תועלת בפעולה.

מאת: NLP-PLUSהתמודדות עם מצבי לחץ08/12/101404 צפיות
טיפול בטראומה בעזרת כלי הNLP הוכח כיעיל ונרכש על ידי יותר ויותר מטפלים ועל ידי עובדים בסביבות בעלות פוטנציאל סיכון.

מאת: NLP-PLUSאימון לאיכות חיים30/11/101631 צפיות
שיטת ה- NLP, מספקת פתרון זמין ופשוט לביצוע שינוי מהיר ואיכותי. מה זה בדיוק NLP ? למי מתאימה שיטת ה- NLP

מאת: NLP-PLUSאימון מנהלים08/11/101349 צפיות
אנשי עסקים ומנהלים רבים נעזרים בטכניקות שונות של דמיון מודרך ו NLP בכדי לשפר את התנהלותם היומיומית ולנצל את הזמן בצורה יעילה יותר.

מאת: NLP-PLUSאימון לאיכות חיים28/10/101352 צפיות
שיטת ה NLP מאופיינת בהשגת מטרה תוך זמן קצר. לפניכם הדגמת שאלות מכוונות תוצאה, מתוך תהליך הנחיה אמיתי בכלי ה- NLP

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187363 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187522 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187467 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188010 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179602 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica