חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גבות- מה אומרות עינייך מאת קארין מרציאנו?

מאת: קארין מרציאנוקוסמטיקה27/09/20091498 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נהוג לומר כי 'העיניים מספרות הכל'. את כועסת, שמחה או מאושרת, זה ישתקף קודם כל בהבעה שלך. ומכיוון שלגבות חלק מרכזי בהבעת הפנים חשוב שיהיו מעוצבות כראוי.

מרבית מהפונים לטיפולי גבות אינם ממש מודעים לעובדה זו, והדרישה היא בדרך כלל ליצור סדר, בשערות הגבה כלומר למרוט קצוות ושערות בולטות, או במילים אחרות: 'לנקות'.

עם זאת, עיצוב גבות נכון ומקצועי יכול לייצר הבעה שונה לפנים ולתקן פגמים. בהינף פינצטה אף ניתן לרכך פנים  בעלות מראה קשוח, וליצור תדמית חדשה רק מהגבות.

יש מספר כללים שצריך לזכור לפני שמגיעים לקוסמטיקאית לעיצוב גבות והחשוב שבהם הוא שלא משנה לאיזה כיוון תחליטו לקחת את העיצוב, חשוב מאוד שהגבות ישארו במסגרת המבנה הטבעי שלהן. קארין מרציאנו, קוסמטיקאית ובעלת מכון הקוסמטיקה "קארין מרציאנו" מסבירה כי "לא ניתן ליצור תדמית חדשה על ידי גבות שאינן נראות טבעי, זה מורגש היטב כלפי חוץ ולא מצליח לייצר את האפקט הרצוי".

אז איך יודעים איזו גבה תיראה טבעי ואיזו לא? "חשוב מאוד להכיר את מבנה הפנים ואת צורת הגבה הטבעית על מנת לעצב גבה שתעדן פגמים אך עדיין תישאר במסגרת המראה הטבעי", אומרת מרציאנו.

חשוב להגדיר מראש מה אנו מעוניינים לשדר על מנת שנוכל לעצב את הגבות בהתאם.

מי שתרצה להשיג מראה רך יותר תוכל לעצב גבות בסגנון מעוגל שיסייעו בהסתרת סנטר חד, ובכך יכולות לרכך את מראה הפנים.

מי שתרצה דווקא להאריך את מראה הפנים יכולה להשיג זאת על ידי גבה בעלת זווית משולשת. חשוב לציין כי אסור להגזים וזווית חדה מידי תיראה בלתי טבעית. גבות בסגנון מפותל יכולות לייצר מראה המשדר ביטחון עצמי ומקצועיות, ולנשים המחזיקות במשרות ניהוליות או שמעוניינות להגיע אליהן כדאי לשקול עיצוב שכזה בהתאם למראה הפנים.

אילו סוגי גבות מתאימות למבני הפנים השונות? מרציאנו מונה מספר מקרים שכיחים:


-עבור בעלי מבנה פנים חד יתאימו במיוחד גבות עבות ושטוחות, היתרון של גבות אלו שהן מצליחות להעניק לבעלי מבנה הפנים החד מראה צעיר וטבעי.

- לבעלות מבנה פנים ארוך תתאים, גם כן, גבה שטוחה המעניקה לפנים מראה מעוגל יותר ואף מבליטה את העיניים. טעות לחשוב כי גבה עם זווית מתאימה לבעלות פנים ארוכות מכיוון שהיא תיצור דווקא אפקט שלילי ותאריך את הפנים יותר.

-מי שניחנה בפנים עגולות תוכל להתאים לעצמה גבה משולשת שתאפשר להעניק לפנים מראה ארוך וצר יותר.
- גבה משולשת כדאי להתאים לבעלות מבנה פנים מרובע, וכדאי מאוד להימנע מגבות עגולות או שטוחות שאינן מחמיאות לבעלות פנים כאלו.

חשוב לזכור כי מעבר לתדמית שיוצרות הגבות, מטרת העיצוב, קודם כל ובסופו של דבר, היא לשפר את מראה הפנים, להעניק איזון למבנה, להבליט את מה שיפה ולטשטש פגמים. ולכן כדאי לדעת שעיצוב לא נכון יכול גם לפגוע במראה. "אי אפשר להחליט שרירותית על צורת גבה מסוימת, רק כי ראינו אותה אצל החברה", אומרת מרציאנו. "אני נתקלת רבות במקרים בהם מגיעות אלי נשים ורוצות גבות בסגנון של מפורסמת כזו או אחרת או כמו של הלקוחה שהייתה לפניהן".

מרציאנו מוסיפה ש"כמו שלא כל בגד מתאים לכל בחורה, כך גם בגבות חשובה ההתאמה האישית על פי מבנה הפנים, נקודות החוזק והחולשה".

ניתן לראות סגנונות עיצוב שונים של קארין מרציאנו שיוצרים הבעות שונות ומתאימים בכתובת: http://karine-marsiano.co.il/gabot.html

 



תגיות המאמר: קוסמטיקה, עיצוב גבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קארין מרציאנו

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187318 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152567 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152099 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152036 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151955 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151891 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica