חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרתים לאחסון אתרים

מאת: דניאל טולדנואחסון אתרים19/07/20121269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה צריך לדעת על אחסון אתרים?

בהנחה וכבר הקמתם פורטל אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, הכנסתם אליו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה, זמן וכסף - הגיע הזמן לדבר על אחסון האתר. כל פורטל או אתר, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן ע"פ שרת חיצוני. שרת זהו מחשב חזק מאוד שלא כמחשב פרטי באמצעותו ניתן לגבות מספר רב מאוד של קבצי מידע למתעניינים, כנסו לאתר.

מציאת חברת שרתים טובה זה אינו עניין פעוט, לא כל חברת אחסון אתרים היא חברה טובה, לכן צריך לברר מס' פרטים -

סוג השרתים - בתחום האינטרנט יש הרבה טכנולוגיות שונות מאוד, אתרים ברשת נבנים בקונפיגורציות שונות ולא כל סוג שרת יכול לאחסן את האתר שברשותכם. מאוד חשוב לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

חברה אמינה - שרת ששובק חיים מזיק מאוד לאתרכם, במיוחד אם זה פורטל אינטרנט מקצועי. כל שעה בה האתר לא פועל זה אומר בשבילכם הפסד כסף. צריך לבחור בחברה עם מוניטין מצוין, כזו שיודעת לתחזק את חוות השרתים שלה ולהשתלט על תקלות במידה ויש כאלה.

חבילה - כמה נפח אתם מחפשים? מה טווח המחירים? כמו בכל ביצוע עסקה, גם בזה לברר מה התמורה שאתם מקבלים ביחס לתשלום. חשוב לבדוק את נפח האחסון ומהירות הגלישה.

מיקום השרת - אדם שמחפש שרת וירטואלי בזול, עשוי להגיע למצב שהוא משלם בשביל שרת אחסון בחו"ל. שרתי אחסון מסוג זה פועלים לאט מאוד, קצב העברת המידע עשוי להיות מאוד איטי ובמקרה של וירוס - ייתכן ולא יהיה מענה.

והדבר החשוב ביותר - בדקו עם החברה שיש גיבוי של הקבצים שמזינים לשרת, העניין הקטן הזה עשוי לחסוך לכם בעיות בעתיד.

ומה עושים הלאה?

לאחר שבדקתם את העניינים היסודיים הללו, תוכלו להשוות כמה האפשרויות השונות. בסופו של יום, כדאי להיות בטוחים שאתם זוכים לשירות טוב שיתן לאתרכם מהירות טובה.

בעזרת האינפורמציה שכאן מציאת חבילת אחסון לאתר האינטרנט שלכם לא צריכה להיות משימה קשה במיוחד, המון בהצלחה!
 



תגיות המאמר: שרתים, שרת וירטואלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טולי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו

מאת: דניאל טולדנוצילום אירועים19/07/121205 צפיות
כולנו צריכים מדי פעם שירות צילום איכותי; לאירועים מיוחדים, לצרכים עסקיים, כחלק מתחביב מסוים או כצורך בסיסי. אין זה משנה אם זה בתמונה או קליפ, כל בני האדם אוהבים לתעד דברים חשובים. רוצים לדעת יותר על צלמי אירועים? מתי צריך שירות צילום מקצועי?

מאת: דניאל טולדנובניין ואחזקה - כללי19/07/121234 צפיות
בשביל רבים מאיתנו המעבר הוא שלב מרגש בכל פעם מחדש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין, לסדר קצת ולמצוא מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל לנו את כל החפצים , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

מאת: דניאל טולדנוייעוץ עסקי19/07/121233 צפיות
לא נשאר לך כסף לחו"ל? במידה ואתם מרגישים בודאות שהחיים "המיוחדים" שלכם לא ממש זורמים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם חשים מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים משכורת סבירה, רצוי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת ליווי בתחום הכלכלי.

מאת: דניאל טולדנואירועים עסקיים18/07/121148 צפיות
פעם בשנה לפחות אחד מחבריי דוחף לערוך בריתה וכולם צריכים לעצור את החיים עבורו או למשל שהבוס שלך נזכר לערוך יום גיבוש נוסף. אין ספק, כשזה אדם קרוב אבוא בשמחה, אך בכל מקרה - הארנק שלי מתרוקן, הלו"ז מצטופף ולא תמיד יהיה אירוע מוצלח. ועדיין קיימות פעמים שהאירוע דווקא מוצלח. אם אתם צריכים, לקרוא על מקומות לאירועים וכנסים המשיכו לאתר.

מאת: דניאל טולדנונדל"ן18/07/121257 צפיות
איך קונים נכס ומרוויחים? לצערנו, כיום הנושא של רכישת דירה חדשה התהפך לחלוטין והפך מדבר טריוויאלי לפנטזיה ובהתאם לכך, כולנו צריכים לנסות להבין ולמצוא את כל הדרכים הבדוקות והמומלצות כדי לקנות בית במחיר שפוי ומעבר לזה, לרכוש בית בעל פוטנציאל שיאפשר לנו תשואה גבוהה במועד מכירותו.

מאת: דניאל טולדנוצילום18/07/121192 צפיות
כל אחד צריך במקרים מסוימים שרות צילום מקצועי; לאירועים מיוחדים, בשביל משהו עסקי, לתחביבים או פשוט כשירות חיוני. ממש לא משנה לנו אם מודפס או מוקרן, כל בני האדם מתעדים רגעים חשובים. מחפשים בנרות עריכת וידאו? מתי צריך שרותי צילום?

מאת: דניאל טולדנובניין ואחזקה - כללי18/07/121120 צפיות
עבור מרבית האנשים המעבר למקום חדש זה תהליך מרגש. מדובר בזמן טוב מאוד לבצע סדר בדברים, למיין את הישן, לזרוק את הישן ולמצוא מקום לדברים חדשים. על אף הכל, כאשר עוברים דירה כדאי לבחור בקפידה חברה אמינה שתארוז ותוביל בשבילנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152642 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica