חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים עסקיים - כל מה שצריך לדעת

כאשר עומדים בפני אירוע גדול, חתונה או בר מצוה, ברית או אירוע חברתי רב רושם, יש דברים רבים לארגן ולהכין על מנת שהאירוע יהיה מוצלח. אבל לפני הכל, הדבר הראשון שיש לחשוב עליו הוא אולם האירועים בו יערך האירוע.

אולמות אירועים רבים קיימים בכל הארץ לאורכה ולרוחבה, קטנים, וגדולים, קלאסיים ומודרניים, אולמות אירועים בגנים, ואולמות אירועים סגורים, פשוטים ויוקרתיים ביותר, מבחר גדול. אז איך בוחרים אולם מוצלח?

מי שעורך אירוע צריך לערוך לפניו רשימת פרמטרים הקשורים לאירוע שלו , כגון מספר המוזמנים, מהו הסגנון בו הוא רוצה לחגוג את האירוע, כיצד יוגש הכיבוד ועוד. ישנם אולמות אירועים שמציעים מטבח מאובזר עם שף מדופלם ויש לעומתם אולמות אירועים שיש צורך "לשדך" להם קייטרינג מוצלח כי הם לא מספקים כזה, וכאשר ניגשים לערוך אירוע צריך לקחת זאת בחשבון.

צריך שיהיו לנגד עיניו של בעל האירוע הדברים החשובים עליהם לא יוותר ולעומתם אלו שעליהם יתפשר (ממש כמו בדוגמא שהבאנו לגבי הקייטרינג לעומת השף המקומי)

אז הרי לפניכם נקודות שונות שכדאי לתת עליהם את הדעת בעת בדיקת אולמות אירועים לקראת האירוע הנכסף:

מספר מוזמנים לעומת גודל האולם. תוודאו שיהיה נח לשבת ולא יווצר מצב של עומדים צפופים משתחווים רווחים. אתם רוצים שלאורחים שלכם יהיה נח בכל מצב.

אקוסטיקה- במידה ומדובר באירוע עם להקה, רחבת ריקודים ועוד, רצוי שהאקוסטיקה תהיה טובה. יהיה מאד חבל לגלות שבחדרי השירותים שומעים נהדר את צלילי הלהקה או הדיג'יי בעוד בקצה האולם לא ממש מבינים את מילות השירים.

אוכל- רצוי לבדוק בעת בירור לגבי אולמות אירועים, האם האוכל מוגש מטעם האולם או שעליכם לדאוג לקייטרינג חיצוני. מאידך כדאי גם לברר האם האולם מסכים להביא קייטרינג מבחוץ במידה והאוכל המוגש באולם לא לטעמכם.

מיקום- כאן אנחנו נכנסים לסוגיה הרת גורל, האם נערוך את האירוע בצפון ליד הדודה רוחמה או שמא בדרום ליד בית האבות של סבתא מינה? שאלה קשה ויוצרת הרבה חיכוכים ערב אירוע משמח. פתרון קל ומשביע רצון הינו לערוך אירוע באולם אירועים במרכז. אולם אירועים עסקיים הינו פתרון מוצלח כי ברוב ערי המרכז ישנה תחבורה זמינה ונוחה לכולם מכל רחבי הארץ. אולם אירועים עסקיים גם יקל מצד בחירת נותני השירותים השונים באירוע כי במרכז הכל זמין.

אם נמשיך בסוגיית המיקום- אולם אירועים עסקיים נח להגעה גם לבעלי רכב פרטי. כולנו כבר רגילים להוציא ממעטפת ההזמנה את המפה הקטנטונת המסבירה איך מגיעים לאולם...לא צריך להסביר את ההרגשה של הנהג התמים שמצא את עצמו מסתובב בכבישים נידחים בקצה הארץ במטרה למצוא את האולם הפסטורלי בו בחרו קרוביו לחגוג, ואין לו אפילו את מי לשאול איך להגיע מרוב שהמקום פסטורלי, שקט, ושומם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131784 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131641 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131539 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131682 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131678 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213835 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195993 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171839 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162421 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica