חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה באמסטרדם - הכי נעים שאפשר

אם חיפשתם יעד לחופשה במקום תוסס ומלא חיים, עליז, מתירני, ועם אטרקציות למכביר, אמסטרדם היא ללא ספק היעד הבא שלכם. חבילות נופש לאמסטרדם מציעות חופשה מקסימה, באחת הערים המתויירות ביותר באירופה. למזמינים טיסה לאמסטרדם, מובטחת חוויה שונה וייחודית, עם המון תרבות, הסטוריה ומורשת, לצד בילויים וטעמים טובים.

טיסה לאמסטרדם - מידע כללי

מישראל יוצאות טיסות סדירות, ישירות וקבועות היישר אל ששדה התעופה של אמסטרדם, סכיפהול, הנמצא במרחק של כרבע שעת נסיעה ממרכז העיר. אל העיר ניתן להגיע באמצעי תחבורה ציבורית רבים, ביניהם רכבת, מטרו ואוטובוסים. כמובן שאם נסעתם במסגרת חבילות נופש לאמסטרדם, תיהנו מסידורי העברה היישר משדה התעופה אל המלון, ובחזרה ממנו.
הולנד חברה במדינות האיחוד האירופי, ומכאן שגם המטבע שלה הוא האירו. מזג האוויר באמסטרדם נעים ונוח, וגם החורף אינו מוגזם, אולם הגשמים הם תופעה שכיחה, גם בעונת הקיץ, לכן הצטיידו במטריה.

חבילות נופש לאמסטרדם - אטרקציות מרכזיות

היתרונות ברכישת חבילות נופש לאמסטרדם הם רבים. בבת אחת יורד מכתפיכם העול והלוגיסטיקה הכרוכים במציאת מלון, סידורי הגעה מהשדה, וכמובן טיסה. חבילות נופש לאמסטרדם מאפשרות התמקדות אמיתית נטו בחופשה, ומעבר לחסכון בזמן, חוסכות גם עלויות. אם כבר חופשה באמסטרדם, אז הכי נטול דאגות שאפשר.

אמסטרדם מציעה מגוון ססגוני של אטרקציות מסוגים שונים ורבים. העיר מציעה סיור מרתק בעקבותיהם של רמברנדט, ואן גוך ועוד ילידי העיר היפה הזו, באמצעות מוזיאונים מרשימים ויפים עם אוספים מעבודתם. עוד באמסטרדם, כיכר דאם הססגונית, בה נמצא הארמון המלכותי, האנדרטה הלאומית, וכן הכנסייה היפיפיה. סיור בתעלות באמצעות ספינות שיט, יהפכו כל טיסה לאמסטרדם לחוויה ייחודית ושונה, כמו גם שמורת הטבע של אמסטרדם, רובע החלונות האדומים, וריבוי הקופישופס המפורסמים- בתי הקפה בהם ניתן למצוא בנוסף לקפה, גם עשבים ריחניים למיניהם.

חופשה באמסטרדם - תרבות, אמנות וגם לילדים

טיסה לאמסטרדם תוביל אתכם לעיר תוססת שיש בה גם אלמנטים רציניים ומהותיים במיוחד לנו, הישראלים. בית אנה פרנק, שאין ילד בישראל שלא גדל על ברכי סיפורה של הנערה שניהלה יומן בעליית הגג במהלך הפלישה הנאצית, מציע סיור במקום, וצפייה בחפציה של אנה ובני משפחתה, שנותרו כפי שהיו.

עוד באמסטרדם, מוזיאון השעווה המשעשע מאדאם טוסו, חנויות ספרים ישנים ומאובקים, עם מהדורות נדירות, וכמובן, הבירה ההולנדית עם השם העולמי, היינקן. באמסטרדם מצוי מפעל הבירה, בו ניתן לסייר ולצפות בשלבי הכנתה, וללגום כאוות נפשכם מהמשקה הצהבהב.

הילדים שאתכם במסגרת חופשה באמסטרדם ייהנו משפע אטרקציות המכוונות אליהם, כמו בית קפה לילדים המתאים לגודלם, ובעיצוב שהוא בהשראה של סיפורי ילדים מפורסמים, פארק השעשועים טונפון עם מגרש משחקים עצום הממוקם מעל ומתחת לפני האדמה, מקלט לחתולים הנמצא בתוך סירת שיט ועוד.

שוק הפשפשים של אמסטרדם הוא הגדול ביותר באירופה. בשוק תוכלו למצוא כל דבר אפשרי מתחום העתיקות, וכן מוצרי יד שנייה. זוהי חוויה אותנטית ונפלאה, ולמפשפשים היטב, ניתן למצוא שם מציאות של ממש. שוק מומלץ נוסף הוא שוק אלברט קומפ, בו ניתן למצוא פשוט הכל, מביגוד ועד רהיטים, ודרך ירקות, פירות וגבינות.

טיסה להולנד, בירת הצבעונים והקבקבים, מאפשר סיור עם נופים לא מוכרים, של תעלות מים, טחנות רוח, ורוכבי אופניים רבים, לצד תושבים מאירי פנים, פולקלור מעניין ותרבות עשירה מאד. המתירנות, והגישה הליברלית בנוגע לסמים קלים ועוד, מביאה פנים אחרות של עיר שמצאה את האיזון העדין וההרמוני בין חופשיות ונועזות, לבין תרבות וקלאסיקה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153385 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152725 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153922 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154212 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205130 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205017 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195477 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195675 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196426 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica