חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

NLP - כלי מקצועי למטפלים ומאמנים אישיים

מאת: NLP-PLUSאימון אישי29/05/20111358 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

NLP ככלי עבור מטפלים

ה- NLP משמש כלי טיפולי העומד בפני עצמו. יחד עם זאת, העובדה שהוא מורכב מיחידות מודולריות הניתנות להפרדה, מאפשרת את שילובו עם טכניקות מסורתיות, חדישות או אלטרנטיביות.
יתרונו של ה - NLP הוא ביכולת לסייע באופן מיידי למטופלים, ובמתן מענה מיידי במקרים של טראומה, פוביה, אובדן ועוד. בתחום האימון האישי והאימון העסקי, NLP בשילוב דמיון מודרך מוכר ככלי היעיל ביותר והמוצלח, להשגת שינויים עמוקים בזמן קצר.

מה היתרונות של טיפול ב- NLP ?

ל- NLP יתרונות רבים ומשמעותיים. ראשית, הוא טיפול מכוון מטרה. כך שאין מפגשים מיותרים והעבודה יעילה וממוקדת עד להשגת המטרה. שנית, כלי ה- NLP מתבססים על היכולות הטבעיות ואופן הפעולה הטבעי של המוח ולכן משיגים תוצאות מעולות בזמן קצר ללא מאבק, ללא שיעורי בית או תהליכי למידה וטרנספורמציה מאומצים.

ה- NLP מספק גם כלים המאפשרים שינוי מתוך דיסוציאציה (ניתוק רגשי) ולכן מתאים מאד לטיפול בטראומות וחרדות מבלי להעביר את המטופל תהליך רגשי סוחט ומדכא בזמן עיבוד החוויות הקשות.

מה ההכשרה הנדרשת לטיפול ב- NLP ?

תחום ה- NLP הינו תחום שאינו מוסדר וכללי ההסמכה בו אינם קבועים ומשתנים ממקום למקום, גם בארץ וגם בעולם.
למרות זאת, ישנו מדרג פשוט של שתי דרגות הסמכה ומדרג זה מופיע ברוב בתי הספר: קורס NLP למתחילים הנקרא NLP Practitioner, וקורס למתקדמים הנקרא NLP Master Practitioner.

קורס המתחילים יכול להיות מוצג כבעל אוריינטציה טיפולית בבתי ספר מסוימים ועם זאת עדיין אינו מספיק לפיתוח יכולות טיפוליות מספקות בתחום.
גם כאלה שהסמכתם היא של הקורס המתקדם, יש לבדוק היטב היכן למדו ואם עברו הכשרות NLP מקצועיות נוספות וחשובות כגון Time-Line Therapy וטיפול בטראומות בכלי ה- NLP. וכמו בכל סוג של טיפול, המלצות הן דבר חשוב ביותר. חפשו המלצות מאנשים שעברו תהליך טיפולי בכלי ה- NLP ושביעות רצונם מהמטפל/ת, מהתהליך ומהתוצאות שהביא רבה. גם בתי הספר השונים יודעים לתת המלצות על בוגרים שהוכשרו תחת קורתם והינם מטפלים טובים ויעילים.

היכן לומדים NLP?

לשמחתנו הגדולה ישנם בתי ספר רבים כיום ללימוד שיטת ה- NLP. לכל בית ספר גישה מעט שונה ומקורות בינלאומיים מעט שונים. הדרך הטובה ביותר להחליט היא להגיע להרצאות פתוחות וערבי מבוא שמקיימים הגופים השונים על מנת להתרשם.

נקודות מומלצות לבדיקה:

תנאי הסביבה במקום הלימודים: ניקיון, נוחות, כסאות סטודנט המאפשרים כתיבה נוחה בשיעור, חנייה, אביזרי לימוד מתקדמים כגון מקרן, מחשב המחובר לאינטרנט וכו'.

חומרי הלימוד: חפשו חוברות או קלסרים המאפשרים למידה יעילה גם בקורס עצמו וגם לאחריו - כאלה המלווים גם במאמרים וחומרי רקע עשירים.

העשרה: בית ספר ל NLP שמעניק מלבד הכשרה בתחום, גם הרצאות אורח מפי אנשי מדע הרלוונטיות לחומר הנלמד.

וכמובן, איכות המרצים/מרצות: מרצים ומרצות מנוסים שהוכשרו בחו"ל ולא רק בבית הספר בו הם מלמדים, וכאלה שבידם ניסיון מקצועי עשיר בהכשרה ובהדרכה, וכן - גם בטיפול בשיטה. הכימיה האישית עם המרצה חשובה מאד גם היא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

NLP-PLS - מרכז ארצי ללימודי NLP ו- דמיון מודרך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת NLP-PLUS

מאת: NLP-PLUSעבודה וקריירה - כללי12/06/121579 צפיות
50% מעובדים היו שמחים להחליף את מקום העבודה או לעשות הסבה מקצועית. מהי הדרך לעבור שינויים בקלות ובנוחות, ללא פחד?

מאת: NLP-PLUSאימון לאיכות חיים17/01/122063 צפיות
ה- NLP מתמקד בחקר החוויה הפנימית של האדם. המוח מתייחס לדיבור פנימי כאל 'אמיתי' ממש כאילו מישהו אחר מדבר אלינו. מה ההשפעות של דיבור פנימי שלילי ומה עושים ?

מאת: NLP-PLUSהתמודדות עם מצבי לחץ26/01/111554 צפיות
מקובל לחשוב על טראומות תמיד בהקשר של אסון, תקיפה, תאונה או פיגוע. אך טראומה הינה כל חוויה הנתפסת כאיום קיומי כאשר אין כביכול כל תועלת בפעולה.

מאת: NLP-PLUSהתמודדות עם מצבי לחץ08/12/101404 צפיות
טיפול בטראומה בעזרת כלי הNLP הוכח כיעיל ונרכש על ידי יותר ויותר מטפלים ועל ידי עובדים בסביבות בעלות פוטנציאל סיכון.

מאת: NLP-PLUSאימון לאיכות חיים30/11/101632 צפיות
שיטת ה- NLP, מספקת פתרון זמין ופשוט לביצוע שינוי מהיר ואיכותי. מה זה בדיוק NLP ? למי מתאימה שיטת ה- NLP

מאת: NLP-PLUSאימון מנהלים08/11/101350 צפיות
אנשי עסקים ומנהלים רבים נעזרים בטכניקות שונות של דמיון מודרך ו NLP בכדי לשפר את התנהלותם היומיומית ולנצל את הזמן בצורה יעילה יותר.

מאת: NLP-PLUSאימון לאיכות חיים28/10/101353 צפיות
שיטת ה NLP מאופיינת בהשגת מטרה תוך זמן קצר. לפניכם הדגמת שאלות מכוונות תוצאה, מתוך תהליך הנחיה אמיתי בכלי ה- NLP

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213627 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205258 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica