חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת ליברה - הכרות

מאת: דניאל סמלסוןרפואה משלימה26/09/20091869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שיטת ליברה - הכרות

ליברהליברה הינה שיטת טיפול אשר מאזנת את תפקוד שרירים ומיקום של חוליות בעמוד השדרה, ע"י גישה אל מקור האנרגיה שלהם. הטיפול פותח ע"י דניאל גולד, לאחר שנות טיפול רבות

בבסיס השיטה קיימת התבוננות מעמיקה על הצורה בא אנו מניעים ומתפעלים את גופנו. ניתן לראות בברור כי כאשר אנו פועלים בצורה הלא נכונה, מאמצים מנחי גוף שגויים ועוד, הגוף נוטה לצאת מאיזון.

עקב פעילותנו היום יומית, מערך השרירים משתנה ויוצר עומס בצד אחד של הגוף. כאשר אנו מתבוננים בגופנו, אנו מתייחסים ראשית אל עמוד השדרה כאל קו אמצע הגוף ובהשוואה אליו שרירי הגוף, מופיעים בצורה זהה משני צידי הגוף.

העומס מושך את עמוד השדרה ממקומו והחוליות מתחילות לנוע ממקומן הטבעי. שרירי היציבה, "זוקפי הקומה" אמורים לפצות על משיכה זו אך אין להם מספיק כח. כתוצאה מתזוזת החוליות נוצר לחץ על קצות העצבים הצמודים לחוליה ומשודרת תחושת כאב או אי נוחות אל האזור בגב. מכיוון שהעצבים יוצאים מכל חוליה וחוליה ומעצבבים את כלל שרירי הגוף, ניתן לראות כי תזוזת חוליה ולחץ על העצבים יכול לשדר תחושת כאב אף אל מפרק או שריר מרוחק כגון מפרק הכתף, הברך וכו'.

בנוסף, מכיוון שהעצבים אלו מעצבבים אף את האיברים הפנימיים, יכול להיגרם חוסר תפקוד של איבר מסוים כגון: בעיות נשימה, מעי רגיז ועוד.

ע"י איזון החוליות האחראיות לעצבוב האיבר הסובל, ניתן להקל ואף לפתור את הבעיה.

ליברה משתמשת גם בטיפול מרידיאני (בדומה לרפואה הסינית), ניתן להשתמש בכך על מנת להקל על בעיות מערכתיות ופנימיות, מעבר לבעיות שרירים ושלד

אבחון וטיפול בחוליות בעמוד השדרה:

המטפל מניח את שתי ידיו על הזיז הגבי של חוליות עמוד השדרה, ובודק את מיקומו. כאשר חוליה נעה ממקומה, הדבר מתרגם לתזוזה קטנה של הזיז הגבי לצד מסוים, המטפל מרגיש זאת. כעת המטפל מניח את אצבעותיו על החוליה, בצורת פלוס ומינוס אנרגטי, משדר את הכוונה אל השרירים המקיפים את החוליה ומבקש מהמטופל לבצע תנועות עדינות עם גופו. תנועות אלו הן המחזירות את החוליה למקומה. כך למעשה המטופל מקבל חלק שוווה ובולט בתהליך הריפוי. טיפול זה מציף את מודעות המטופל אל מקור הבעיה, ואף מחנך אותו לחפש חוסר איזון זה בחיי היומיום שלו, ובהמשך לטפל ואף למנוע אותו בעצמו..

בדיקת איזון כוח השרירים

בדיקה זו דומה לבדיקה המתבצעת בשיטת הקינסיולוגיה. לאחר שהמטפל מוצא אילו שרירים לא מאוזנים, הוא מחזיר אותן לתפקוד מלא באמצעות שימוש במרידיאנים ובנקודות טיפול נוספות. הטיפול עדין ונעים, לא גורם לכאב, ומתבצע בלבוש מלא

 

כל אשר נכתב ונאמר במאמר זה ובכל המאמרים המפורסמים עי דניאל סמלסון ומרכז החיוך הפנימי מובאים כמידע בלבד, הדברים אינם מובאים כעצה ואינם תחליף לייעוץ וטיפול רפואי מוסמך אצל רופא קונבנציונאלי.

קורס ליברה המוצע במרכז החיוך הפנימי

במרכז החיוך הפנימי, ביצעתי התאמה של שיטת ליברה והקורס על מנת להוציא את המיטב ולהציגה למטפלים מכל התחומים כולל מטפלים שלא עוסקים כלל במגע. גם מטפלים "רוחניים" נתקלים בכך שאזורים מסוימים בגוף מגיבים בכאב לחסימות אנרגטיות. שיטת ליברה קלה מאוד למימוש ואינה דורשת מהמטופל להתפשט, או מהמטפל לשנות משהו מהטיפול האנרגטי הרגיל שלו.

קורס ליברה מיועד למטפלים מכלל התחומים וכולל 20 מפגשים. במהלך קורס ליברה נעבור בצורה מפורטת על כל שרירי הגוף ונלמד על הבעיות מהן הם סובלים וכיצד לאזן אותם. כמו כן נטפל בצורה יסודית בחוליות עמוד השדרה ונראה אילו בעיות החוליות גורמות. קורס ליברה כולל תרגול רב יחד עם ידע תאורטי נרחב.

מאת: דניאל סמלסון, מטפל בדיקור סיני ומנהל מרכז הכשרה לטיפולי מגע "החיוך הפנימי" - המרכז לאומנויות הריפוי ומודעות עצמית.
אתר הבית 
www.inner-smile.co.il       
דניאל סמלסון 052-5477567

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל סמלסון
מטפל בדיקור סיני ומנהל את מרכז ההכשרה לטיפולי מגע "
החיוך הפנימי"
המרכז מוכר ע"י האיגוד למקצועות העיסוי בישראל
אתר הבית:  http://www.inner-smile.co.il
טלפון: 052-5477567

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל סמלסון

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213940 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201556 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201468 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201355 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191647 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181652 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica