חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי הריון: בחירת נעליים

מאת: אירה פינסקראופנה17/06/20121322 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת בגדי הריון מתאימים חשובה בעיקר בשלבים המתקדמים של ההריון. נשים רבות מחליפות את המלתחה כולה בבגדי הריון אופנתיים על מנת לשמור על הנוחות ועל הסגנון גם בתקופה המאתגרת הזאת. יחד עם זאת, מעטות הן הנשים שמחליפות את הנעלים בתקופה זו. יש לזכור שנעלים נוחות עשויות להשפיע על ההרגשה הכללית אפילו יותר מאשר בגדים נוחים. ננסה לראות למה זה קורה, ואיך ניתן לבחור נעלים נוחות לתקופת ההריון.

מדוע בחירה של נעליים להריון חשובה לא פחות מאשר בחירה של בגדי הריון? ראשית כל, משקלה של אישה בהריון עולה, וכך גם העומס על כפות הרגליים. במקביל לכך, במרבית המקרים ימליצו הרופאים המלווים את ההריון להרבות בהליכה. סיבה נוספת לרכישה של נעליים נוחות היא הבצקות אותן חוות נשים רבות: כף הרגל נוטה להתרחב, וחשוב שהנעליים יהיו מותאמות לכך. בנוסף, יש לשקול את נושא הבטיחות. נעילת נעליים שאינן מותאמות ואינן נוחות מגדילה את הסיכון למעידה או לנפילה, ואירועים  כאלה אינם רצויים בתקופה זו.

אם כן, בחירה של נעליים נוחות היא חשובה. איפה ניתן לרכוש נעליים נוחות לתקופת ההריון, ואלו דגמים מתאימים?

יש לציין שרשתות רבות לבגדי הריון וחלק מחנויות הנעליים מחזיקות בדגמים המתאימים. יחד עם זאת, אין צורך לחפש נעליים מיוחדות. נעלי ספורט רגילות במידה המתאימה יכולות לשמש לטיולים ולמצבים בלתי רשמיים. למעשה, כל נעל יציבה ועשויה מחומר נושם  יכולה להתאים.

אלו דגמים ניתן לפסול מראש? ראשית כל, נעליים לא יציבות, כגון נעלי עקב, פלטפורמות גבוהות וכדומה. גם סולייה שטוחה לחלוטין אינה מתאימה כי עשוייה לגרום לפלטפוס. נעליים צמודות, ובייחוד מגפיים צמודות עלולות לגרום לבעיות בורידים. נעליים ומגפיים עם שרוכים או עם כפתורים פסולים בשלבים האחרונים של ההריון, כי בתקופה הזאת האישה תתקשה להתכופף. גם סנדלים עם רצועות דקות פסולים, מכיוון שהרצועות עשויות לגרום לגירוי לכף רגל בצקתית.

חשוב לזכור מספר כללים. את הנעליים עדיף למדוד בשעות הערב, שכן כף הרגל נוטה להתרחב בשעות האלה, ומדידה בשעות הבוקר עשויה להיות שגוייה. הנעלים צריכות להיות קלות ויציבות, אך לא שטוחות לחלוטין. סגירת הנעליים צריכה להיות פשוטה ומהירה. הנעל עצמה רצוי שתהיה רכה ולא קשיחה.

לסיכום, התאמה של נעליים להריון חשובה לא פחות מאשר בגדי הריון נוחים. בחירה נבונה של נעליים עשויה לשפר את ההרגשה הכללית, למנוע עייפות מיותרת ומעידות.

 



תגיות המאמר: בגדי הריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131652 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131224 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131208 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131132 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131217 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131277 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222961 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195666 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193748 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181681 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181631 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171751 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171933 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica