חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרין קארד לארה"ב - אני אני מתחיל?

מאת: דניאל טולדנוטיולים בחו"ל24/06/2012862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
העבודה שלי באוסטרליה! לפני כ 20 שנה, בן דודתי עבד בהובלות בארה"ב אחרי הצבא. ההורים דאגו ורצו שיחזור. בסופו של דבר, כאשר חזר לארץ, הוא סיפר על טיולים ומסעות, המון שופינג, הרפתקאות, וחסכונות רבים. כל כך קינאתי... בהשראת החוויה שלו, לאחר שירותי הצבאי החלטתי לעבוד בחו"ל, ובשלב זה נפלה בידי הזכות לספר לכם על מה שחוויתי.

לא רק עבודה

הערך המוסף של עבודה במדינה זרה הוא שאתה זוכה בהרפתקאה בפני עצמה. בהחלט, העבודה קשה פיזית וימי העבודה מייגעים, אך אתה חופשי למדיי, מכיר תרבויות שונות וחווה חוויות במקומות חדשים לתקופה מסויימת. כל היתרונות הללו, בלי שכתבתי על הסכומים הגבוהים יחסית שתוכל להרוויח מכך. יתרה מזאת, בפרק הזמן שלך במדינה אחרת, תוכל, בהתאם לתנאים, להתקבל ללימודים של תחום עיוני כלשהו, ולהתמקצע לפני שתחזור לשוק העבודה בארץ.

ומה לגבי בקשת ויזה לארה"ב? מייד אסביר הכל.

מה חשוב להכין?


אם תרצה להיכנס לחוץ לארץ, ייתכן ותיאלץ להנפיק אשרה; כאשר כל ממשלה והתנאים שהיא קבעה לגבי כניסת תיירים. כמובן, סוג האשרה הרלוונטית ישתנה במהותו בהתאם לאופי השהות, אבל כמעט תמיד, כדי אשרת כניסה מסויימת - תיאלץ להצטייד בתמונות פספורט, להנפיק דרכון ולתאם תור עם השגרירות הרלוונטית. מוטב עבורך שתתעדכן על סמך שגריר המדינה המדוברת לגבי הוצאת הויזה, עם זאת, כתבתי מס' טיפים כללים שיוכלו להפיק תועלת:

לפעמים, את רוב תהליך הנפקת הויזה אפשר להשלים דרך הפורטל של השגרירות. כנס מדי פעם לדף של השגרירות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

סדר את הופעתך; כמו בדייט, מראה ראשוני הוא משמעותי.

דאג שיהיו עליך תמונות דרכון עדכניות. במידה ולא הספקת - בחלק מהמקרים תצליח לנפק תמונות כאלה בצלמניות המצויות בצמוד לשגרירות.

חשוב להקפיד ששמת עליך סכום כסף מסוים, לכל מקרה שיבוא.

הטפסים עשו לכם כאב ראש? כנסו לאתר.

אילו עבודות יש?


אכן, השמיים הם הגבול אבל חשוב לציין, סוגי העבודות המוצעות לצעירים חסרי ניסיון - הם די מוגבלים, ולרוב כוללים משלוחי מוצרים והובלות. ועם זאת, לכל תחום - יתרונות משלו, הכל מותנה במדינה ומדיניות בית העסק.

רוצה לקבל מידע יותר ספציפי בנושא עבודות בחו"ל? השאר תגובה למאמר ואשתדל לעזור לך בצורה הכי מקיפה. שיהיה אחלה טיול!

ויאללה לעבוד...בחו"ל!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טולי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו

מאת: דניאל טולדנואחסון אתרים19/07/121269 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם פורטל אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, הכנסתם אליו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה, זמן וכסף - הגיע הזמן לדבר על אחסון האתר. כל פורטל או אתר, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן ע"פ שרת חיצוני. שרת זהו מחשב חזק מאוד שלא כמחשב פרטי באמצעותו ניתן לגבות מספר רב מאוד של קבצי מידע למתעניינים, כנסו לאתר.

מאת: דניאל טולדנוצילום אירועים19/07/121203 צפיות
כולנו צריכים מדי פעם שירות צילום איכותי; לאירועים מיוחדים, לצרכים עסקיים, כחלק מתחביב מסוים או כצורך בסיסי. אין זה משנה אם זה בתמונה או קליפ, כל בני האדם אוהבים לתעד דברים חשובים. רוצים לדעת יותר על צלמי אירועים? מתי צריך שירות צילום מקצועי?

מאת: דניאל טולדנובניין ואחזקה - כללי19/07/121232 צפיות
בשביל רבים מאיתנו המעבר הוא שלב מרגש בכל פעם מחדש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין, לסדר קצת ולמצוא מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל לנו את כל החפצים , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

מאת: דניאל טולדנוייעוץ עסקי19/07/121230 צפיות
לא נשאר לך כסף לחו"ל? במידה ואתם מרגישים בודאות שהחיים "המיוחדים" שלכם לא ממש זורמים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם חשים מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים משכורת סבירה, רצוי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת ליווי בתחום הכלכלי.

מאת: דניאל טולדנואירועים עסקיים18/07/121147 צפיות
פעם בשנה לפחות אחד מחבריי דוחף לערוך בריתה וכולם צריכים לעצור את החיים עבורו או למשל שהבוס שלך נזכר לערוך יום גיבוש נוסף. אין ספק, כשזה אדם קרוב אבוא בשמחה, אך בכל מקרה - הארנק שלי מתרוקן, הלו"ז מצטופף ולא תמיד יהיה אירוע מוצלח. ועדיין קיימות פעמים שהאירוע דווקא מוצלח. אם אתם צריכים, לקרוא על מקומות לאירועים וכנסים המשיכו לאתר.

מאת: דניאל טולדנונדל"ן18/07/121255 צפיות
איך קונים נכס ומרוויחים? לצערנו, כיום הנושא של רכישת דירה חדשה התהפך לחלוטין והפך מדבר טריוויאלי לפנטזיה ובהתאם לכך, כולנו צריכים לנסות להבין ולמצוא את כל הדרכים הבדוקות והמומלצות כדי לקנות בית במחיר שפוי ומעבר לזה, לרכוש בית בעל פוטנציאל שיאפשר לנו תשואה גבוהה במועד מכירותו.

מאת: דניאל טולדנוצילום18/07/121191 צפיות
כל אחד צריך במקרים מסוימים שרות צילום מקצועי; לאירועים מיוחדים, בשביל משהו עסקי, לתחביבים או פשוט כשירות חיוני. ממש לא משנה לנו אם מודפס או מוקרן, כל בני האדם מתעדים רגעים חשובים. מחפשים בנרות עריכת וידאו? מתי צריך שרותי צילום?

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica