חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לאוסטרליה או טיסות לאירופה? איך שתבחרו, ההנאה מובטחת

ישראלים רבים בוחרים אחת לזמן מה לצאת לחופשה, מחוץ לגבולות המדינה. לאחר שכבר החלטנו על חופשה בחו"ל נותר, עדיין, לקבוע את היעד הרצוי אליו נוסעים. אולם כאן המקום לציין, כי קיים פתרון למתלבטים בדמות טיסות לאירופה או טיסות לאוסטרליה.

אירופה - אירופה הנה יבשת קלאסית, מרתקת ומלאת אטרקציות. היבשת מציעה אפשרויות לא רק לבילויים שקטים ורגועים, למבוגרים שביננו, אלא אף משופעת באטרקציות לצעירים. מסתבר, כי אירופה אינה נופלת מהמקומות הקלאסיים כגון: דרום אמריקה, המזרח הרחוק וכדומה והכול בדרכה המיוחדת והמדהימה.

אוסטרליה - אוסטרליה מחד, הנה ארץ הטיולים הגדולה ביותר בתבל. באוסטרליה כמו באירופה, ניתן למצוא מקומות תיירותיים רבים כגון: חופים מקסימים מיוחדים לגלישה, מדבריות מרהיבות, אזורי טרקים לתרמילאים הצעירים, ערים מפותחות ומתקדמות ביותר ועוד. בנוסף, ישנם לא מעט תיירים המגיעים ליבשת, לזמן ארוך, כאשר מטרתם הנה שילוב של נופש ועבודה באוסטרליה הקסומה.

טיסות לאירופה ואוסטרליה - רקע על היבשות

יבשת אירופה- שוכנת בחצי הכדור הצפוני וגובלת: מצפון- באוקיינוס הקרח הצפוני, מדרום-בים התיכון ובים השחור, ממזרח- בהרי אורל ובים הכספי וממערב- באוקיינוס האטלנטי.

יבשת אירופה מורכבת מ-50 מדינות, חולשת על שטח של כ-10,600,000 קמ"ר ומאכלסת מעל ל700,000,000 נפשות. אירופה הנה בעצם מקום הולדתה של התרבות המערבית, שלה היה תפקיד משמעותי, בכל הקשור לעניינים גלובליים ובעיקר מתחילת תקופת הקולוניאליזם.

יבשת אוסטרליה - שוכנת בחלקו הדרומי של הכדור ונחשבת ליבשת הקטנה בעולם, אולם בנוסף כאי הגדול בעולם. כמו כן, אוסטרליה מורכבת מ-6 מדינות ובנוסף 2 טריטוריות. אוסטרליה גובלת באוקיינוס ההודי והאוקיינוס השקט וחולשת על שטח של כ-7.7 מיליון קמ"ר. כמו כן, אוסטרליה, הנה היבשת היחידה בעולם, המצויה תחת שליטתה של מדינה אחת וכן מנוהלת בשיטת המונרכיה החוקתית.

טיסות לאוסטרליה ולאירופה - חבילות נופש

רבים מהמעוניינים לנסוע לאחת היבשות אירופה או אוסטרליה, מוצאים עצמם לא אחת עסוקים במטלות של חיפוש אחר מלון, טיסות וכדומה. לאותם מטיילים מומלץ בחום, להזמין את כלל רכיבי החופשה באמצעות חבילות נופש. בהמשך לכך, מאחר וישנם מקומות כגון אירופה, שגם כך הטיסות אליהן הן לעתים זולות, הזמנת כל הנדרש לטיול, באמצעות חבילה אחת, פעמים רבות מוזיל את מחיר הנופש. לכן, במידה והחלטתם על טיסות לאוסטרליה או על טיסות לאירופה, בכדי להקל על עצמכם בטרם הטיול ולשלם פחות לאחריו, טוב תעשו אם תזמינו חבילת נופש תחת קורת גג אחת.

טיסות לאירופה ואוסטרליה - אטרקציות

ביבשות הקסומות אירופה ואוסטרליה אטרקציות מדהימות ומרתקות המתאימות לכולם מקטן ועד גדול וביניהן:

אוסטרליה- המחליטים על טיסות לאוסטרליה, עשויים ליהנות ממקומות אטרקטיביים כגון: בית האופרה, המוזיאון לאומנות עכשווית, הגן הסיני, מוזיאון הצדק והמשטרה ועוד אשר מצויים כולם בעיר סידני. בעיר מלבורן, נמצא מוזיאונים כגון: מוזיאון המדע, מוזיאון הספנות, המוזיאון להיסטוריה סינית ואף את המוזיאון היהודי. אטרקציה בולטת נוספת באוסטרליה, מצויה בטריטוריה הצפונית של היבשת ומכונה "אייריס רוק". המדובר בסלע גדול ממדים ומרשים, המצוי בבעלותם של אבוריג'ינים ולמעשה מוחכר למדינה.

אירופה- בין האטרקציות המומלצות למחליטים על טיסות לאירופה נמצא את: פארק לגולנד שבגרמניה, פארק מיני אירופה שבבלגיה, מוזיאון השעווה, המרתק, מאדאם טוסו אותו ניתן למצוא בעיר ברלין וכן במקומות נוספים, פארק אסטריקס היפיפה שבפריז, אגם גרדה, המרהיב, שבצפון איטליה ועוד.

אנשים רבים שהחליטו על טיסות לאירופה או על טיסות לאוסטרליה, חזרו מהיבשות הנפלאות והקסומות, טעונים באנרגיות מחודשות ועם טעם של עוד. לא בכדי, תיירים רבים פוקדים בהמוניהם את היבשות ומספרים על חוויה שלא תשכח. לכן, פנו עוד היום אל חברת אופיר טורס, אשר לה צוות מומחים שישמח לעמוד לרשותכם ולוודא כי הטיול, אם לאירופה, אוסטרליה או כל יעד אחר בו תבחרו, יהפוך לחוויה מושלמת ומדהימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154211 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205123 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205011 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195471 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195670 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196418 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica